zouden het weeen zijn geweest?

Discussion in 'Zwangerschap' started by chanisse, Jan 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    gisteravond rond half 10 zat ik rustig op de bank en kreeg ik telkens een heel strak gevoel onderin mijn buik wat even aanhield en weer wegging,ik heb t toen in de gaten gehouden met de tijd en het gebeurde telkens om het kwartier,na 2 uur ben ik onder de warme douche gestapt en daarna had ik t gevoel nog steeds..de beeb was ook nog heel actief(maar dat gevoel kwam niet door hem.)had t nog nooit eerder gevoeld.
    ik dacht echt dat t vannacht ging gebeuren..maar toen ik naar bed ging en snachts weer wakker werd was dat gevoel over.
    zouden dit nou weeen geweest kunnen zijn?
    een heel erg trekkend gevoel onderin je buik en zodra t gevoel wegtrekt voelt het weer heel lekker ontspannen aan.

2. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    HEY,

Ik heb werkelijk geen idee :( daar heb je weinig aan dus. Misschien zijn het voorweeen? Hoe voel je je nu.?

Er zijn vast dames die dit wel weten.

Succes meid.

Liefs Sancho :p

3. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    ik voel me nu gewoon net als ander..goed en nergens last van.
    dat gevoel heb ik ongeveer 3 uur gevoeld,ik voelde me ook een beetje misselijk en benauwd worden tijdens dat gevoel.

4. Niet meer actief

Ik denk dat dat voorweeen zijn geweest ,, maarja een deze dagen zat het wel gebeuren he ;) dan ben je mama! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe!

Mocht je het niet vertrouwen bel je vk dan even he !

5. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi Chanisse,

Bij mij voelde het als een hevige menstruatie daar begon het mee. Misschien dat je er wat aan hebt.

Groetjes Monique76

6. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat herken ik dit zeg :) idd het zijn voorweeën zal niet lang meer duren nu meis vermoed ik

sterkte en een fijne bevalling

7. Niet meer actief

ik had gister ook aldoor dat mijn buik samen trok.. ik heb er verder eigenlijk niet echt bij stil gestaan, aangezien ik wel vaker harde buiken heb.. maar vanaf wanneer kun je oefenweeën krijgen dan?

8. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt hetzelfde als wat ik al dagen heb. Voorweeën idd. Als het minder wordt als je onder de douche gaat, zijn het voorweeën/oefenweeën. Worden ze onder de douche sterker dan zijn het echte weeën en is het begonnen!

9. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    dat had ik ook van week die 'menstruatie krampen" dus dat zijn voorween ? :confused: is dat normaal al zo vroeg?

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Makey ik denk dat jij last heb van indalingsweeen.

@Chanisse ik denk dat dat inderdaad voorweeen zijn geweest,echte weeen herken je meteen.
    Ik kreeg ze vrijdag in de supermarkt :( en toen heeft het een paar uur aangehouden(ik blij) en toen stopte het opeens :x zo heb ik het hele weekend gelopen en uiteindelijk ben ik die maandag ingeleid omdat ik 42 weken was.
    Ik wens je een hele fijne en voorspoedige bevalling toe.

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ze klinken eigenlijk gewoon als harde buiken als ik eerlijk ben.
    Maar ik heb dan ook nog geen ervaring met echte weeën ;)

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    bij mij begonnen de weeen ook als menstruatie pijn.....

13. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het getrek en raar gevoel of ik ervaar het als een stijf gevoel in je buik zijn gewoon hardebuiken (oefenweenen) zijn het zelfde.
    Echte weeen voelen inderdaad menstruatie-achtig aan.
    Aan het eind van de zwangerschap worden die ook gewoon heviger, maar zijn totaal anders dan echte weeen.
    Maar succes hoop dat je bevalling snel begint.

Groetjes anna.

14. Niet meer actief

oefenweeen ;)
    Die had ik al vanaf 36 weken....en ben "pas" met 40 weken en 4 dagen bevallen...

15. Dapi

Dapi Lid

May 22, 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi chanisse,

Ik herken het wel wat je zegt. Heb voornamelijk ook de laatste 3 dagen meer last van pijn in de onderbuik. Inderdaad een beetje menstruatie pijn. Daarbij heb ik ook de laatste 2 dagen erg veel steken in de schaamstreek. Oefenweeen heb ik wel al langer en die steken zouden indalingsweeen zijn. Maarja de kleine is helemaal ingedaald.
    Hoop zelf dat het eindelijk eens gaat beginnen.

Ik wens je in ieder geval heel veel suc-6 voor als het gaat beginnen.

Groetjes Dapi

16. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    he dapi,

ik heb precies hetzelfde als jou,mijn hele schaamstreek doet pijn van onder.
    mijn kleine is ook al een paar weken helemaal ingedaald.
    ik heb nu alweer dat gevoel vanaf vanochtend 5.30 al en het is nu inmiddels 10.00,ik ga zo even onder de douche en kijken of het gevoel blijft.
    maar zouden oefenweeen of voorweeen altijd zo lang kunnen duren?
    eerst word mijn buik helemaal hard en krijg ik een druk onderin en dan gaat het trekken en dan weer ontspannen.
    ik heb eigenlijk nooit ongi pijn dus weet niet echt hoe dat voelt,ik heb wel last van winderigheid en dat heb ik ook als ik ongi ben.
    verder hoor ik de hle dag door alemaal luchtplopjes in mijn buik.

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ja die pijn in mijn schaamstreek heb ik ook, het is net of mijn schaambeen helemaal beurs is.
    Ik kan ook heel moeilijk op mijn rechterbeen staan, dat doet ZO'N pijn!

18. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik geloof dat een wee (pijnlijk samentrekken van je baarmoeder)minimaal 1 minuut moet aanhouden en dat een vast patroon in gaat komt

19. Niet meer actief

Geloof me...als je ECHTE weeen hebt...dan WEET je het ;) Daar kun je niet omheen....
    My god...ik dacht met die oefenweeen; als dit het is, want zeuren al die vrouwen dan?
    En toen begonnen de ECHTE weeen.....oh wat schaamde ik me dat ik zo makkelijk had gedacht LOL

20. Dapi

Dapi Lid

May 22, 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ja weeen houden inderdaad +/- 1 min. aan.
    Dus denk dat we gewoon voorweeen hebben.
    Ik heb nl ook langer buikpijn dan een minuutje.
    Geloof dat dit gewoon de voorbereiding is van de baarmoeder voor de zwangerschap, maar die luchtplopjes heb ik eigenlijk niet.
    Vraag het anders even aan de VK als je er weer bent.

Wat mij betreft mag het in ieder geval snel gaat beginnen, want heb er echt wel genoeg van.
    Daarbij loop ik ook nog eens met BI dus kan ook niet meer veel.

Groetjes Dapi

Share This Page