Weer behoorlijk rustig! Vandaag wel 2 keer vanuit niks mega darmkrampen en diarreeaanval.. maar geen flauw idee of dat een teken is! Zo ff badderen! Hoe gaat het bij jou?
Mijn ballon is er twee uur geleden uitgevallen. Maar nog rustig. Ik wacht al 2u op de arts die moet beoordelen hoeveel ontsluiting ik heb. Maar het is hier erg druk op de verlosafdeling. Net ook hier diarree aanval haha
Nog niet voldoende ontsluiting bleek gister. Ik ga zo gel krijgen, dat wilde ze gisteravond niet meer doen. Hadden liever dat ik een goede nachtrust zou pakken. Dus heb daarvoor een slaappil gehad. Benieuwd wat de dag gaat brengen, want meneer is vandaag precies uitgerekend!
Hier nog helemaal geen teken van een bevalling helaas. Morgen mag ik de vk bellen en dan kan ik aangeven of ik wil wachten tot 41 weken of 42 weken met inleiden maar denk dat ik voor 41 kies. Heb jij nog last gehad na gisteren of is het allemaal verdwenen? Met hoeveel weken kwam de oudste?
Hier net weer beoordeling gehad. Ze kon al bij mijn vliezen en het hoofdje voelen. Maar ze gaf aan dat als ze nu de vliezen breekt het mogelijk een uitputtingsslag voor me wordt wat kn een keizersnede zal gaan eindigen. Dus heb nu gel ingebracht gekregen die het laatste zetje moet geven en dan komen ze rond 4u beoordelen of ze wel vliezen gaan breken.
Met 37,4 ingeleid ivm te hoge bloeddruk! Dus tis best gek nu zolang door re lopen! Ik moet morgen naar vk en twijfel ook wat ik wil.. ene kant wil ik graag dat het zelf begint en eventueel thuis bevallen en aan andere kant ben ik het zat en zou ik het fijn vinden de zekerheid te hebben wanneer het komt.. zit ook nog in m'n achterhoofd dat ze voorspellen dat het groot is... Spannend help! Hopelijk kunnen ze om 4 uur de vliezen breken!
Klinkt heel herkenbaar, hier zeiden ze over de laatste echo's ook dat hij groter als gemiddeld zou zijn maar dat is hier geen reden voor eerder halen dus mag pas op zijn vroegst met 41 weken ingeleid worden. Succes met je keuze en met de controles morgen☺. Help ik hoop dat je inmiddels bezig bent of ne kleintje al in je armen hebt.
Ik heb al bij gyn gelopen.. 2 keer Suikertest moeten doen.. buikomvang van het kleintje zit boven alle groeilijnen.. toen ik geen suiker had kucht ik kiezen of gyn of verloskundige.. maar gyn heeft toen wel aangegeven het reden te vinden me niet te lang over te laten lopen... Wanneer heb jij weer controle miesje? Help ik hoop dat het een goed teken is dat we niks meer van je horen!
Oh wel fijn dat hij dat al aan heeft gegeven, scheelt dan wel wat zorgen maar hopelijk is het niet nodig en kun je thuis bevallen😃 Morgen heb ik een telefonisch afspraak in verband met wanneer inleiden en donderdag met 41 weken heb ik pas weer controle verder. Maar hoop stiekem toch wel voor die tijd spontaan thuis te bevallen.
Ik hoop dat ik donderdag of vrijdag terecht zou mogen als de kleine er nog niet is, heb nog 2 hummels lopen en alles begint nu toch langzaam aan tol te eisen. Hoelaat heb je vandaag de afspraak?
Ben al geweest.. kleintje ligt nu iets ingedaald en baarmoedermond is goed aan het verweken. Nog geen ontsluiting dus ze kon niet strippen. Ze had over 2 randjes ofzo, eerste stond open 2e nog niet waardoor ze er niet bij kon. Verder denkt ze dat het meevalt hoe groot het is dus ik heb besloten nog een weekje af te wachten. Volgende week dinsdag moet ik weer!
Spannend woman! Hier even kort bericht, vannacht bevallen van onze flinke zoon Quinn Aiden. Hij weegt 4242 gram en is 53 cm. Morgen morgen we hopelijk naar huis. Best wat hechtingen helaas, dus voelt bont en blauw
Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het gelukt is (ok wel met wat schade). Flinke vent inderdaad! Is het je mee of tegengevallen? Heel veel geluk, geniet ervan.