Hello ladies I'm back! Zondagmiddag om 16:05 uur is een van de laatste septemberbaby's van 2007 bevallen: zoon Oliver, roepnaam Ollie, een gezonde kerel van 3780 gram en 51 cm lang. Mijn bevalling begon op vrijdagavond 28 september met weeën, dit zette zich voort gedurende de zaterdag en een weeënstorm diende zich aan nadat ik even gedoucht had bij weeën om de 7 minuten - ik had pas 5cm ontsluiting, dus heb de hele zondagmiddag hard moeten werken thuis om alles weg te puffen. Baarkruk, bed - noem het op, maar het werd een keizersnede nadat ook het infuus met weeopwekkers in het ziekenhuis was aangesloten (en DAT alles wegpuffen met persdrang was pijnlijk!) Ollie had de bekende aangezichtsligging, mijn weeën waren te zwak geworden en ook was er een randje dat niet wilde verstrijken - ik vond de bevalling gruwelijk zwaar, maar de keizersnede was gewoonweg gezellig, daar in de OK Sinds gisteren weer thuis... en nu genieten, want boy oh boy, wat komt er veel op je af als je ukkie er is!
Mooi verhaal, is niet niks he bevallen! Rustig aan meis, en geniet van je kleine Ollie jessica, september mama