27-02-2008

Discussie in 'De bevalling' gestart door Britt16, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Ik ben 27 februari bevallen van een dochter. Ze heeft de naam Charell gekregen. Ze woog 3600gram en was 51 cm.

Mijn vliezen braken 's morgens vroeg, ik belde natuurlijk meteen mijn man, die al gauw thuis was. Helaas gebeurde er de hele dag niets.
    De verloskundige vertelde 's avonds om half tien dat we de volgende ochtend om half acht in het zkh werden verwacht als er nog niets was gebeurt.

Ik wilde altijd graag in het zkh, maar had mij toen net bedacht. Dus baalde ik wel een beetje, ook omdat ik nog nooit eerder in het zkh had gelegen. Maar helaas is het niet anders. Dan maar gauw naar bed, want het is inmiddels al half twaalf!

Om twaalf uur wordt ik wakker en loop ik af en aan naar het toilet. (diarree) Een uur later beginnen de weeen, ik stap dan ter ontspanning even onder de douch. Wat vond ik dat heerlijk! Mijn man moest bij mij blijven van mij, dat gaf afleiding.

Rond kwart over drie kwamen de perweeen. En toen de vk er eindelijk was om kwart voor vier, mocht ik meteen persen. Drie kwartier later was ons dochtertje geboren!

Mijn man heeft mij erg geholpen, en stond echt voor mij klaar.
    Hij mocht de navelstreng doorknippen en de placenta bekijken, en dat terwijl hij nooit iets moet hebben van bloed! Ik vond dat erg dapper!

Het was eigenlijk een hele snelle bevalling, waar ik met trots op terug kan kijken!

Liefs Britt

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    gefeliciteerd ondanks dat de vliezen al lang waren gebroken toch een hele vlotte bevalling zo te lezen.

hel veel geluk met je gezin

3. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd!

Het klinkt als een mooie bevalling!
    SUPER ! :D

-x-x-x-

4. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    wouw dat klinkt goed hihi heel erg gefeliciteerd meid en hopen dat we allemaal zo een voorspoedige en snelle bevalling zullen hebben

Deel Deze Pagina