Strippen heeft zeker eerder ook zin hoor. Je moet natuurlijk wel wat ontsluiting hebben. Bij de eerste was ik 40+4 bij het strippen en ik ben op 40+5 bevallen.
Bij mij gaan ze volgende week pas kijken en evt. strippen.. vk zei dat ik nog even een weekje moet afwachten, ze heeft goede hoop dat het niet nodig is, maarja dat weet je nooit he. Kreeg vandaag van een bekende de opmerking 'wat zie je er moe uit' .. ja goh, is dat zo gek met 40 weken zwangerschap 😂😑
Hallo dames! Allereerst van harte gefeliciteerd voor degene die ondertussen zijn bevallen! Heerijk genieten! Afgelopen zondagavond braken bij mij spontaan mijn vliezen en maandag 6-2-2017 ben ik om 13.52 bevallen van onze prachtige dochter Sanna! (3440gr) Ik hoefde uiteindelijk dus niet ingeleid te worden! Zo blij mee! Ik zit ondertussen al de hele week op mijn roze wolk en heb nog niet eerder achter de pc gezeten haha maar wilde het wel nog even laten weten / delen! Voor de dames die elk moment kunnen bevallen, heel veel succes! Groetjes Lenas
Nou hier geen baby ondanks de volle maan Vandaag 38 weken en gisteren mentaal en fysiek een zware dag. Hoop dat ik het uit kan houden zo, want ik weet dat het mijn laatste zwangerschap is en ik wil niet constant chagrijnig of moe zijn.
Ik word zo moedeloos van het afwachten 😔 ook al weet ik dat ik binnen 2 weken een baby zal hebben, het lijkt eeuwig te duren.
Herkenbaar. Gisteravond merkte ik op dat baby opvallend weinig bewoog en heel zwakjes. Uiteindelijk toch maar de VK gebeld, langs geweest en hartslag gemeten. Die was 160, vrij hoog maar niet direct zorgwekkend. Omdat de beweging van de 1 op andere dag zo weinig was geworden zijn we toen doorgestuurd naar de gynaecoloog. Hartfilmpje / ctg gehad en dat was allemaal heel goed. Baby is toen ook weer steeds drukker gaan worden en is nu weer als vanouds. Gelukkig! Hebben we haar toch nog even weer kunnen zien op de echo 😝
Hier ook niet.... Wel weer ongi krampjes en een trekkerig gevoel. Kan alle kanten op, maar durf niks te hopen. Morgen controle bij de VK
Iedere ochtend word ik wakker en denk: weer een nieuwe dag... 😶erg he. Ik wil niet meer wachten... heb ook last van vocht, vooral in m'n vingers en knieën. Doet zo'n pijn 's ochtends. Herkenbaar voor iemand?
Ik sluit me ook aan bij jullie. Morgen uitgerekend maar nog geen baby.... bij de eerste 2 bij 39+2 bevallen dus zit nu echt te wachten. Veel gerommel en zelfs soms pijnlijke harde buiken die na een uurtje of 2 weer weg gaan. Zo frustrerend.... Ik hou geen vocht vast Spectre dus dat herken ik niet.
Hier ook weer wakker geworden zonder baby.... Net op controle geweest en alles was goed. Baby lag echt goed diep ingedaald zei ze... heb wel wat weeachtige krampen gehad, dus dat kan het geweest zijn. Als er volgende week geen schot in de zaak zit wordt ik op 40.1 gestript en moet een afspraak maken in het ZH voor controle en het eventueel inleiden. Ze doen dit bij 41 weken al in dit ziekenhuis... dus over max 12 dagen is ons meisje er ongeveer...
Dat is fijn Indy..heb je toch een beetje een einde in zicht. Hier strippen ze pas met 41 weken. Nog iemand last van rommelende darmen? Heb het vandaag heel erg... net nog ff de deur uit geweest naar mn ouders en nu weer thuis ook last van harde buiken.. Zou het dan toch snel gaan beginnen... 🤔🙄