Nou zoals eerder is gister michael geboren n wat is het toch een wonder zo een kindje hihi! Ik kna het toch neit laten om even achter de pc te rkuipen en mijn verhaal te vertellen. s,nachts 1 oktober ben ik mijn slijmprop verloren. Na 2 dagen al een zeurderige onderbuik werd het die dag iets heftiger. Lekker vroeg op en op elk singaaltje lettend ging de dag voorbij. Savonds om elf uur was ik naar bed gegaan om toch nog iets te slapen. En ik lag net 10 minuten toen begon ik licht weeen te krijgen. 3 in een half uur. Nou om twaalf uur zat ik weer beneden. Toen ben ik wat tijd op gaan nemen. Na een half uur werden het al om de drie minuten en heftiger. Tot twee uur aangekeken en toen maar de VK gebeld die gelijk kwam kijken. Nou het zag er helemaal perfect uit. 2 cm ontsluiting en de baarmoedertuit was al ingetrokken. Nou de om 7 uur zou ze terug komen en dan zou het al een end gevorderd zijn. Toen ze weg ging kreeg ik heftige weeen achter elkaar. Soms wel aanhoudend van 4 minuten. En dan weer even niets. Nou om 7 uur kwam ze weer en zij voelde 3 cm ontsluiting. Dus ze heeft mijn water gebroken. Wat weer een cm opleverde. Ik was ondertussen best moe geworden en alles wat ik eette kwam er met de zelfde noodgang weer uit. Om 11 uur kwam de vk weer terug. Ik kreeg zulke heftige weeen en kon ze neit meer weg puffen. Ik zat er helemaal doorheen. Toen hebben we de vk gebeld om te vragen of ze iets eerder wilde komen voor eventueel een optie voor het een en ander. Toen ze eraan kwam had ik maar vijf cm ontsluiting. Dus heeft ze me naar het ziekenhuis gestuurd om wat pijn stilling en eventueel wat wee versterkers. Nou eenmaal daar aan gekomen gingen de artsen voelen en toen kwam de dokter met zn vriendelijke vingers tijdens een ee en feliciteerde me met 9 cm ontsluiting (AUWWWWIE) dus de VK kon weer terug komen om te bergeleiden. Ik was nog steeds erg moe e ben onder de douche gezet. Toen kreeg ik persdrang. Nou om kwart voor 1 begon ik met persen Viel tijdens de weeen steeds in slaap. Zo stom. En de weeen kwamen steeds later. Nou uiteindelijk heb ik doorgeperst en om half twee is onze kleine michael geboren, Tijdens de bevalling riep ik ook NOOIT MEER. Maar zodra het geboren is ben je echt alles vergeten. Heerlijk en nu lekker genieten.
aah ik begrijp goed dat je in slaap viel.. t kost zo ontzettend veel energie ! ga lekker genieten van de kleine ! super joh en gefeliciteerd!
Hoi Natascha ! Dat is een mooi verhaal zeg ! Super ! Ik ben heel blij dat alles zo goed is gegaan ! Geniet er van nu ! Heel veel groetjes, Nikki F