Hallo allemaal, Zojuist heb ik de eerste keer (na een curretage drie maanden geleden) een positieve ovulatietest dipstick van zwanger en kids. Hij kleurde donkerder dan de controlestreep! Wat zouden jullie nu doen? Mijn vriend gaat morgenvroeg (10.00 uur) weg en zal zondagmiddag/avond terug zijn (vrijgezellenfeest van een vriend). Zouden jullie vanavond omstreeks 20.00 uur en morgenochtend omstreeks 10.00 uur klussen of zeggen jullie beter vanavond een keer klussen en zondagavond bij terugkomst? Overigens vrijen wij sowieso zeer regelmatig dus plezier hebben we er toch wel in! Ik heb echter iets gelezen over dat het te vaak klussen niet goed kan zijn voor de zaadproductie/kwaliteit? Iemand ervaringen en/of tips voor mij? Hopen dat het gaat lukken
Vanavond en morgenochtend. Als je ei dan toch later zou springen dan zit het zaad alvast klaar. Dat overleeft nl. wel even, je ei niet. Zondagavond is voor je ei waarschijnlijk naar de late kant. Maar plezier kan je zeker nog hebben! Succes!
Teveel klussen is inderdaad niet gunstig voor het zaad. Maar die 2 dagen rond je ei maakt volgens mij helemaal niks uit. Mijn gyn zegt dat ik dat gewoon moet doen, als we zin hebben dan (in die periode)! Het moet geen moetje worden. Lekker genieten en veel plezier
Vanavond en morgenochtend. Zelfs als het de zaadkwaliteit zou beïnvloeden (morgenochtend), dan 'ligt' er altijd nog zaad klaar van vanavond om je eitje te bevruchten 😄. Zondag is misschien te laat + dat je vriend misschien gedronken heeft tijdens vrijgezellenfeest (wat het zaad mogelijk negatief kan beïnvloeden).
Ik zou juist zeggen vanavond en zondagavond... Om de dag schijnt beter te zijn voor het zaad en daarnaast blijven zaadcellen ook nog enkele dagen in leven. Tenzij je vriend flink aan de zuip gaat, hihi... Dan zou ik ook voor vanavond en morgenochtend kiezen.
Vanavond en zondag. De zaadcellen blijven enkele dagen in je lijf dus morgenochtend is niet specifiek nodig als hij zondagmiddag terug is
Je kunt ook het zekere voor het onzeker nemen en alle drie keer benutten natuurlijk 😄 (als jullie zin hebben)
Ik zou nu! haha en morgen voordat hij weggaat. Zondag voor de zekerheid maar zin heeft het toch niet meer waarschijnlijk al hoe wel. Binnen 48 uur springt je ei dus als je nu het begin te pakken hebt en je ei spring zondag in de middag heeft zondagavond zeker nog wel zin hoor. Dus ik zou zondag gewoon erbij pakken.
Haha dankjewel ladies.. ik ga ervoor ! Die man van mij gaat inderdaad flink aan de biertjes, hem kennende. Ik denk dat het 'drie keer is scheepsrecht' wordt !! To be continued..