Nee het gevoel dat jij beschrijft heb ik alleen gehad toen hij of zij aan het indalen was.. Een ontsluitingswee voel je in je hele buik. Niet alleen onder in. Denk dat je oefenweeen hebt. Hoop voor je dat het doorzet!
Pfff nou vanmorgen vlak voor het middaguur ben ik bevallen van ons prachtige dochtertje 😍. Was wel heftiger dan ik had verwacht. Vooral die persdrang wegpuffen. Waren zware uren, maar nu alweer "vergeten" en genieten van ons schitterende meisje!
Gefeliciteerd! ! Hier om de 4 min weeen maar krijg geen ontsluiting. Wordt dus overnachten in het zkh.
Ja ik dacht er ook al aan... Waarschijnlijk is ze gewoon lekker aan het genieten van de kleine! Hier wakker geworden met buikpijn. Niet echt te omschrijven.. wel vervelend.
Hoop Dat die 2 inderdaad lekker van de kleine aan het genieten zijn. Jebb vervelend lijkt me dat zeker als je niet goed weet waar de buik pijn vandaan komt.
Hallo dames, maandag 20 februari om 23.20 ben ik bevallen van ons mooie zoontje L. Heftige bevalling, maar hij maakt alles goed💙 kan er uren naar kijken.. Bessje .. Gefeliciteerd!! Genieten nu 😊
Ik ben vannacht bevallen v meisje via ks.kreeg wederom weer geen ontsluiting en weeeen wsren om de 2/3 minuten en erg heftig! Zeer heftig ook. Ze heet Jackie en doet t super! Spectre gefeliciteerd!
O wauw dames gefeliciteerd !! Hopelijk allemaal snel herstellen van de bevallingen en lekker genieten van jullie kleintjes !!
Ooh leuk allemaal meiden! Ik ben jaloers! Kan niet wachten om onze jongste dame te ontmoeten.. Geniet lekker van deze wondertjes! Ik wacht nog 'geduldig' af ...