Hallo hier ben ik dan Mijn naam is Julien Sem Ik ben geboren op 26 juli 2006 om 14.57 uur, een aantal weekjes eerder als verwacht! Ik weeg 2980 gram & ben 49 cm lang Het geboortekaartje kun je bekijken in mijn Album Op dinsdag 25 juli begon het allemaal, en jaja om 4 uur 's nachts! Ik kreeg ontzettend last van voorweeen, het begon bij om het uur en rond 9 uur in de ochtend heb ik de VK gebeld, die mij vertelde dat ik het nog even aan moest kijken en zodra ik ze korter op elkaar kreeg moest ik bellen! rond 2uur 's middags kreeg ik ze zelfs al om het half uur, en ik belde dus tegen kwart over 3 de Vk weer, tegen half 5 kwam ze pas! toen ze me zag heeft ze direct een ambulance gebeld en ben ik per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd! daar kreeg ik direct longrijping en weeenremmers. Ik ben de nacht vrij rustig doorgekomen, rond 9 uur 's avonds braken mijn vliezen en was er toch wel infectiegevaar! later die avond moest Jason naar huis waar we beide stevig van baalde natuurlijk! Ik heb weinig geslapen, had toch nog wel weeen terwjl dat zou moeten afzakken. tegen 3 uur waren de weeen weg! maar om 11 uur 's morgens begonnen ze weer maar veel regelmatiger en ik had 3 centimeter ontsluiting, het ging zo snel terwijl het vaak nog wel wat langer duurt, om 1 uur had ik 4 centimeter en om half 3 had ik al 9 centimeter. Ik had zon ongelovelijke pijn en moest echt flink persen! de doktoren vertelde dat ik NU moest persen, dat deed ik, en daar kwam onze Julien. Hij huilde niet meteen en ze gingen met een slangetje in zijn keel waardoor hij dan toch wel begon te huilen! Jason heeft de navelstreng doorgeknipt en toen werd Julien weg gebracht omdat ie ontzettend blauw was. een paar minuten later kwam de dokter met Julien terug en mochten we dan eindelijk ons mannetje vast houden! Wel moet hij nog even in de conveuse liggen omdat hij toch nog vrij zwakjes is! Dit is de bevalling een beetje in het kort samengevat Juliën moet nog blijven tot maandag gewoon voor de zekerheid maar dan komt hij lekker bij ons thuis! Groetjes een trotse mama van Janelle & Juliën
pff wat een verhaal.. Ben blij dat het nu goed gaat en dat je je zoon snel in zijn eigen bedje kunt leggen.. Gefeliciteerd!!!
goh meis, wat een bevalling zeg Maar je hebt het weer achter de rug en maandag kunnen jullie samen thuis lekker genieten van jullie zoon. Is janelle bij met haar broertje : Geniet lekker van je kraamtijd en rust lekker nog even uit Groetjes en veel liefst Patricia.
jaah Janelle is echt ontzettend blij Mijn vader wou Juliën even op de arm en toen vertelde Janelle hem dat dat niet kon omdat Juliën haar broertje was! hahaha ze moet en zou ook iedere keer mee en ze heeft al geholpen om hem in badje te doen, het gaat dus helemaal goed komen. Groetjes Mama van Janelle & Juliën
Gefeliciteerd meid!! Is allemaal gelukkig goed afgelopen, lijkt me wel schrikken zeg maar gelukkig is hij al mooi op gewicht en mag hij straks lekker naar huis komen!
aaaaaaaaah wat een lieve zus heeft julliën al Dat is wel fijn dat janelle jouw al een beetje kan helpen met de kleine, zo wordt ze er ook lekker bij betrokken Geniet er maar lekker van dat kleine spul. groetjes Patricia
hebben wel even mee geleefd met jou en je man hoor, was ook fijn dat ie hier ons op de hoogte hield van hoe en wat!! Maar fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie mannetje en fijn ook dat hij al zo groot was voor die aantal weken dat je zwanger was!! Ik wens jullie een heeeeeele fijn tijd met jullie 2 kids lekker genieten van alles nu!!! Groetjes Carry
ja het is zeker een lekker mannetje na 36 weken zwangerschap maar de VK zei ook al als we hem langer hadden laten zitten had het helemaal fout kunnen gaan! Groetjes mv Janelle & Juliën
haha bedankt voor de reacties! onze kleine is inmiddels thuis en ligt nu lekker te slapen het gaat goed met hem! Groetjes Annemarie