De bevalling kan nu elke dag beginnen! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nele87, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik had ook weinig gerommel, op wat harde buiken na. Ineens met 39
    +5 begonnen mijn weeen. Kan dus ineens komen.

2. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ooh zinaa wat vervelend dan idd!! Bij mn zoontje kan ik me niets vab gerommel herinneren maar begon t gewoon ineens dus wie weet.. Hoop voor je dat t straks gewoon ineens begint!

3. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik heb de kleine Krentenbol naar de g.o. gebracht. Behalve de waterpokken had ze nergens last van en rende vrolijk rond.
    Heb wel wat 'stoms' gedaan, maar kon gewoon niet meer wachten.de tuin 'uitgepakt'. Alles klaar voor de lente. En als goedmakertje voor dit misschien iets te zware klusje heb ik arretjescake gemaakt. Lig nu op de bank, te wachten tot ie opgestijfd is en dan ga ik lekker All you need terug kijken hahaha.
    Wie weet brengt de ontspanning actie in de tent.

En anders morgen maar afwachten.
    Wat is jullie ervaring met dat strippen. Nu ik er toch aan moet geloven, moet ik me dr maar wat meer in verdiepen. Was er 'meteen' (dezelfde dag) actie? Of rommelde het gewoon paar dagen door? Ik ben overmorgen 41 weken, maarja als strippen dan ook niet meteen helpt...

4. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Zina: Oh wat killing lijkt me dat zeg, 42 volle weken. Ik hoop voor je dat het nu was sneller mag gaan!

Jebb: Ervaring heb ik nog niet met strippen, maar ik hoor geregeld dat het of niks doet of nog wel een paar dagen aan kan rommelen ... Maar bij sommige helpt het ook en begint de bevalling wel binnen 24uur. Is dus bij iedereen best verschillend als ik het zo lees.

Hier vanochtend lekker een wandeling van 10 minuutjes gemaakt in de zon. Moest wel even tegen een boom m'n buikpijn weg puffen. Baal echt dat ik niet langer kan wandelen, maar goed niks aan te doen.
    Hier af en toe nu een harde buik, maar doet niet zeer dus eigenlijk is 't wel rustig.

5. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Arretjescake mag niet tijdens de zwangerschap toch? Ivm rauw ei of ben ik nu in de war?

6. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Het ergste vind ik nog dat het gerommel weken kan duren en (dus) helemaal niks zegt.. Weet niet of ik het momenteel mentaal of fysiek zwaarder vind het zwanger zijn😕

7. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Keija: Dat is inderdaad echt super vervelend... Het gerommel en dan de hoop dat het door zet, maar toch weer afzakt. Elke keer voel je, je dan weer rot als het is afgezakt. Helemaal als je zo op het einde loopt.

Ik vind de laatste loodjes nu ook echt heel zwaar worden.

8. Jebb

Jebb Niet meer actief

Klopt.. heb het ei achterwege gelaten ;) thnx voor de waarschuwing!

9. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Precies die teleurstelling elke keer.
    Gelukkig is het fijn te merken hier dat je niet alleen bent:)

10. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hai dames bij veel aan het rommelen dus ! Nu wachten op mooie beval verhalen ! ( hopelijk ook een van mij morgen / overmorgen )
    Vanmorgen aan de ctg gelegen en extra echo voor vruchtwatercontrole gehad bij de gynaecoloog , alles was nog goed . Morgen gaat de ballon erin , dus k hoop dat met die ballon de bevalling alsnog vanzelf op gang komt !

Strippen hebben ze vorige week bij mij geprobeerd , maar dat lukte niet omdat k nog geen ontsluiting had .. dus geen idee hoe het voelt ! Toucheren vind ik niet pijnlijk in elk geval

11. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16

Ik schrok al haha

12. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Tijm wat spannend!! Hopelijk werkt de ballon!! Heb je nu nog steeds geen ontsluiting dan?

13. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Keija.. idd! Telkens denk je.. Misschien dan toch vanavond en uiteindelijk gebeurd er niets.. Hoop zo voor je dat het eerdaags toch op gang komt

14. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Nee de baarmoedermond is een beetje verweekt , verder alles potdicht .. ben benieuwd hoop dat t morgen doorzet met ballon

15. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Tijm: Ik hoop echt heel erg dat de ballon gaat helpen! Zou super fijn zijn. Spannend ook de komende dagen dus. Hebben ze ook een datum waarop je eventueel word ingeleid als dit niet gaat werken?

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Zo moest even bijlezen..
    ik hoop dat jullie allemaal snel jullie ukkies mogen verwelkomen! 😊

17. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Net de vk gesproken. . Inleiden id idd vanwege bloeddruk maar wil graag mn lijf n kans geven dus gaan ze donderdag en eventueel zaterdag strippen.. Anders maandag inleiden in het zh

18. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Echt super spannend! Heel fijn dat ze eerst nog proberen te strippen. Volgende week heb jij gewoon je kindje in je armen! :D

19. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ballon valt ook al onder inleiden , zodra deze eruit valt worden vliezen geprikt en mochten weeën niet zelfstandig op gang komen dan aan t infuus . Alleen kunnen hier wel wat dagen overheen gaan als t niet aan slaat. Maar lees best positieve verhalen hierover , sommigen bevallen vrij vlug en zonder verder infuus zodra er ontsluiting is . Ik verwacht voor t weekend m'n meisje wel in m'n armen te hebben :)

20. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Spannend ! Heb je al ontsluiting ?

Deel Deze Pagina