De bevalling kan nu elke dag beginnen! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nele87, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Dat zou fijn zijn Duxi !
    Hier nu ook veel harde buiken, die ik nu wel even goed weg moet ademen, maar de kleine is tegelijkertijd ook heel druk .. fingers crossed ! K vind 5 maart namelijk wel een mooie datum ;)

2. Jebb

Jebb Niet meer actief

Heey weer leuk nieuws! Gefeliciteerd!
    Kimmiej Beterschap!

Ik heb gister ook overwogen om na het weekend voetreflex te laten doen, maar jeetje wat een heavy weekend. Vannacht geslapen van 5 tot 8 oudste nog steeds waterpokken en er zitten een paar heeeele vervelende tussen haar beentjes. Als ze moest plassen was het dus gillen of huilen dat ze geen kakkie durfde te laten.. alles downunder doet pijn bij dr. Op gegeven moment sliep ze eindelijk stortte ik in. Huilen dat ik straks vrijwillig pijn krijg downunder om dr zusje op de wereld te zetten.. en nu dat kleine meisje eigenlijk geen idee heeft wat dr overkomt... jongenjongen wat voel(de) ik me machteloos.

Heb dr vandaag 4x in bad gezet voor verlichting... maar dat is voor mij ook een hele opgave. Ik wil niet alles op mijn man neer laten komen. Heb zijn steun dalijk tijdens de bevalling ook hard nodig.

Hopelijk wordt het snel wat rustiger... dan kan ik me focussen op mn bevalling.

3. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Pittig hoor Jebb. Hopelijk knapt je meisje gauw op en kun jij nog een beetje energie opdoen!

4. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Ik duim voor je! En stiekem voor mezelf.
    Heb ook veel buikpijn (maar dan wel vrl in mn bovenbuik) en al een paar uur genoeg gevoelige harde buiken om heel vervelend te zijn alleen is het niet helemaal regelmatig. Warm Kruikje helpt niet echt. Hoop dat het doorzet...

5. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Tijm: 'T zou fijn als het bij jou een keer door zet. Dan mag ik nog helemaal niet klagen .....

Jebb: Sneu voor zo'n klein meisje ... Hopelijk knapt ze snel op!

Hier nog steeds regelmatig harde buiken, maar ze doen nog steeds niet zeer. Naja en voor de rest niks aan 't handje. Dacht even dat hij rustiger was. Vanochtend was dat ook zo en 's middags ook, maar hij is nu weer druk aan het bewegen.

Moet de baby altijd rustiger worden voor dat de bevalling begint?

6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Laten we gewoon allemaal vannacht / morgen bevallen , lijkt me een top plan ;) als al die harde buiken en voorweeen nou bij ons allemaal doorzetten, zou fijn zijn !

Jebb wat vervelend zeg ! Dat kun je nu helemaal niet gebruiken .. ik weet nog goed dat onze dochter de waterpokken had, ze was toen net 1 en was zo zielig . Je kunt zo weinig ook he en dan hoogzwanger Pff , sterkte hoor

7. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Jebb ahh je arme meisje... Zo machteloos voel je je dan!

Tijm ik hoop dat het doorzet bij je!!

Duxi ik hoop dat t bij jou ook door zal zetten!

Hier;
    Net aan de ctg gelegen urine en bloed afgenomen.. ctg is goed, urine is goed en van mn bloed weet ik nog niet.. voel me niet lekker en bloeddruk was wat hoger.. vandaag de kleine stukken minder gevoeld.. eenmaal aan de ctg werd ze actiever

8. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Gelukkig was je urine en de ctg goed palomi . Balen dat je je niet goed voelt . Beterschap !

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah jebb hopelijk knapt ze snel op

10. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Inmiddels thuit. . 1 cm ontsluiting, bmm nog niet volledig verweekt, bloeddruk blift wat hoger dus moet wel alles in de gaten houdrn

11. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Pinkstar gefeliciteerd 😘

12. Jebb

Jebb Niet meer actief

Pffff!
    Ben om half 10 gaan slapen. Iedere twee uur wakker, maar meteen weer in slaap gevallen. Om half 6 heb ik mijn man afgelost om voor onze dochter te zorgen. Die wilde alleen maar geaaid worden tegen de jeuk.

