Bevallen in Kraamhotel

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaLinda, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Wie heeft er ervaring met bevallen in het Kraamhotel? Ik zou graag in het kraamhotel (rotterdam) willen bevallen, lijkt me net iets persoonlijker dan in het ziekenhuis en thuis bevallen wil ik liever niet. En als er wat gebeurt ben ik zo in het ziekenhuis want dat ligt ernaast.
    Ik ben al wezen kijken, want ik wil na mijn bevalling daar ook een paar nachtjes slapen samen met mijn vriend.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Liefs Linda.

2. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik ga er hopelijk over 6 weken bevallen dan kan ik je meer vertellen.

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hoi,
    Het duurt nog wel effe voordat ik ga bevallen.
    Vriendin van mij is bevallen 3 wkn geleden en 5 dgn gebleven in de kraamhotel,zij was er erg tevreden over en raadde het mij ook aan .
    Zij geeft het een dikke 10.

succes.

Ally

4. Female

Female Niet meer actief

Ik ben in Belgie bevallen maar het is hier standaard dat je een dag of 5 in het zh blijft.
    Ik vond het super!
    Lieve mensen, goede zorg, rust, alles bij de hand, bijkomen...

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, ik ben zelf bevallen in een kraamsuite in het ziekenhuis.

ik vond het heerlijk, wij moesten twee dagen blijven en die twee dagen waren heerlijk.
    mijn man en ik konden lekker op de kamer slapen,en de kleine was ook al die tijd bij ons. we hadden ook een eigen badkamer ed.
    ook de bevalling was op de suite, al het medische personeel kwam naar ons toe ook tijdens die twee dagen!
    echt ik vond het super, kan me voorstellen dat het in een hotel ook perfect is!

joyce

Deel Deze Pagina