bevalling uit het niets?

Discussie in 'De bevalling' gestart door booboo22, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Bij mijn zoontje werd ik smorgens wakker met weeën om de 5 min op de uitgerekende datum..verder geen voortekenen gehad. Ik heb dus door het voorwerk heen geslapen.

mijn vraag is: kwam jullie bevalling ook uit het niets, ook al begon het overdag? ik voel nu namelijk helemaal niks.. dus ben bang dat het nog erg lang gaat duren :$:$:$

2. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik liep de hele dag al met gebroken vliezen, wat er langzamerhand uitliep dus geen last van...
    Heb de hele dag niks gevoeld en kon me ook niet voorstellen dat er iets zou gaan gebeuren.
    En toen ging ik naar bed om half 12 en boem! de weeen begonnen. En ze begonnen ook ECHT! Geen opkomende krampjes gelijk het echte werk haha..

Dus het kan snel gaan ineens.. Ik had zelf ook die dag het gevoel dat er voorlopig niks zou gebeuren.

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik zat s ochtends achter de pc rond een uurtje of half 11/11 uur kreeg ik wat krampjes, en bedacht me later ineens dat ze terugkwamen. Toen onder de douche gegaan en werd het heftiger,dus gaan klokken en kwamen ze meteen om de 3 min en min lang. Helaas wilde mijn ontsluiting niet vorderen want om half 9 savonds hing ik nog op 3 cm...

4. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik alleen twee ingeleide bevallingen heb gehad en het nu voor het eerst spontaan hoop te mogen doen. Begonnen jullie weeën heel langzaam en werden ze steeds heftiger of waren het van het ene op het andere moment flinke weeën?

5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Mijn weeen begonnen als krampjes, en werden na het douchen al heviger. Na een uurtje of 4 zaten ze op een niveau dat ik het niet meer trok. Toen is pas 6 uur daarna de ruggeprik gezet...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn beide bevallingen begonnen met het breken van de vliezen, terwijl ik er echt nog niet op had gerekend dat het al zou gaan beginnen. Bij mijn dochter braken mijn vliezen rond 08.00 uur en ben ik bevallen om 18.37 uur en bij mijn zoon braken ze om ca. 22.15/22.30 uur en beviel ik om 01.55 uur.

Deel Deze Pagina