Jawel ik nog. Dinsdag gaan ze kijken hoe ver ik Ben om ingeleid te worden. Vind het wel spannend. Hoop dat de baby eerder komt.
Ja ik ben er ook nog gewoon haha. Ik had de optie om te strippen om daarna eventueel in te leiden als het niet doorzet, maar ik heb toch aangegeven te willen wachten. Dit zal mijn laatste bevalling zijn en ik wil graag dat het spontaan begint. Ik kijk namelijk echt niet uit naar een tweede inleiding.
Ik wacht ook nog.. (39.2) A.s dinsdag afspraak bij de gynaecoloog en hoop dat het deze keer wel lukt om te strippen
Hier ook nog aan t wachten ! Net weer voorweeen maar na het douchen trokken ze weer weg Donderdag gaan ze strippen , mits er geen andere bevallingen aan de gang zijn . Had nooit verwacht om de 40 weken te gaan halen , want de eerste kwam al met 37.4 weken .
Mijn eerste kwam ook vroeg (37.6) Dan krijg je echt het gevoel dat je al heeeel lang aan het wachten bent nu hé.. Ik hoop dat ze je donderdag kunnen strippen en dat het goed doorzet dan.
Mag ik hier ook nog even meekletsen? Heb de afgelopen dagen veel last van vrij regelmatige harde buiken als ik lig (en dat is grootste deel vd dag) en buikpijn maar het zet niet door ofzo. Hoop zo dat het niet heel lang meer duurt, maar tegelijkertijd vind ik het ook best spannend.. Succes voor iedereen die ook zo aan het wachten is..
Ja duurt echt eindeloos zo ! Stiekem zit je toch met die 37 weken in je hoofd en dan vallen die drie weken extra behoorlijk tegen k hoop t ook of dat t snel doorzet uit zichzelf dat zou nog fijner zijn .
Bij oudste was er met 39.2.. dat ben ik vandaag. Jongste guppie laat zich niet zien denk ik. Ik lig nu in bad en het rommelt een beetje, maar thats it. Spannend he! Succes met wachten...
Hopelijk bij jou ook.. Mijn man is helemaal zenuwachtig nu ik heb gezegd dat ik al de hele dag wat krampjes/buikpijn heb enzo. ('gaat ie nú komen? Of vannacht?' 'nee schat, niet zolang het niet doorzet..') Het kan nog rustig een paar dagen/weken duren maar hij begint al wat kriebels te krijgen geloof ik Jij ook Jebb! hopelijk is je baby genoeg ontspannen na het badderen om eruit te willen
Haha ja lijkt me ook best lastig voor de mannen ! Die moeten ook maar wachten , lijkt me ook niet altijd even makkelijk . Hier vandaag wel redelijk wat voorweeen gehad maar nu weer helemaal rustig .. morgen 40 weken , hopelijk 1 van de 5 % die bevalt op de uitgerekende datum 😂
Hoi meiden, Op 22 febr om 10:43 ben ik bevallen van een prachtige dochter. Helaas konden we niet thuis blijven, weeën namen af na 9 cm. In het ziekenhuis aan de weeënopwekkers, hoofdje lag niet goed dus moest op mijn zij liggen en hebben ze haar nog goed kunnen duwen. Na 20 uur weeën opvangen mocht ij gaan persen maar had de kracht niet meer. Na een flinke knip vloog ze er toch uit. Helaas was de placenta gescheurd dus met spoed naar de ok. Ruggenprik gehad en de bm leeggehaald en mooi gehecht. Eerste nacht veel pijn gehad en nu voel ik de hechtingen nog amper. Ze was het allemaal waard. Hooo dat jullie kinders snel komen, hou ons op de hoogte en geniet van je slaapje. Spectre gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Indy! Poeh wat een verhaal. Gelukkig gaat alles goed, nu lekker genieten!! Tijm, ik duim voor je! mijn beste vriendinnetje laatst wel precies netjes op uitgerekende datum, dus het gebeurt wel degelijk
Van harte gefeliciteerd !! Wel heftig hoor pfoeh .. genietse van jullie kleine meid en beterschap met aansterken !