Voortekenen bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door raspberry, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat waren bij jullie voortekenen van de bevalling? Dus voordat vliezen braken of weeen begonnen, enz.
    Ik ben al een paar dagen niet lekker en dacht een griepje te hebben, (mijn man voelt zich deels hetzelfde als ik), maar vannacht heb ik flink staan overgeven en ben toen flink wat vocht verloren, waarvan ik niet kan achterhalen of het vruchtwater geweest kan zijn of urine vanwege het feit dat ik echt giga heb staan kotsen :(
    Verder voelt m'n buik keihard nu en heb ik ontzettende last van m'n rug. Zitten. liggen of lopen: het maakt allemaal niet uit, het trekt niet weg...
    Zou het kunnen zijn dat m'n bevalling eraan zit te komen?

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Het zou best kunnen dat het begonnen is. Bij iedereen loopt het anders, dus kan best.

Ik ben 3 weekjes voor de uitgerekende datum ingeleid, dus is niet echt spontaan begonnen.
    Nadat ik een capsule naar binnen had gekregen, zijn de vliezen daardoor wel spontaan nog gebroken, Bij mij liep het vocht er continue uit.

Ik denk niet dat je iets aan m'n verhaal hebt, maar toch.

Succes met de laatste loodjes en natuurlijk met de bevalling. ;)

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dat zou best kunnen ja...ik zou zeggen vraag het je vk? Heel veel succes met bevallen wanneer het zou doorzetten!

4. raspberry

Pff, nou, waarschijnlijk is het niks, loop al de hele dag verder halfgaar rond en de dame heeft besloten maar lekker weer omhoog te kruipen :( De druk van m'n bekkenbodem is dus helemaal weg... denk niet dat ze al zin heeft dus om eruit te komen. Maar haar mama dus wel! Grr, laat het maar lekker gebeuren wat mij betreft...
    Maar goed: iemand die dit herkent en bij wie het wel kwam zo vlak voor de bevalling?

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik heb hier wel vaker gelezen dat mensen zich wat 'grieperig' voelden vlak voordat de bevalling begon.
    Het is dus best een terugkerend symptoon bij verschillende vrouwen.
    Ik hoop voor jou dat je bevalling zich snel aankondigt!

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik heb het ook vandaag druk van onderen soort van menstruatiepijn, maar continue niet met komen en gaan verder misselijk. blehhh ook al een paar keer overgegeven. al 6 keer voor de grote boodschap naar de wc geweesd en meer slijm/ afschijding verder onwijs neus verkouden,
    maar verder geen tekenen dat het door zet helaas. :cry:

7. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik heb al 1,5 week voorween gehad en daarvoor nog een week indalingsween.. ik ben het echt zo zat! Vanacht weer heel erg lopen rommelen beneden met steken etc... maar er komt niks :(

8. raspberry

Hmm, ik ben het ook al zo zat :( Ze mag er van mij uit, ;) Nouja, nog een paar daagjes wachten bij voorkeur, want behalve dat ik nog even de laatste dingetjes van de wiegbekleding af wil maken en dit weekend de kids van m'n man er weer zijn, mag ik -doordat we destijds door een foute echo 2,5 week achteruit zijn gezet- pas vanaf maandag thuis gaan bevallen. En dat lijkt me toch wel het fijnste...
    Maar vanaf maandag mag het wat mij betreft! Ik kan al niet langer dan 5 minuten op m'n benen staan, dan begint m'n rug al zo'n pijn te doen! Dat hou ik echt geen 3 weken meer vol.... Bah!

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Voel me sinds vandaag ook niet zo fit meer. Had vannacht een enorme steek in mijn vagina (heb ik wel vaker, weet ook dat het door het indalen komt en dat mijn kindje waarschijnlijk haar hoofdje beweegt, maar was vannacht wel erg pijnlijk, zo heb ik het niet eerder gehad). Werd vanochtend wakker en had het ijskoud! Ben maar onder de douche gaan staan om warm te worden. Nu last van een lopende neus, branderige ogen en nog steeds erg koud. Ik hoop zo dat dit een voorteken is, want echt grieperig worden, daar zit ik niet echt op te wachten, al kan het makkelijk met dit weer!

10. MamaTanja

MamaTanja Lid

29 okt 2007
    30
    0
    0
    hoofddorp
    ik heb ook al 2 dagen last van krampen in mijn buik en al 4 dagen slijm verlies..
    ik wordt er zo onzeker van wordt er gek van !
    ik denk ook dat je jezelf gek maakt van misschien komt het vandaag wel..
    en als je er dan niet aan denkt dan komt het

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik had dat ook heel erg n paar dagen van tevoren grieperig, veel slijmverlies, voorweeën en toen ben ik n dag met mijn moeder gaan shoppen dus hele dag heel veel gelopen (echt heel veel tot het pijn deed!) en s'avonds om 8 uur in de stad begonnen de weeën :D dus misschien een tip...

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mijn tweede had ik de nacht een heel zwaar gevoel van onder...kon t niet plaatsen wat t was, ook slecht geslapen!
    Die ochtend vroeg begonnen de weeën en die avond is ze geboren!

13. Niet meer actief

Pff ik begin ook grieperig te worden geloof ik :( ontzettend brandende ogen, algeheel niet lekker voelen en heb weer constant harde buiken!

14. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    allebei mijn bevallingen begonnen met gebroken vliezen , dus was bij mij gelijk duidelijk hoe of wat

15. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    mijjn eerste bevalling begon met weeen...dacht zelf dat het voorweeen waren, omdat ik nog maar 35 weken ver was....begon woensdag avond rond tien uur om 11 uur kreeg ik het koud en begon ik te shaken op mijn benen(trillen etc)kon bijna niet meer staan, ben om 1 uur in bad gegaan (voorweeen schijnen door ontspanning te verdwijnen, wat ook gebeurde) en na 3uur in slaap gevallen, volgende dag vk gebeld om 12 uur met vraag wat het kon zijn....dacht aan blaasontsteking.....rond 4 uur die middag begon het weer te zeuren in mijn buik (alsof ik ongi moest worden) 5 uur de vk toch maar gebeld, omdat het toch wel snel achter elkaar kwam....kwam ze om 17:15...en bleek ik al 9cm ontsluiting te hebben!

nu heb ik al 3 weken gerommel en gezeur in mijn onderbuik..lijkend op hierboven, maar iets minder heftig...vannacht overigens wel weer heavy...
    maar het is zo onzeker makend voor mezelf, met die ervaring van mijn vorige bevalling in mijn achterhoofd....ik ben zo bang dat ik die weeen weer als voorweeen voel, en ik straks weer zoveel cm blijk te hebben, en het niet doorheb..vooral ook omdat ik in het z.huis moet bevallen....en kindje in stuit ligt....bah bah bah..zou dan ook graag willen dat de vliezen eerst braken, dan zie/weet je het meteen waar je aan toe bent!

Deel Deze Pagina