Foto's okee.. Maar nee, hoe mezelf niet te zien op die manier! En ja, wanneer zou je zoiets gaan kijken? Nee, lijkt me niks...
Ik vind t n beetje onzin dat er gezegd word over je muts ed. Bij mij is er geen muts of iets dergelijks te zien hoor! Je kunt toch ook subtiel filmen?
Uberhaupt familie die erbij is tijdens de bevalling moet ik NIET aan denken! Alleen mijn man en de rest hoort het wel als het er is. En filmen: nee dank je! Voor wie doe je dat eigenlijk?
Nee, wij gaan het ook niet filmen ! We hadden het er toevallig vanochtend nog over. Ten 1e wil ik er niemand anders bij hebben dan mijn eigen mannetje, dus zul je zo'n camera op een statief moeten zetten...met het gevolg dat er constant iemand door het beeld loopt die daar ( logisch ) geen rekening mee gaat houden. Dus nee...mijn man maakt wel foto's als het allemaal net gebeurd is. Is ook mooi en leuk Moet gelijk aan dat liedje denken van Hannie : Wil jij mischien.....mijn kijkdoos even zien ? ( hahahahaha ) Nee, dank je wel
Bij mijn eerste wilde ik niet dat er gefilmd werd Bij de 2e had ik besloten om het toch maar te doen en toen het zover was ging het zo snel dat er geen tijd was om de camera aan te doen Bij 3e zijn we simpelweg de camera vergeten en hadden we alleen het fototoestel bij ons.