Zojuist toch al gestript voor de tweede keer. Ik vind het zelf niet heel vervelend. Nu 3 cm ontsluiting. Vrijdag eventueel inleiden
Spannend Bessje, 3 cm is iig een begin! Spectre hoe ging het bij jou? Ik verlies nog steeds stukjes glibbergellyspul, beetje bruinig is het nu van kleur. Denk echt dat het stukjes slijmprop zijn.
Hmm nog niemand bezig. Haha geduld is een.. heb ik niet meer. Zojuist voor de 2e keer gestript. Wel weer wat vooruitgang iig. Nu maar weer afwachten
Dag dames! Ik kom hier even ventileren! Ben momenteel 37+2 zwanger en voel me bijna schuldig om het te zeggen, maar ik ben er klaar mee! Ik ben opgenomen met vroegtijdige weeën en deze hebben ze weer kunnen remmen. Ik heb vanaf 24 weken een tijd bedrust moeten houden en mocht daarna in huis weer wat kleine dingetjes doen. Vanaf 34 weken mag ik eigenlijk alles wat andere zwangeren doen weer doen. Ik heb weken lang in angst gezeten dat ze zich weer zou aandienen en de tijd thuis ging ontzettend sloom. Heb me best alleen gevoeld, ik ben normaal een bezige bij. Nu mag ze komen en komt ze niet en ik merk dat ik dat psychisch zwaar vind. Er werd me verteld dat ik blij moest zijn als ik de 34 weken zou halen i.v.m mijn onrustige buik. Het voelt nu of ik er allemaal extra weken bij heb gekregen. Ik voel me de laatste 2 weken erg emotioneel en voel me schuldig dat ik er eigenlijk niet meer echt volop van geniet, hoe dankbaar ik ook ben dat ze zo lang is blijven zitten. Ik mag nu weer terug van de gyn naar de verloskundige en heb daar morgen sinds maanden dus weer mijn eerste afspraak. Het lichamelijke (slecht slapen, moe, pijn ivm ischias, maagzuur) kan ik nog wel aan maar mentaal heb ik het vooral zwaar. Ik moet er niet aan denken om tot 42 weken door te lopen. Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest dit even kwijt aan medezwangeren. Heeft er iemand nog tips voor me ?
Pff candle 85 heftig he. Hoop voor je dat het niet Lang Meer duurt. Probeer jezelf maar extra te verwennen. Spectre hoe ging het vandaag? Verdacht stil hihi
Was het met slijmprop ? Spannend ik hoop ook elke ochtend op een beginnetje , maar blijft veel te stil ..
Dames die al kindjes hebben rondlopen , wat ondernemen jullie nog op een dag ? Als het droog is lopen we hier even naar de speeltuin, of we gaan even naar oma , maar verder zitten we veel te niksen met de tv aan en daar voel k me een beetje schuldig over Durf nu niet alleen met der naar een binnenspeeltuin ofzo ( wat als k erachteraan moet klimmen ) dus we doen zo weinig . Gelukkig wel op woe en donderdag opvang dan kan ze daar even der ei kwijt , maar t voelt zo slecht om niks te ondernemen ..
Ik verlies al weken delen van de slijmprop maar vanmorgen ineens wat meer. Gisteren gestript dus kan daar mee te maken hebben
Ik voel me daar soms ook zo slecht over.. Gelukkig houdt ze ook lekker van knutselen. Met dit koude winterweer ook gezellig! Nu schijnt het zonnetje lekker dus als mevrouw even opschiet met dr ontbijt wil ik naar de speeltuin. En ook hier heeft ze bij de gastiuder een of twee keer per week even een gezellig(er) speeldagje. Maar heb niet het idee dat ze er veel 'last' van heeft dat we minder (buitenshuis) ondernemen..
Ik lig nu ter controle aan ctg. Vanmorgen wat bloedverlies. Maar wss toch niks aan het handje. Hoe is t bij jullie? Sommige zijn aardig stil?
Ja samen knutselen is zeker ook gezellig Hier is het helaas aan het regenen veel plezier in de speeltuin zou ook lekker gaan als het droog zou zijn . Denk ook niet dat ze er last van heeft maar voel me er zelf gewoon wat slecht onder ..
Gelukkig valt het mee sjoiz. Ik had vannacht rugweeen. Niet extreem maar wel flink aanwezig. Is nu weer helemaal verdwenen