Och meid toch wat een verhaal! Je hebt echt veel moeten doorstaan! Ik hoop dat je snel weer opknapt en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je jullie prachtige dochter! Liefs
Zo he , heb alles gelzen , wat een verhaal Wil je , alweer , feliciteren met jullie dochter! Hoop dat je je snel weer top voelt en lekker kunt genieten van je gezin. Wat een mooie meid zeg ! word er een beetje bang van duurt hechten ook een half uur ?
Nou, ik denk dat hechten bij iedereen anders is, bij mij leek het uren, volgens mijn man was het idd 30 minuten.
Loekie; Wat een heftig verhaal! Ik hoop dat je nu lekker kunt genieten van je dochter en dat het met de dag beter gaat. Liefs Nathasja
Tjee wat een verhaal zeg. Heb hetzelfde meegemaakt als jij (2x zelfs) en weet hoe naar dit is. Ik heb wel 2x een operatie gehad en was zelfs nog veel meer bloed verloren. Maar als je dan je kleintje op je buik hebt liggen dan maakt dat een hoop goed. Probeer wel goed te herstellen meid want je hebt het flink te voortduren gehad enne heel veel geluk met jullie kleine meid. Silly
Gefeliciteerd met Annika! (leuke naam, is ook mijn naam ) Ik hoop dat je snel bijkomt van deze heftige bevalling... en geniet van je meisje!
jeetje meid, ik heb is even rustig de tijd genomen om je verhaal te lezen. wat een heftige bevalling zeg! Hopelijk doet het van je af schrijven wonderen en kan je er nu mee omgaan. Geniet van je kleine mooie meisje! Liefs meliske
Vandaag kwam mijn VK langs voor een laatste evaluatie van de bevalling en ik mag bij een tweede zwangerschap niet meer thuis bevallen, gelukkig wel onder begeleiding van mijn eigen VK, maar het is wel slikken, al weet ik helemaal niet of ik een tweede wil.
Hoi Loeki, Na m'n 1e ook zeer heftige bevallen wilde ik ook absoluut geen tweede meer. En toch krijg je dat gevoel weer terug. Als je eerste wat ouder is dan ga je toch nadenken over hoe het is om er broertje of zusje voor haar bij te hebben. Bij mij heeft dat helaas wel lang geduurd maar heb uiteindelijk toch de stap gezet en heb er nog geen seconde spijt van gehad terwijl m'n tweede bevalling net zo heftig was als de eerste (wat eigenlijk maar zeer weinig voorkomt). Silly