De bevalling kan nu elke dag beginnen! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nele87, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Joepie vanmorgen bevallen met 41.4 van een prachtige dochter Anne !
    De ballon had goed z'n werk gedaan , zonder veel te merken al 4 cm . Vliezen gebroken door de vk om 9.00 en om 11.00 uur was ze al geboren !
    Prima bevalling gehad , wel heftig omdat t zo snel ging maar zeker goed te doen . Door de snelheid van de bevalling trok alleen m'n baarmoeder niet meteen samen , hierdoor best wat bloed verloren en dus een nachtje ter controle in het ziekenhuis blijven . Succes dames hopelijk hebben jullie ook snel jullie kleintjes in de armen!!

2. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Gefeliciteerd Tijm!! Dat is snel gegaan! Leuke naam:) lekker genieten van je meisje

Welkom Narena!

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Bloemama ik had zaterdag 1 cm ontsluiting en bmm was al verweekt dus heb goede hoop dat het inmiddels iets meer cm zijn of iig nog verder verweekt..

Welkom narena!

Tijm!! Gefeliciteerd!!!!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd!!!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gefeliciteerd Tijm!

6. Bloemama

Bloemama Lid

14 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Tijm! Nu genieten!

Voor de andere dames; wachten duurt lang he :( Mooi foefje van de natuur dat je er zo naar uit gaat kijken. Ik begreep voor ik zwanger werd ook niet waarom ze het 'verloskamers' noemen in het ziekenhuis maar als je eenmaal op je eind loopt voelt het wel als een verlossing ;)

Mijn drukke dreumelina is al 2 uur wakker en momenteel heel lief aan het spelen met Little People en ik lig op de bank ernaar te kijken. Zou liever in bed liggen maar kan haar moeilijk alleen beneden laten.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Tijm!! Lekker genieten nu :)

8. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Goedemorgen, ik kom ook mee kletsen als het mag, ben vandaag 38 weken zwanger van onze derde. We hebben al een meisje en een jongen en deze uk wordt ook een jongetje. Lichamelijk geen erge klagen maar als hij zich meld is hij meer dan welkom inmiddels hihi.

Gefeliciteerd aan iedereen die al bevallen is☺

Tijm86 hopelijk mag je vandaag lekker naar huis met de kleine dame.

9. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Jaaaaa Tijm! Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat is dat snel gegaan zeg! Fijn dat je er goed op terug kijkt!

Welkom Narema en Miesje!

Hier nog steeds alles rustig. Af en toe harde buiken, maar voor de rest niks. Gisteren controle gehad en die was ook prima. Ik wacht en wacht en wacht. :p

10. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Miesje welkom!!

Hier vanmiddag gestript.. Dat stelt echt niets voor!! Bmm is al mooi verweekt en soepel en de opening was 2 vinger diktes dus komt neer op om en nabij 3 cm!
    Als t niet op gang komt mogen we zaterdag nog een keer

11. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Jebb van Harte gefeliciteerd met de geboorte van je tweede meisje! Ik hoop dat je goed herstelt en lekker geniet van je gezin!

12. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Zooo meid van harte gefeliciteerd! Mooie naam en op een mooie datum. Wat heerlijk dat ze er dan eindelijk is he?!

Hoop dat je inmiddels thuis bent en nu goed mag herstellen en genieten :)

13. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Palomi: Top! en nu hopen dat het door gaat zetten! :D

Mijn buik begint echt steeds strakker te staan, en merk dat ik nu ook kleine straie streepjes op m'n onderbuik krijg. Baal daar echt van .... Had 't al gekregen op m'n heupen, binnenkant benen en borsten en hoopte toch wel dat m'n buik aan de voorkant bespaard zou blijven, maar 't lijkt erop dat het deze laatste weken er nog even bij komt.. :(

14. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Spannend Palomi hopelijk gauw 'resultaat' van het strippen!

Net controle gehad bij de verloskundige. Alles was goed. Heb wel aangegeven dat ik er doorheen zit. Als ik vannacht weer zo slecht slaap mag ik morgenavond in het ziekenhuis slapen met medicatie (mocht vanavond ook wel gelijk maar toch maar niet gedaan). Als de baby er zondag nog niet is komt de verloskundige langs die dag om te kijken of ze kan strippen. Al had ze wel goede hoop dat het misschien niet nodig is omdat al het gerommel van afgelopen dagen wel positief is...nu is het hopen dat het op korte termijn doorzet en dat sloot ze vooral niet uit. Daar putten we maar even moed uit. Nog even volhouden dus, en ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben en er afspraken zijn gemaakt:)

15. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Keija ik kreeg toen de tip om dormiplant tabletten te nemen die mogen in de zwangerschap en helpen je ontspannen en beter slapen!!

16. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Duxi

Irritant he die straie.. Helaas hoort het er ook gewoon bij

17. Jebb

Jebb Niet meer actief

Gefeliciteerd Tijm! Geniet!

Hier vandaag nagesprek gehad.
    Was wel pittig om te horen dat het eigenlijk anders had kunnen lopen als ze wisten dat mijn lichaam niet reageerde op de weeopwekkers.
    Om 8 uur gebroken vliezen, om kwart voor 9 volledig ontsluiting en persen. Om 9 uur gestopt omdat de weeën te kort waren. Aan de weeopwekkers. Die stond op half 10 op de maximale stand. (Ze had het over meer dan het dubbele van de gemiddelde stand o.i.d.) Maar mijn lichaam negeerde het gewoon compleet.
    Conclusie was dus eigenlijk dat om 9 uur de pomp erop gekund had. Ipv half 12. Maar ja... als.. als.. als. Wij genieten nu van twee geweldige meiden. Een hele lieve, zorgzame, grote zus en haar fantastische, lieve, rustige kleine zusje.

Alleen nog een weg vinden in het naar bed brengen.. de oudste neemt nu een loopje met ons en krijst de boel bij elkaar terwijl de kleine dan al heerlijk door ons drie is toegedekt. Bedritueel is niks aan veranderd. Maar madame is errrg eigenwijs. Komt ook wel weer goed.

Lang verhaal hier.. sorry! Maar lucht wel op om het hier te kunnen delen. Dames geniet van de laatste zwangere momenten voor nu.. ook al is het misschien helemaal niet om te genieten... en daarna genieten van de wondertjes!

18. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd jebb. Eindelijk is ze er :). Nu lekker genieten samen

19. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Groot gelijk jebb om het te delen daar is een forum voor.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt en een structuurtje vind.

20. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Goedemorgen,

Keija nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Jebb klinkt niet prettig. Gewoon inderdaad bespreken hoor je kan het zelf maar kwijt zijn☺.

Paloma, nog effect gehad van het strippen?

Ik heb groot gedeelte van de nacht wakker gelegen elke keer krampen dacht laat maar komen☺ helaas vanmorgen toen ik wakker werd was het weg.

Deel Deze Pagina