Hier had/heeft de kleine wat opstartproblempjes. Teveel afgevallen dus gisteren begonnen met bijvoeden, kolven etc. Vandaag weer afgevallen. En toen de vk langskwam de knoop doorgehakt om naar kunstvoeding over te gaan en te stoppen met borstvoeding. Mentaal wel even een dingetje. Maar geeft me wel nu al veel meer rust en hopelijk kan ik dan meer gaan genieten ipv stress te hebben over het kolven en het feit dat het de kleine niet lukt te drinken aan de borst . Overigens ben ik wel helemaal verliefd op hem en is hij superknap en lief en rustig❤️ Voor de dames die (bijna) uitegerekend zijn: nog even volhouden! Ik weet nog hoe klaar ik er een paar dagen geleden mee was. Maar al die laatste zware dagen/weken ben ik al weer bijna vergeten. Voor je het weet ligt je kleine op je buik. En dat maakt het allemaal de moeite waard
Wat balen Keija dat de bv niet wilde lukken.. maar fijn dat je nu meer rust hebt en nu weet je ook hoeveel hij drinkt en of hij genoeg binnen krijgt
Ja inderdaad heb vandaag gelijk al meer rust, manlief en ik kunnen afwisselen, en het lekker samen doen. En qua onzekerheid hoeveel hij binnenkrijgt scheelt dit ook zeker! Dus een goede keus denk ik toch wel..
Wat fijn dat je daarin nu meer rust hebt. Een blije mama is een blije baby. Is hij nu vandaag op gewicht blijven hangen of aangekomen? Hoe is het met de andere mama s die bijna uitgerekend zijn of die al Over tijd zijn? Hier al twee dagen helemaal niets, dus denk dat hij het wel lekker warm vind met dit weer haha.
Hier alles nog rustig, gisteren zelfs naar ikea geweest. Dacht wel een paar keer 'oei begint het nu?' maar niets wat doorzet dus misschien een paar voor weeen. Door de storm vannacht heeft dochter erg slecht geslapen dus behalve wat rommelen in huis vandaag en morgen niks op de planning. Ik denk zelf echt pas maandag na het strippen. Hoop echt dat het lukt om dinsdag te bevallen. Goed dat je meer rust hebt nu in de voedingen Keija!
He meiden mag ik mee schrijven?! Voor mij ook de laatste loodjes Ik loop via het zkh bij een gyn, moet sowieso medisch bevallen dus. Ze willen de baby nu misschien via inleiding halen omdat ik hem vorige week iets minder voelde. Maar de testen waren goed, dus ik laat hem nog even zitten. Heel benieuwd wanneer die komt!
Ik wou even laten weten dat ik ben bevallen na een 16 uur durige bevalling dat uit is gelopen op een keizersnede. We hebben een prachtige zoon genaamd G.ijs! Geboren op 14.03.2017.
Gefeliciteerd duxi! Geniet ervan😃 Hoi help85. Wanneer heb je nu weer controle? Hoop voor jou dat hij voor die tijd komt😄
hij was gisteren heeel klein beetje aangekomen, maar vanochtend gewoon 140gram!! Als hij zo doorgaat is hij over twee dagen ofzo weer op zn geboortegewicht en mogen we binnenkort naar buiten En ik merk dat ik veel relaxter ben. En op wat krampjes na is T. ook zo rustig en tevreden als wat..❤️ Goede keus geweest dus Gefeliciteerd Duxi! Hopelijk herstel je snel! Kan me voorstellen dat het heftig was als het een keizersnede werd? Lekker genieten van je mannetje, heb je verdiend. spannend Bloemama ben benieuwd of de kleine vanzelf nog komt en/of dat het strippen anders snel effect heeft.!
Ik wilde jullie ook nog even laten weten dat ik op m'n uitgerekende datum ben bevallen. 17.3.17 Een klein mannetje van 3680 gram. Bevalling ging zeer voorspoedig, thuis en met een paar minuten persweeën was de kleine man er. Drinkt voorbeeldig slaapt overdag voorbeeldig haha nachten zijn nog even wennen zo. Ik had absoluut niet verwacht dat ik al zou gaan bevallen.
Gefeliciteerd met de kleine man. WoW wat fijn zeg, thuis en maar een paar minuten persweeen. Geniet van deze mooie tijd😁
Gefeliciteerd Donna! Fijn dat het zo snel en goed is gegaan. Enne hier net zo'n mannetje overdag en 's nachts
Gefeliciteerd aan de mama's met baby's! Hier gaat het iets minder lekker. Vandaag 41 weken dus een week over tijd. De controles waren goed en er is een strippoging gedaan. Maar helaas was er niet genoeg ruimte om te strippen dus onverrichte zaken weer naar huis. Dat was bij mijn zoon ook zo (geboren met 41+5). Maar bij een tweede heb je meestal al wat ontsluiting. Maar not me . Morgen terug voor de seroniteitscontroles...