De bevalling kan nu elke dag beginnen! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nele87, 30 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Ik kom ook gezellig mee kletsen hier!

Donderdag op vrijdag weinig geslapen continu harde buiken en "menstruatie" pijn in mijn rug en buik, heeft gister de hele dag wel een beetje aangehouden maar uit eindelijk 's avonds was het voorbij. Gelukkig goed kunnen slapen maar sinds vanmiddag heb ik weer enorme menstruatie pijn in mijn rug en buik..

Verlies ook nog steeds slijm met oud bloed, waardoor het gewoon lijkt alsof ik echt ongesteld ben. Verloskundige gebeld gister maar die zei dat het allemaal prima is zolang het geen nieuw bloed is, dus nu letter wachten tot hij komt? Maak me toch af en toe beetje zorgen over dat slijm en bloed, ik had verwacht dat zo'n slijmprop in 1 keer te voorschijn komt en niet dat het wat langer aanhoud.. (ik ga er van uit dat het de slijmprop is want als afscheiding herken ik het niet)

2. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Bedankt spectre:). Lis o wel raar zo dat oud bloed. Heeft de vk niet gezegd wat het is? Hoop dat het niet Lang Meer duurt voor je. Hoe is het met de andere dames die gestript zijn? Al wat actie?

3. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Welkom qwerty en lis! Laatste loodjes en ze klinken zo herkenbaar.

Verlies van slijm en oud bloed is dat afscheiding of echt taai slijm?

4. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Ik zie het als taai slijm heb het even gegoogled en t ziet er we zo uit de verloskundige zei dat het normaal was en niks ernstigs dus daar ga ik maar vanuit mocht ik toch twijfelen kan ik altijd bellen!

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Slijmprop kun je ook in delen verliezen volgens mij.
    De menstruatie pijn klinkt herkenbaar Lis. Heb daar ook last van, vooral m'n rug..

6. Bessje

Bessje Lid

19 mrt 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de slijmprop ook in delen kwijtgeraakt. Vandaag ook regelmatig een vervelende pijn in mijn onderrug

7. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hier ook de slijmprop in delen aan het verliezen. Net weer taai slijm tussen mijn afscheiding gevonden, gisteravond ook al.. Slaap lekker allemaal.

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier is de slijmprop ook met bruin bloed gekomen.
    Kan geen kwaad

9. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik verlies sinds 37 weken oud bloed met slijm. Baby komt er niet onmiddelijk uit, en idd het kan geen kwaad en hoort er zelfs bij. Op je baarmoedermond staat nu veel druk en het is zich aan het voorbereiden op de geboorte dus logisch dat het bij sommige vrouwen gepaard gaat met bloedverlies. Het is nog steeds enorm goed doorbloed daar beneden ;)

10. sjoiz

sjoiz Lid

8 nov 2016
    60
    7
    8
    Ik klets ook ff mee oke?. Vandaag 40.6 zwanger en er gbeurt gewoon niets! Wel op zn tijd harde buiken maar thats it. Wachte duurt lang he!

@lis slijmprop kan idd in delen zeg maar....het is toch wel een begin nij jou! Hoe voel je je nu?

Iemand nog meer 40.6 wkn zwanger? Of hoever xijn jullie?

Xxx

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Sjoiz... herkenbaar, wachten duurt lang 😭
    Ik ben inmiddels 41+1.. heb de hoop op een spontane natuurlijke bevalling maar opgegeveb en ik ga er maar van uit dat ik eind van de week ingeleid zal worden.. dan kan het alleen nog maar meevallen.. morgen heb ik een nieuwe strippoging en dinsdag naar de gynaecoloog.

Het is wel aan het rommelen, maar zet niet door.
    Heb jij al iets van een plan gemaakt om te strippen etc?

12. Bessje

Bessje Lid

19 mrt 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook opgegeven en wacht nu ook maar het inleiden af. Morgen nog strippen en dan zal ik ook wel horen wanneer ik voor inleiden kan proberen te bellen

13. sjoiz

sjoiz Lid

8 nov 2016
    60
    7
    8
    @spectre. Ja ik moet in het zkh bevallen vanwege vorige keer ks. Wil wel liefst natuurlijk bevallen nu vanwege de nasleep die eenks geeft. Do moet ik terug komen bij de gyn...gaan ze ballon inbrengen..vrijdag vliezen breken en hopen dat t dan komt. Zo niet dan toch weer ks!

Maar ze hebben jou dus al gestript? Dat is ook niet prettig of wel?

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ze heeft vrijdag een poging gedaan, maar is niet gelukt omdat ik nog geen ontsluiting heb. Boel is al wel verweekt dus morgen nog een keer proberen.
    Was even een rot gevoel, maar niet echt pijnlijk vond ik..

Ik denk dat ik dinsdag ook gelijk een afspraak zal maken om in te leiden, wil dan ook de donderdag of vrijdag. Wil het niet meer afwachten tot de laatste dag want m'n lichaam is er echt een beetje klaar mee :)

15. Jebb

Jebb Niet meer actief

Spannend...

Ik heb vannacht onwijs koorts gehad, was zooo belabberd. Had het idee dat ik hier minimaal twee weken van moest bijkomen, dus kleine mocht lekker blijven zitten.
    Voel me nu eigenlijk verrassend goed. Nog iets slapjes vooral mn hoofd,maar verder oke. Gelukkig maar!

Nog even bijtanken en dan mag de uk wel komen.
    Volgens mn dochter van drie dinsdag.

Die zei eerst vrijdag toen kwam ze 's ochtends de kamer in: "de baby komt bijna..." ik dacht echt HUH?! Dus vroeg wanneer dan?: "dinsdag"..later op de dag vroeg ik waarom ze zei dat de baby vrijdag zou komen en haar antwoord: "ik zei vanmorgen toch al dinsdahaggg"

Ik neem het met een héle grote korrel zout, maar wel frappant haha. En als het dan toch zo is, laat het dan aankomende dinsdag zijn..! Hihi.

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Haha je weet maar nooit Jebb. Zou grappig zijn als het dinsdag begint.. fijn dat je je weer beter voelt na zo'n nacht.

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spectre, beval toch eens joh :p
    Iedere keer als ik jouw naam hier zie staan, toch even gluren, maar nee...

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Hahhah Nanoe echt waar he... ik denk ook iedere avond voor ik ga slapen zou het vannacht dan eindelijk beginnen.... maar helaas 😭

19. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Nog steeds geen babynieuws hier??? Haha wat duurt het lang he. Jebb ik hoop dat ze dinsdag komt:)

Ik hoop op morgen en anders dinsdag de strippoging...

Had vandaag even een baaldag. Vind het nu opeens zo spannend worden. W.s. Daardoor ook veel harde buiken vandaag, soms denk ik ja nu moeten de vleizen wel knappen met die druk.. Maar nee.. Zakt dan braaf weer weg.
    Ik hoop dat er vannacht iemand van ons spontaan bevalt;) tijd voor babynieuws

20. sjoiz

sjoiz Lid

8 nov 2016
    60
    7
    8
    @indy jahaaaaa dat hebbik ook!! Die druk! Wat is dat dan precies? Lijkt af en toe mn blaas....van de week deed t zelfs echt pijn ik dacht nou moeten mn vliezen wel gebroken zijn maar nee....niks.

Deel Deze Pagina