Hey, Gisteren dus langs geweest bij de gyn... Ik heb nog geen opening maar het is al wat week daar vanonder. Ik ben nu 37 weken en 5 dagen ver. Maandag 24 september om 9.00 uur moet ik binnen in het ziekenhuis om aan de monitor te liggen en te kijken hoe de hartslag is en of ik dan al opening heb. Indien dit zo is, zal er waarschijnlijk overgegaan worden tot de bevalling. We hebben de afspraak gemaakt omdat de gyn liefst zou hebben dat ik overdag beval, dan is iedereen die nodig (Ik ben hartpatiënt) is aanwezig in het ziekenhuis en verloopt het ook wat rustiger dan wanneer er 's nachts of plots iets gebeurd. Jammer genoeg is het dus niet 100 % zeker dat het die datum echt "het moment" zal zijn. Ik zou het wel graag hebben, ik ben dan 39 weken en heb eigenlijk totaal geen zin om terug naar huis te moeten. Kan ik er eigenlijk zelf een beetje op een verantwoorde manier voor zorgen dat ik tegen dan toch al vordering gemaakt heb? Iemand tips dus.... Dank u Winter
De natuur gaat zn gangetje, je kunt alleen de tips zoals t hart van n ananas eten, uitproberen maar méér ook niet ben ik bang voor.. Heel veel succes iig!