Wat raar die druk.. dat herken ik niet.. Het zou vast ergens goed voor zijn.. ter voorbereiding oid. Sterkte! Hopelijk indd vannacht babynieuws! Nieuwe week.. nieuwe kansen!
Hoi allemaal ik kom ook even mee kletsen hier, zit nu ook echt te wachten tot de bevalling begint ! De eerste is met 37.4 geboren , dus zit eigenlijk al twee weken te wachten :S Succes allemaal met de laatste loodjes
Is jullie baby nog actief? Die van mij is meestal s avonds op bed heel druk.... maar vandaag is hij verdacht rustig 🤔 leg soms m'n handen op mn buik dat ik denk: hallooo..ben je daar nog?? Zo raar, soms heb ik echt die angst dat hij dan verl te rustig is en dat er iets niet goed is... 😞
Misschien rustiger door het indalen ? ( weet nog of je kindje al vast ligt in t bekken ) Merk hier ook dat ze rustiger is omdat ze al helemaal vast ligt . En als je te ongerust wordt gewoon de verloskundige bellen ! Beter een keer teveel bellen dan te weinig
Ik had vorige week zondag een halve dag dat baby heel erg weinig bewoog. VK is toen langsgeweest en heeft me toen doorgestuurd naar gynaecoloog. Dat kwam omdat het vrij plotselijk was gegaan, van de 1 op andere dag minder beweging en niet iedere dag wat minder. Was overigens niks aan de hand. Bij de gyn kwam ze weer helemaal tot leven. Schijnt wel vaker te gebeuren
Ik voel hem nog wel gelukkig, ben even rustig gaan zitten en er op gaan letten. Maar soms heb ik het ook s ochtends als ik wakker wordt. Altijd even voelen of er nog beweging is.. 😶☺ zal blij zijn als ik hem eindelijk vast kan houden
Als ik besef dat ik haar niet voel dan maak ik haar wakker door te porren op mijn buik. Ze vindt het niet fijn als het te warm is (bijv met een kruik) dus dan spartelt ze erg, maar voor de rest beweegt ze alleen door heen en weer te schuiven met haar billetjes. Vandaag een slechte dag. Ik was erg moe en had veel pijn in mijn bekken. Had naar mijn idee niet eens veel gedaan, maar de pijn was niet te verdragen. Ik heb even een potje zitten huilen, vind het zo erg om afhankelijk te zijn en zo immobiel dat ik niet eens even naar buiten kan gaan met mijn zoon.
Bij ongerustheid gewoon bellen hoor! Hier is het vandaag juist heel actief terwijl het soms ook dagen "rustig is". Ga dan even rustig liggen en een beetje friemelen en dan voel ik haar vaak wel. Die druk is door het ingedaalde hoofdje denk ik, als je buik dan hard wordt drukt het beneden ook. Merk wel dat die harde buiken steeds pijnlijker worden door het ruimte gebrek! Welkom tijm! Ik ben over 60 minuten uitgerekend, misschien hoor ik wel bij de 5% en is strippen niet nodig. Hihi truste meiden
mag ik ook mee komen praten? gister 12u lang voorweeën gehad die om de 2minuten kwamen. helaas deden ze niks, ook nog aan de ctg gelegen in het ziekenhuis. uiteindelijk naar huis met slaapmedicatie. goed geslapen en sochtend's niks meer. voel me zo "bedrogen" door me eigen lijf, heb er echt wel goed moeite mee gehad. en nu weet ik echt niet meer hoe het nou moet voelen. wanneer begint het dan wel echt.. vandaag geprobeerd er niet aan te denken, maar merk dat het me erg onzeker maakt. mijn verloskundige gaf aan dat je echt moet bellen bij het voelen van minder beweging. beter een keer te veel dan een keer te weinig. Dus ik zou echt bellen bij twijfel. balen Pinkstars die bekkenpijn. helpt paracetamol niet een beetje?
Ik heb gisteren ook aan de ctg gelegen. Had zelf heel erg koorts gehad en kleine was stuk rustiger dan normaal. Even gecheckt dus. Alles was goed. Ik hoop vannacht even te bevallen van mn darminhoud.. heb zo'n darmkrampen, maar het lukt niet. ben bereid de fles olijfolie naar achter te gisten .. Bij jullie alles rustig? Ik ga nog even proberen te slapen...
Die voorweeën zijn echt vervelend ja. Denk je telkens dat het is begonnen, maar dan houdt je lichaam je geeoon voor de gek. Nou ik hoop dat jullie wel voor de uitgerekende datum bevallen want overtijd lopen is echt niet leuk. Moet vandaag voor een nieuwe strippoging, gelukkig al in de ochtend. En dan ga ik gelijk aangeven dat ik me ongerust maak. Vind het ineens helemaal niet meer fijn dat ik al over de 41 weken loop. Ik zou morgen dan naar het zkh moeiten voor een ctg + echo, maar ik hoop dat het vandaag al kan want maak me echt ongerust ineens.. zit steeds te controleren of er nog bewegimg is, zo maak ik mezelf alleen maar gek en als ik dan nog tot morgen moet wachten helemaal wel
Oooo spannend Die druk heb k ook veel last van sinds ze volledig ingedaald ligt , heel irritant .. bij de eerste niet gehad trouwens ..
Wat vervelend allemaal al die voorweeen en het over tijd lopen Hopelijk zet t gauw door bij iedereen! M'n beste vriendin en broertje gokken beide op de 22e , dus daar gaan we maar voor dan
spectre kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vind inderdaad. de stress die je daarvan voelt lijkt me ook niet bevorderlijk. qwerty123 het gaat hier nu wel goed, gisteren voor het slapen even flink een emotionele bui gehad maar dat hoort er ook bij.. hier is alles nog steeds rustig
Oeh 12 uur lang voorweeën is echt niet prettig. Volle darm inhoudt ook niet. Even wat extra roosvice laxo drinken? Kiwi's eten? Hier ook een moeilijke stoelgang, extra kopje koffie helpt bij wel wel een beetje. Spectre ik ben benieuwd naar je strippoging. Hoop dat je vandaag voor de ctg mag. Gaan jullie partners ook mee met het strippen en de ctg?
Overtijd lopen lijkt me ook verschrikkelijk. Als mensen vragen "hoelang nog?" Noem je toch meestal je uitgerekende datum. En stiekem ben je (ik dan...) daar toch op gefixeerd. En dan ga je er voorbij.. en dan niet een dagje... soms wel meer dan een week. Snap dat dat echt frustrerend is! Ik nog een week tot uitgerekende datum... Succes weer allemaal met alle strippogingen en hopelijk zsm met de bevalling!
Hoop dat het strippen vanmorgen werkt Spectre. Ik wordt eind van de middag gestript. Hoop zo dat het dan toch nog doorzet... 😕