Tijm wat spannend!!! Hou ons op de hoogte he!! Ik had zaterdag 1 cm ontsluiting en bmm was al wat verweekt..
Kijken ze eigenlijk pas als je over de 40 weken bent of je al ontsluiting hebt of dat je bmm is verweekt als je verder geen klachten o.i.d. hebt? Of ook al bij eerdere controles?
Ooo fijn palomi dan kunnen ze je strippen ! Hopelijk doet het dan ook meteen wat! K vind t wel spannend nu hoor .. t komt nu wel echt dichtbij ! Volgens m'n beste vriendin doet een ballon zetten geen pijn , maar toch blijft t spannend als je niet weet wat je te wachten staat .
Bij mijn vorige zwangerschap lukte het de eerste keer niet (baarmoedermond nog dicht). De tweede keer lukte het wel maar zette het helaas niks in gang.
Dan hebben ze bij jou al getoucheerd etc? Bij mij hebben ze dat nog helemaal niet gedaan. Niet dat het echt wat toevoegt misschien maar goed, dan nog.
Ja klopt maar ik loop al weken met pijn rond.. kwam woensdag uit het zh na 6 dgn opname maar zat er zaterdag alweer vanwege de pijn en minder leven voelen dus kreeg een echo voor t vruchtwater en toen ging ze ook gelijk toucheren.. Heb denk ik ook mn slijmprop al verloren of iig delen ervan.. Maar was dit keer heel anders dan bij mn zoontje.. Toen had ik weeën en verloor paar uur later de slijmprop als 2 vegen met bloed.. Nu was t taaie afscheiding zonder bloed 3 x
Ah kijk, ik begrijp het. Wat rottig voor je! Ik heb niet alles teruggelezen maar waar heb je pijn? Je bekken? Bewoog je kleintje wel gewoon goed op de ctg? Hoop voor je dat het wachten snel voorbij is.
Erge rugpijn straalde uit naar nierstreek, constante buikpijn en harde buiken, zodra ik sta harde buiken en pijn dus kan eigenlijk alleen maar op de bank zitten.. Kleine bewoog uiteindelijk op de ctg wel goed!
Tijm heel veel succes!! Hier; vannacht voelde ik me weer helemaal niet lekker.. Bij mn ouders bloeddruk gemeten en is onderdruk weer hoger.. vk gebeld maar omdat ik vanmiddag een afspraak bij de gyn heb kan ik wel afwachten
Pff nou dames.. wat een HEL dat strippen. Sorry, wil niemand bang maken... maar ik heb liggen huilen! Wel goed nieuws... had al 4 cm en vk zei dat de kans groot is dat het door gaat zetten... Nog even tot we ons meisje mogen vasthouden. Als ik morgenochtend niet bevallen ben, breken ze mijn vliezen. Maar daar ging ze niet vanuit. Het rommelt al aardig, geen harde buiken, wel kramp af en toe... Ben benieuwd! Hoe is het met de anderen?
Oh Jebb 4 cm! Wel naar dat het zoveel pijn deed het strippen. Maar gauw vergeten en eraan denken dat je binnen afzienbare tijd je meisje gaat ontmoeten! Succes alvast hoop dat het gauw doorzet. Succes vanmiddag Palomi
Oh Jebb, al 4 cm! Wat goed! Maar wat vervelend dat het strippen zo pijn deed zeg .... Hopelijk heb jij gauw je meisje in je armen! Ik denk aan je! Hier vandaag weer gewoon de standaard harde buiken om de zoveel tijd. Maar ze doen niet zeer, dus ik hobbel nog steeds rond.
Jebb wat goed al 4 cm ! Ik ben al de hele dag in het ziekenhuis , ballon is vanmorgen gezet, was wel even vervelend omdat m'n baarmoeder nog ver naar achteren ligt / lag . Maar wel te doen door goed te blijven buikademen ( yoga bedankt ) Kindje is al de hele dag heel druk , dus de hartslag blijft heel hoog dus ze willen der in de gaten blijven houden . Het is enorm aan t rommelen laatste twee uur , flinke voorweeen , dus hoop dat die ballon er snel uit valt en de weeen zonder infuus verder door gaan zetten !
Spannend bj jou ook Tijm!! Duimen dat de ballon gauw uitvalt en het verder gaat! Hier was het gisteravond al erg onrustig, pijnlijke harde buiken wel vrij regelmatig (elke 9/10minuten) maar werd niet erger en vannacht weer gestopt. Nu weer hetzelfde... Hoop zo dat het doorzet. zat er vanmorgen echt doorheen, gelukkig belde mn vader of ik het leuk zou vinden als ze langskwamen. Dus heb vandaag wel wat afleiding gehad
Hallo dames, mag ik ook mee komen kletsen? Vandaag 38 weken en ben het helemaal zat. Alles is nog rustig, en gaat goed. Ben bij mijn eerste met 38+2 bevallen, en denk niet dat dat deze keer gaat gebeuren. Ik speur me suf naar de slijmprop, vruchtwater en (voor)weeen, maar niks van dat alles. Nog geen harde buik te bekennen. Gisteren op controle was de bloeddruk wat verhoogd, maar hoef maandag pas weer terug. Afgesproken dat ze me gaan proberen te strippen bij 40 weken (standaard is bij 41 weken). Heb veel kleine kwaaltjes (maagzuur, bekken, moe ivm slecht slapen) en een drukke dreumesdochter rondlopen dus wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Pff. Buik zit nu ook echt in de weg en kijk er naar uit om me weer wat fitter te gaan voelen.
Spannend Tijm! Hopelijk valt de ballon snel uit en ga je gaan voor het verdere werk. Keija: Vervelend he al dat voorwerk.. Hopelijk zet het bij jou ook snel door! Bloemama: Welkom! Voorwerk hoeft gelukkig niet altijd wat te betekenen. Het kan ook zo beginnen, dus wie weet! Fijn dat ze je bij 40 weken al willen proberen te strippen!