Zodra ik bij ben met verschrikkelijke pijn rijden ze me langs mn manneke, maar ik heb t niet meer. Morfine volgt snel zodra ik op de 1 persoonskamer lig en zondagochtend ruim 14 uur na de geboorte van mn manneke Binck zie en voel ik hem voor het eerst. Wat een aparte gewaarwoording zon klein ventje aan allemaal toeters en bellen .en dat terwijl je een 9 A 10 pond BINCK/ventje verwachtte. Ik ben zo blij met de keuze die ik gemaakt heb en voel dat dit de enige goede beslissing was die genomen is al is het zwaar voor zowel hem als mij. Zondag de gehele dag veel pijn gehad en regelmatig morfine prikken. Veel na-weeen en enorme pijn in mn rug. Bewegen kan en durf ik bijna niet, want de slangen zitten ook nog in mn liezen/slagaders. Deze moeten eruit hoor ik van de gyn en de rontgenloog wordt opgeroepen met 2 assistenten om zondagavond ze eruit te komen halen. Hierna wordt ik verbonden met verband en lijk een soort spreid-broek aan te hebben en mag 6 uur niet bewegen/moet stil blijven liggen. Maandagochtend ben ik pas weer een beetje in het land der levenden en besef ik: Mn mannetje Binck is er!! En ik ben zielsgelukkig en dankbaar dat het allemaal goed is gekomen en ik mn baarmoeder heb mogen/kunnen behouden. Mn lieffie is inmiddels 11 dagen oud en ligt nog op de afdeling neonatalogie. Hij ligt inmiddels in een normaal bedje en gaat iedere dag een stuk vooruit. Ik geef borstvoeding Ja ja .is bijzonder bij een prematuur kindje, maar zowel hij als ik voelen ons er gelukkig bij en ik zie hoe rustig en lief hij ligt te drinken. Er is sprake .mits Binck het zo goed blijft doen zonder incidenten 5 achtereen volgende dagen .dat hij rond het weekend naar huis toe mag en dan mn gezinnetje compleet zal worden dan. We duimen hard. 2 x per dag gaan we naar t ziekenhuis om te knuffelen en te voeden. Ik ben een gelukkig mens met 2 prachtige zonen! Bevalling 1 was een hele zware (misschien weten sommige van jullie dat nog) en dacht dat het niet heavy-er kon, maar ..daar moest ik helaas van terugkomen. Maar het is het allemaal waard!! En de pijn .en heel het gebeuren slijt vanzelf met de tijd. Liefs Mirre
Wat een heftig verhaal! Wat er op zo een moment ineens allemaal op je afkomt jeetje. Keuzes die je moet maken enzo. Heel veel sterkte... volgens mij ben jij al aardig opgeknapt...? En nu hopen dat kleine Binck dit weekend lekker thuis is en het plaatje compleet is. En ohja, natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!!!!!! geniet ervan!
Wat een heftig verhaal zeg. Wat heb jij veel meegemaakt. Nou ik ga heel hard duimen dat jullie kleine man lekker mee mag van het weekend!
Gefeliciteerd met jullie Binck. Wat een sterk ventje. en wat een sterke vrouw ben jij.Petje af hoor. Hopelijk komt hij snel thuis.
Gefeliciteerd met de geboorte van Binck!. Ik hoop dat jullie beiden snel en goed herstellen en vooral genieten nu!
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een zware bevalling! heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen...wat een impact moet dat voor jullie (geweest) zijn. gelukkig heb je een mooi gezond mannetje gekregen! hopelijk mag hij snel naar huis!
poeh he, echt kippevel hiero.... meid wat knap allemaal van je en echt de juiste beslissing! Van harte met jullie sterke ventje BINCK en alle geluk van de wereld toegewenst met je mannen!!
Jee wat heftig. Maar wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt. Gefeliciteerd met je zoontje. Hopelijk mag hij snel naar huis.