Uiteindelijk is ze om 8 uur in slaap gevallen op de bank en slaapt nog steeds...
    Ik had gehoopt dat ik na een (naar omstandigheden) fijne nacht, zou bevallen..
    Maar het is weer (heel) rustig. Een harde buik gehad en that's it... waaaa! Dinsdag komt dichterbij.. inwendig onderzoek (geen idee of ze dan ook strippen..) Zie dr zo tegenop!

13. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Jebb spannend dan zeg dinsdag!! Lees overal dat t strippen niet zo vreselijk is als het klinkt..

Tijm heeft het doorgezet bij je?

14. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Jebb wat maakt dat je opziet tegen inwendig onderzoek?

Palomi en Tijm hoe gaat het bij jullie? Hier is het weer helemaal rustig. Geloof niet dat er vandaag op de uitgerekende dag wat gaat gebeuren.:(

15. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Ik ben deze week trouwens bijna 1,5kg aangekomen. Isdat niet een beetje veel?:$. (Normaal gemiddeld 500gr).

16. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Keija kindje groeit ook nog steeds in gewicht dus is niet gek denk!

Hier ook weer helemaal rustig helaas :( vond t nog wel een hele mooie datum ! Al is de dag nog niet om .

Och Jebb niet druk om maken om inwendig onderzoek! Stelt echt niks voor ! Met glijmiddel voelen ze met twee vingers of je al ontsluiting hebt , even rustig door je buik ademen en het is al weer voorbij .
    Ik mag morgenochtend ook naar t ziekenhuis , dan eerst aan de ctg ( wat voor mij een nieuwe ervaring is ) en dan de vervolgstappen bespreken en ook inwendig onderzoek om te kijken of er al wat ontsluiting is . Is er nog steeds niks dan ga k voor een ballonnetje morgen ..

17. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Jebb: Bah wat naar zeg ... Slechte nachten maken een mens helaas niet echt beter.. Ik herken het helaas. :(
    Het schijnt dat strippen niet heel erg zeer doet, maar ik heb er nog geen ervaring mee ..

Keija: 40 weken vandaag. Ik hoop voor je dat er toch nog wat gaat gebeuren. De dag is nog jong! En w.b.t. gewicht. Zal misschien ook wat vocht zijn? Ik ben in 2 weken 4 kilo aangekomen en zit nu op +23kg. Ik begon op gewoon gewicht en BMI. Hier is het trouwens wel veel vocht.

Tijm: Spannend morgenvroeg! Ik hoop voor je dat er al enige ontsluiting is!

Hier vandaag rustig. Rustige baby, rustige buik alleen wel zere bekken.

18. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Als het vocht is zal het er straks wel snel af zijn dat scheelt. Maar heb niet heel erg het idee datik ergens merk dat ik vocht zou vasthouden. Zit nu op bijna +15 kg en dat was streven van mn vk dus die zal wel blij zijn;)

Spannend Tijm ben benieuwd wat ermorgen uitkomt! Ctg stelt weinig voor, 2 bandjes worden om je buik gedaan en magje lekker een tijdje liggen (meestal minimaal 30min). Op een monitortje wordt alles bijgehouden. Ik vond het vooral erg vermoeiend (terwijl je alleen maar ligt;)) maar dat was mss vooral omdat het erg warm was op de kamer, en in de avond, en gewoon even spannend of alles wel goed was. Maar totaal niet eng of pijnlijk oid.

19. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ooo dat valt mee dan Thanks Keija voor de uitleg !
    Zie niet op tegen de ctg of het toucheren , maar wel tegen de eventuele vervolgstappen zoals inleiden met risico op weeenstorm of alsnog spoed keizersnede . Denk er waarschijnlijk nu ook teveel over na .. m'n eerste bevalling was gewoon spontaan en ging goed en relaxed, maar nu is het al zo anders dat het me toch wel wat onzeker maakt . Al die toeters en bellen dadelijk , dat staat me echt wel tegen

20. Jebb

Jebb Niet meer actief

Wat een lieve bemoedigende woorden. Weet niet waarom ik er zo tegenop zie. Gewoon het idee denk ik.
    Ikvond het toucheren bij mn eerste ook verschrikkelijk.. terwijl het echt niet zo'n pijn deed ofzo.

Kleine is vandaag ineens stuk beweeglijker dan afgelopen dagen. Kan ook tussen mn oren zitten, dat ik me afgelopen dagen te druk heb gemaakt om de oudste. En minder heb gelet op het ukkie in mn buik.

Spannend.. benieuwd of er bij iemand nog iets gaat gebeuren vandaag!

Deel Deze Pagina