Donderdag 7 juni ben ik gestript op 39 weken, vanwege schommelende bloeddruk. De vlos zei tegen me dat het binnen 24 uur moest werken anders had ik pech gehad! en mocht ik dinsdag terug komen! Nou vrijdag ging voorbij en helaas had wel wat buikkrampen en ben mijn slijmprop verloren, maar de krampjes zetten niet door!.. Nog de hele avond onze dingen gedaan en aan de tel. gehangen en ik zei tegen mijn tante nou vanacht wordt een helse nacht. En ja hoor die nacht zetten het door! In eerste instantie had ik geen flauw idee dat het weeën waren, maar eerder harde buiken dus liet ik ze voor wat ze waren!Tot ik echt helemaal onrustig werd ervan en na elke "hard buik" richting wc liep omdat ik ze daar "beter "kon opvangen Heb nog een tijdje onder de warme douche gestaan ( DIT HELPT ECHT! ) OW man man man wat was dat heerlijk.. en doordat ik die douche nam ging het ook wat makkelijker. Toen zijn we de "harde buiken" ja echt waar ik dacht nog steeds dat ik hader buiken had) gaan timen en verdorie die kwamen toch echt om de 5 min. en duurde toch echt 1 min. Hmmm om 6 de vlos gebeld en ik vertelde haar dat ik heel veel harde buiken had! die omd e 5 min kwamen en 1 min duurde! Vraagt ze aan mij waarom denk je dat je harde buiken heb dan? :-s hmmm toen ging bij mij het lampje branden dat ik weeën had! Ze zou gelijk even langskomen en zij constateerde 2 cm en dat terwijl ik al 1,5 had een hele week. Ze zou over 4 uurtjes overgenomen worden door een ander vk en die kwam dan eerst naar mij kijken.. die kwam dus om half 10 en had ik ineens 5 cm Dus huppa naar het ziekenhuis! Van die 2 cm naar de 5 cm voelde ik me al wat trillerig worden maar ik dacht dat hoort erbij! hup wij in de taxi ( en die man racen omdat hij niet wilde dat mijn vliezen braken in zijn auto ) 8) heb ik nog een extra cm bij gekregen. Dus toenik eenmaal in het zh was om 10:15 had ik al 6 cm! De vlos had mijn vliezen gebroken, en toen kwam de ellende! bah bah bah wat een smerige weeën had ik zeg. Ik kwam gelijk in een weeënstorm terecht die ik niet kon opvangen!( of niet wilde ) de vk ging "even" naar een ander toe dus moesten ons ff zelf bezighouden hij kwam om 12:15 terug en hij bleef ons de hele tijd assisteren. tot ik om 13:10 volledige ontlsuiting had enmocht mee persen! om 13:35 is onze mooie zoon DEVANO GIOVANNI geboren met een gewicht van 3650 grm en 50 cm. mama is een beetje uitgescheurd maar dat mocht de pret niet drukken. Ik had wel koorts en ben daar naast ook 750 ml bloed verloren ds moesten kleine uk en ik in het zh blijven! was even paniek dus maar alles is goed gekomen en zijn nu aan het bijkomen! maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden toch! heel verhaal haha maar goed ben een mens met veel bla bla
Nachtvliinder van harte met je jochie! Een beetje dezelfde bevalling als wat ik had meegemaakt met schommelende bloeddruk, strippen en veel bloedverlies.. Maar je hebt t r allemaal voor over! Geniet ze!
Zoo Sally, wat ben je toch een grapjas hihi Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje en zo te lezen kijk je positief terug op de bevalling!
Ha die Nachtvliinder, Van harte gefeliciteerd meid met jullie mooie zoon. Mooi verhaal, je klinkt ook altijd zo lekker positief! Geniet ervan mamma (en pappa natuurlijk ook).... Heerlijk he om mamma te zijn?! Liefs Shanna
Poeh, wat blijf je ondanks toch wel een pittige bevalling heerlijk positief. Klasse meid! En nu lekker genieten van jullie kleine wonder! Groetjes!
Hey meis, nogmaals van harte. Ik hoop dat je snel herstelt van je bevalling en wens jullie een hele fijne kraamtijd toe!
Nogmaals van harte gefeliciteerd hoor! En inderdaad je klinkt lekker positief en dat geeft ons weer moet, de meiden die nog moeten Geniet lekker van je kraamtijd!
Hi Sally, Wat sta je toch positief in het leven! Heerlijk! Nogmaals gefeliciteerd en heerlijk genieten van je knul en lekker aansterken allebei. Liefs Cindy
Toch best een heftige bevalling, maar gelukig kan je het positief onzien! En met zo'n lekker ventje ben je het vast snel vergeten! Geniet lekker van Devano!
Leuk om te lezen hoe anderen hun bevalling hebben ervaren. Nu lekker gaan genieten van het mannetje. Heeft Arie-Hans je bevalling gedaan? En hoe beviel dat? x Linda
haha nee hoor we vonden Devano gewoon ontzettend mooi ( en je hoort het maar weinig ) en Giovanni kwam van mijn hubs af omdat het een van een voetballer afkomt
nogmaals van harte met jullie prachtige wonder en bedankt voor je kaartje heel orgineel met dat kroontje hoop je snel te spreken kus voor jullie liefs diaan
Hee Sally, Gefeliciteerd met de geboorte van Devano. Geniet lekker van je mannetje. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
wilde hem eerst niet aan mijn bed hebben... maar ja op een gegeven moment laat je al je gené los dus.. Maar hij was echt super tof! heb echt met hem gelachen op het einde
Ja ik vond het ook altijd wel een aardige vent. Ik ben natuurlijk pas geleden verhuisd, dus had ook een andere verloskundige, maar het leek mij ook niet erg om door hem begeleidt te worden. Wie heeft de hielprik bij Devano gedaan? Bij Tess, onze eerste, was dat dus Arie-Hans. Nou, dat was wel een minpuntje, want hij kneep heel erg in haar hieltje, waardoor ze hard moest huilen. Vond ik zo zielig toen. En nu heb ik ook gezien dat het anders kan. Deze keer werd het door een vrouw gedaan. En zij wachtte gewoon totdat er weer een nieuw druppeltje uit kwam. Daardoor heeft Finn er niks van gemerkt. Hij werd niet een wakker........ x Linda
Gefeliciteerd. Grappig dat je de verloskundige belde omdat je zoveel harde buiken had. Dat je het niet doorhad. Geniet van jullie ventje!