Hai dames, ik klets ook mee! Ben ook wel aan het posten in het 10 weken afteltopic, maar hier zijn we echt zover dat het elk moment kan gebeuren! Gefeliciteerd dames die inmiddels mama zijn Hier heb ik maandag en gisteren bloederige afscheiding gehad en gisteren ook krampjes. Ik hoop echt dat het rommelen niet nog 3, 4 weken aanhoudt, want vind het behoorlijk spannend!
Dat maakt het inderdaad nu al spannend voor je! Ik zou er bijna jaloers op worden! Hier namelijk nog helemaal geen gerommel. Ik ben benieuwd wat de controle morgen geeft....
Hoi meiden ik lees en klets ook graag mee Hier geduldig aan het wachten, maar ben nog vrij fit en mobiel. Sinds vandaag veel harde buiken, niet pijnlijk wel vervelend. In de ochtend verlies ik al sinds de 20 weken veel afscheiding, maar nog geen slijmprop gezien.. Ik heb echt zo veel zin om de kleine meid te ontmoeten, probeer niet te wachten maar kan niet ontkennen dat ik dag en nacht alleen maar bezig ben met: is het al begonnen???
Hier ook, ik vroeg er laatst naar. Ze zei dat het niet veel zin heeft ervoor, omdat je het dan vaak voor niets doet en het ook niet prettig is. Welkom Indy!
Dat snap ik wel, ik zou dat ook hebben als ik jou was zeg! Het is wel gek, want zit elke dag als ik krampen heb te denken: okee als het nu gebeurt, wie moet ik inschakelen voor mijn zoontje. Bij hem ben ik ingeleid dus ik heb geen idee hoe een natuurlijke bevalling voelt.
Ik ga straks inderdaad vragen of ik gestript kan worden. Vorige week had ik nog geen ontsluiting, dus weet niet wat het nu zal zijn! Als hij het vandaag nog niet wilt doen, dan kan het wellicht maandag wel (dan zou ik 41+1 zijn). Ik heb ook gehoord dat sommigen het pas met 41 weken doen. Maar toch hoor je dan ook verhalen dat het voor de 41 weken wel effect kan hebben. Ik hoop eigenlijk wel dat hij het al wilt doen, ik zou zo graag hebben dat de bevalling vanzelf op gang komt, ik wil eigenlijk echt niet ingeleid worden... Ik heb mijn vader en mijn schoonouders ook al gevraagd of ik een van hen eventueel mag bellen als het snachts zou beginnen. Dan zou er iemand naar hier komen, zodat dochter kan blijven slapen. Sochtends moeten zij dan dochter naar school brengen. Als het overdag begint, dan moet ik iemand opbellen om haar van school te halen... Ik heb ook al maanden veel afscheiding, vooral in de ochtend inderdaad! Erg vervelend. Ik voel me ook nog vrij fit. Enkel het omdraaien in bed is een ramp Net wilde mijn dochter te voet naar school, ze loopt zo graag. Dus heb maar toegegeven. Maar dat stuk terug was er toch net te veel aan voor me. Ik gok dat de school ongeveer een km stappen is, dus dat is best een eindje Nu even rusten!
Spannend dames.. hier ook dagelijks veel last van afscheiding, maar nog geen slijmprop oid. Ik ben zó ongeduldig 🙈 ik vind het wachten verschrikkelijk. Ik probeer me iedere dag bezig te houden, maar soms heb je zo'n dag dat je gewoon niets te doen hebt omdat alles in huis al gedaan is en je verder ook niks gepland hebt.... nou zo'n dag is het vandaag Ik hoop zo dat ik niet nog 2 weken moet wachten.. Morgen weer voor controle en dan ga ik eens vragen vanaf wanneer ze strippen. Succes nog allemaal met wachten 😉😌
Nou dit dus!! Ik zat inderdaad volop in de weeën!! Strippen kon niet omdat kleine niet indaalde. Maar was dus achteraf ook niet nodig Was heel heftige bevalling maar heb op dit moment heerlijk mijn ventje op.mijn borst Serkte met wachten iedereen! En natuurlijk met de bevalling
Even snel! Ik ben deze nacht ook bevallen. Tijdens controle gisterenavond was er te weinig vruchtwater. De bevalling moest dus ingeleid worden. Om half 10 moesten we in ziekenhuis zijn. Om 23u heeft de gyn mijn vliezen gebroken. En om 0u40 was Nore er al! 😳 Proficiat demie!
Gefeliciteerd! Ik heb vandaag de "magische dag" bereikt. Over een week gaat de VK strippen als het dan nog niet gebeurd is.
Gefeliciteerd Nele! Genieten nu Succes Bessje, hopelijk is strippen niet nodig. Ik moet vanmiddag weer voor controle en dan zal ik dat ook vragen. Denk standaard pas bij 41 weken.. Maar hoop toch echt dat het niet nodig is 😇
Bij mij doen ze al een strippoging vanaf 40 weken als je daar behoefte aan hebt! Anyway, hopelijk is het bij ons allemaal niet nodig! Gefeliciteerd alle dames die al bevallen zijn!
Gefeliciteerd bevallen dames! Morgen is het volle maan dus wie weet zit het er dan voor de rest ook op!
Mijn VK zegt dat ze pas strippen vanaf 41 weken omdat het onderzocht was en dat bleek dat het pas vanaf 41 weken echt zin heeft. (Mocht van mij ook wel eerder proberen haha)
Ik geloof dat mijn energie ju echt op is. Balen want wil zo graag dat alles netjes en schoon is als ik ga bevallen Continu alles keurig bijgehouden tot in perfectie. En nu kan ik niet meer. Hang alleen nog maar. Stofzuigen en dweilen is mij even te veel.