eigenlijk wordt dit een heel kort verhaaltje, maar ik schrijf het tch, misschien dat ik het dan zelf wat beter besef. di. 25-7 ben ik lekker een hele dag bezig geweest, een beetje opruimen, poetsen de babykamer helemaal in orde maken en dat soort kleine dingetjes. 's avonds lekker op tijd naar bed gegaan zonder raar gevoel of zo. om 3.30 ben ik nog naar het toilet gegaan en alles was rustig. om 4.15 ben ik uit mijn bed gesprongen want mijn vliezen waren spontaan gebroken.de vk gebeld en die was er binnen een kwartier, ze heeft me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar hebben ze een hartfilmpje gemaakt van de baby en gekeken of er weeen waren. de zuster zei; meid die komt vandaag nog niet hoor, dus hebben ze me naar een gewone kamer gebracht. ik voelde toch echt dat ik weeen had, maar volgens de arsts was dat allemaal nog niks, het zou nog veel erger worden. het was ondertussen al 10.30 en het was bezoek uur, mijn ouders en pasal zijn ouders kwamen even kijken hoe het was. om 10.45 heb ik gevraagd of ik geen pijnbestrijding kon krijgen omdat het echt niet te houden was en volgens de arts had ik nog geen echte weeen. 3 min. later werd ik naar de verloskamer gebracht en had enorme persrang. de vk keek en zei dat ik meteen mocht gaan persen ik had al volledige ontsluiting. het was 11.05 toen ik begon en Rowin was er om 11.40. het ging allemaal zo vreselijk snel... ik heb geen knip of scheur gehad dus ik stond ruim een uur nadien lekker zelf al onder de douche. na 1 nachtje in het ziekenhuis te zijn geweest zijn we do 27-7 lekker naar huis gegaan. soms besef ik niet hoe die kleine jongen ineens in de box komt, komt dat echt uit mij.... hij is vreselijk lief eet en slaapt en groeit goed, kortom, na mijn supermakkelijke zwangerschap en mijn geweldig snelle bevalling heb ik nu een schat van een kindje. nu is het toch nog een lang verhaal geworden... groetjes cindy
Klinkt als een mooie bevalling! Wel raar dat de artsen dan zeggen dat het geen weeën waren Maar je kleine man is er en ga er lekker van genieten!!
Wow, wat een mooie bevalling. Ik wil tekenen! Weer typisch hoor, van artsen. Nee hoor, dat kan niet, dus is het niet zo. Fijn dat ze tussendoor ook niet ff checken ofzo. Van harte en ik wens je een hele fijne kraamtijd toe.
Nou was iedere bevalling zo als die van jou Geniet maar lekker van je zoontje, voor je het weet loopt hij rond groetjes van Patricia
So dat is inderdaad een snelle bevalling! Hoop dat mijn bevalling een beetje op die van jou gaat lijken Nou geniet lekker van de kleine!