De bevalling van Nova 3-10-2008

Discussie in 'De bevalling' gestart door daffie1, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    Op 3 oktober om 6 uur 's ochtends werd ik wakker met wat krampjes ...ik dacht dat ik wat verkeerds gegeten had want het deed echt niet zoveel pijn dus dit konden nog geen weeen zijn dacht ik.
    Heel lang heb ik rondgelopen met dat idee maar je gaat toch steeds meer twijfelen.
    Om 12 uur heb ik mijn man maar gebeld dat hij naar huis moest komen voor het geval het toch wel weeen waren.
    Hij zou nog wat afmaken op het werk en om 1 uur was hij thuis.
    Het timen van de weeen lukte niet echt in mijn eentje dus toen mijn Michel thuis was gingen we de tijd opnemen.
    Ze kwamen al om de 2 a 3 minuten dus ik ging de verloskundige bellen.
    Ze zou er binnen een uurtje zijn en dacht dat het nog wel even zou duren aangezien het de eerste was.
    Toen ze er was en de ontsluiting ging meten moesten we meteen naar het ziekenhuis want ik had al 8 cm! :confused:
    Wij snel naar het ziekenhuis toe ...daar waren we om 14.15 uur en Nova is om 15.00 uur geboren.
    Dat ging dus heel erg snel :p
    10 minuten persen en ze was er :p

Alles was goed gegaan. Ik was van te voren best wel een beetje bang voor de bevalling (ik denk dat iedereen dat wel is)
    Maar het is zo meegevallen.
    Ik vond de pijn echt goed te dragen...en zelfs met het persen dacht ik: goh is dat het nou?! :confused:
    Ik had maar 2 hechtingen maar het hechten deed meer pijn dan de bevalling :(

Om half 5 mocht ik kijken of ik kon gaan douchen...dat ging goed en om kwart over 6 reden we alweer naar huis :p
    Ongelooflijk dat je na 4 uurtjes weg te zijn geweest dan thuiskomt met je dochter! geweldig vind ik dat :D

Ze is nu alweer 3 maanden maar het lijkt nog als de dag van gister dat ze geboren is....de tijd gaat echt veel te snel.

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wat een super bevalling!

Alsnog gefeliciteerd met jullie dochter! en wat een mooie naam zeg.

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en als ik dit zo lees een appeltje eitje bevalling zeg goed hoor!
    Geniet ervan !

Deel Deze Pagina