De bevalling van Lian

Discussie in 'De bevalling' gestart door djen, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djen

djen Lid

11 okt 2007
    89
    0
    0
    11 nov uitgerekend en 10 nov bevallen van de tweede.

snachts om 2 uur begon uit het niets heel klein beetje de weeen. ik twijfelde ofdat het weeen waren.
    Ben weer naar bed gegaan.na een paar uurtjes wist ik dat het echt begonnen was.
    Om 7 uur ben ik naar het ziekenhuis gegaan.We wonen in China en wilden voor de spits wegzijn.Want met zware weeen in de file wil je ook niet.Daar aangekomen bleek ik al een paar cm ontsluiting te hebben.
    Ik heb gekozen voor een ruggeprik en die werd al vrijwel direct gezet .Ik had geen pijn meer! Ze braken mijn vliezen,Toen ging de ontsluiting heel erg snel. En is na 3 persweeen Lian geboren om 9.56.
    Ze werd direct op me gelegt toen nagekeken en direct weer bij me gelegt. Voor de next 4 uur.Dat was heel belangerijk zeiden ze dat het lichaams contact er direct was. Dezelfde dag zijn we nog naar huis gegaan en nu zijn we aan het genieten...Echt een super bevalling gehad zonder pijn. En abseluut geen spijt van de ruggeprik....We zijn aan het genieten....

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Van harte gefeliciteerd!

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    geniet lekker van elkaar!

:D

4. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je zo'n vlotte bevalling hebt gehad.
    Nu lekker genieten!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Heerlijk zeg, geniet lekker van elkaar!

Deel Deze Pagina