Hoi dames, Afgelopen woensdag ben ik voor mn 2e afspraak bij de gyn geweest, voor de uitslagen van alle onderzoekjes. En ze hebben totaal niks kunnen vinden( ook bij manlief niet). Echt gewoon NIKS. Op zich goed nieuws natuurlijk, maar dus ook niks wat kan verklaren wat mijn laaaaaange en onregelmatige cyclus verklaard (vandaag weer op dag 39, whoopie ). Ik heb dus het mooie label non-pcos gekregen. En daar kan ik dus niks over vinden! Ik mag nu wel met clomid beginnen ("ja dan probeen we dit maar, kijken wat er gebeurd he?") dus ik hoop dat dat gaat helpen. Nog meet dames met deze diagnose?
Hey meid! Hier hetzelfde geval. Ik heb van mijzelf ook een lange en onregelmatige cyclus. In ieder geval zeker geen pcos, maar wat dan wel?? Geen idee. Concluderend dus onbegrepen onregelmatige cyclus. Ook hiervoor clomid gekregen. Hierbij kreeg ik netjes een eisprong maar wel pas op CD 23 met 50 mg. Dus doorgegaan naar 100 mg en dit leverde een eisprong op, op CD 20. Dus bij 100 mg gebleven en de volgende ronde een eisprong op CD 21 welke uiteindelijk bevrucht bleek. Dus nog steeds geen standaard cyclus maar in ieder geval wel een cyclus met eisprong! hopeljk werkt het bij jou ook! Veel succes!
Toch fijn voor je. Pcos geeft zoveel extra nadelen. Ik duim voor je dat de clomid aanslaat! Hier met 50 mg op cd 22. Nu met 100mg waarschijnlijk iets eerder deze ronde en 2 eitjes. Maar hier wel pcos.
Ik heb hetzelfde. Geen pcos gelukkig maar wel lange cyclussen. Mijn mk was van een eitje op cd 70 ofzo. Over 2 weken begin Ik weer met provera en dan clomid 50mg. Ben benieuwd of het gaat werken.
Ik heb zelf dan wel pcos en ben nu bezig met ronde 2 clomid 50 mg. De eerste ronde had ik een ei op dag 16, deze ronde even afwachten! FIjn dat je geen pcos hebt (is geen pretje, veel neveneffecten) maar wel balen dat ze niet precies weten waarom je die lange cyclussen hebt. Hopelijk slaat de clomid ook bij jou goed aan!