De bevalling kan nu elke dag beginnen! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nele87, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessje

Bessje Lid

19 mrt 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mwah. Ik loop ik al bijna 2 weken met flink rommelende darmen. Vandaag dan even niet. Elke ochtend weer teleurgesteld wakker worden ja haha. Overmorgen strippen, hopen dat dat de boel wat wil opwekken

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Hier ook een strippoging morgen. Hoop zo dat het lukt en werkt. Ben er wel een beetje klaar mee nu.

3. Jebb

Jebb Niet meer actief

Pff heb het idee dat mn buik van binnen in de fik of op scheuren staat..
    Bij de eerste was ik leuk nieuwsgierig wanneer de kleine kwam. Nu geïrriteerd ongeduldig...

4. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ik heb ook veel last van mijn darmen en krijg dan gelijk harde buiken. Heb gisteravond weer wee achtige krampen gehad, maar toch weer in slaap gevallen..... Zit het toch tussen mijn oren al die krampen:p?? Dan nog maar even genieten van het getrappel/gebeuk in de buik, want ik hoor alleen maar: je gaat die buik missen...

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Herkenbaar Indy.. maar op dit moment kan ik me er niks bij voorstellen dat ik het zal missen haha wil alleen maar m'n baby op dit moment, verder niets meer 🙈

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Geïrriteerd ongeduldig haha heb ik ook last van. Het erge is dat ik er gewoon geen rekening mee heb gehouden dat ik ook overtijd zou kunnen gaan. Ik dacht dat ik wel voor de 40 weken zou bevallen.. nou mooi niet dus, valt zo tegen!
    Hoe lang moet je nog? Succes nog in ieder geval..

7. Jebb

Jebb Niet meer actief

Haha BAM.. jij zet mij ook ff met beide benen op de grond. Heb zelf ook echt totaal niet het idee dat ik die 40 weken uberhaupt haal. Zou dus indd een flinke domper zijn als ik overtijd ga...
    Verveel me.. ben belabberd en wil nu die kleine wel ontmoeten!
    Jij ook veel succes!!

8. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Vannacht een kruikje mee naar bed moeten nemen omdat ik menstruatiekrampen had. Zowel buik als rug dus het zal niet meevallen tijdens de bevalling. Bij mijn zoon ook gezegend met zowel buik- als rugweeën. Ik ben nu bewust aan het genieten van de laatste weken van mijn mannetje alleen, ik heb me nu ingesteld op na de 40 weken en heb daar veel rust in gevonden.

9. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Het lijkt me ook vreselijk om ovetijd te gaan. Dan duurt elke dag lang!
    Mijn VK zei dat we gewoon van een zwangerschaps duur van 42 weken uit moeten gaan in de wereld, dan kan het alleen maar mee vallen want de meeste bevallingen zijn overtijd.

Ik had me er op ingesteld dat mijn baby eerder zou komen. Zelf was ik 4 weken te vroeg en mijn partner 3, maarja dat had ik beter niet kunnen doen. Nu voelt het alsof ik de 41 weken wel ga halen:p. Ben blij dat ze hier de norm hebben om met 41 al in te leiden ipv met 42 weken:p

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Ja dat kunnen ze je beter vertellen indd, dat het 42 weken duurt, kan het alleen maar meevallen 😝
    Gelukkig voel ik me vandaag weer beter, net nog wat gepoetst in huis, probeer toch een beetje bezig te blijven.. ☺

11. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ja als je elke dag wat doet in huis of even de deur uitgaat dan vliegen de dagen om en dan moet je vanzelf een keer bevallen:p

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Ja morgen wat meer op de planning gelukkig 😌 sowieso boodschappen en 's middags dan naar de verloskundige..

Soms heb ik ook momenten dat ik op de bank om mee heen zit te kijken van uhh ja wat gaan we eens doen? 😅

13. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Herkenbaar... Ik heb een stappenteller en kan precies zien wanneer ik een luie dag heb gehad:p. Vandaag 2 uur in bad gelegen:p... Vanmiddag thee op de bank, even een dagje chil dus. Morgen maar even naar ikea ofzo, dan gaat de dag ook zo om. Succes bij de VK morgen.

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoi dames mag ik meekletsen?
    Vandaag 38.2 en vanmiddag gestript met 1,5 a 2 cm ontsluiting.
    Veel gerommel nu maar nog niks regelmatigs

15. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hey zonnetje, gezellig!
    Ben je zomaar gestript of was het nodig? Deed het pijn? Ik word a.s. Dinsdag gestript(als ik ontsluiting heb), vind het toch een beetje eng.

16. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik heb hier nog een lekkere actieve peuter rondlopen, dus heb afleiding.. maar wil juist weer eens eruit met haar. Maar om ons beide aangekleed te krijgen is al zo'n opgave. Dus we knutselen lekker veel en vanmiddag koekjes gebakken.

Veel kennissen worden deze dagen ingeleid... sommige zelfs die later uitgerekend zijn.. Maar goed, ik hoop dat ze op eigen krachten binnenkort komt. En nu geniet ik nog van de aandacht die ik nu helemaal aan mn oudste kan schenken!

Succes jullie na het strippen, spannend!

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gevraagd om te strippen. Ben na bijna 3 jaar en pittige reflux helemaal klaar met zwanger zijn. Vk is een vriendin dus wilde kijken hoe ik ervoor stond. Aangezien er al ontsluiting is kon ze meteen strippen. Normaal doen ze dit niet zomaar bij 38 weken. Ben er wel blij mee.
    Ik heb er weinig van gevoeld eerlijk gezegd.

18. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Oh oh oh Zonnetje ik wil ooooook! Ik ben 2 dagen eerder dan jij uitgerekend :)

19. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    En zonnetje? Heeft het strippen wat gedaan?

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Afgelopen uur veel harde buiken. Komen tussen de 3 & de 8 minuten en worden gevoeliger. Duimen dus dat dit doorzet.

Deel Deze Pagina