Pufclub-babies bijeenkomst 1 jaar later: waar??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by EdN, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,829
    3,624
    113
    In september komen wij met alle ouders + kids van de pufclub bij elkaar. Alle kinderen zijn dan een jaar. Wat is nou een leuke locatie om af te spreken? Bij iemand thuis is wel erg vol, met 12 volwassenen en 6 kleintjes. Is een binnenspeeltuin al leuk voor ze? Of heeft er iemand andere tips?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Zwemmen?

3. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,829
    3,624
    113
    Ja, dat had 1 van de andere moeders ook al geopperd, maar ik vind het zelf niet zo ontspannen om in badkleding af te spreken. Zo goed kennen we mekaar allemaal niet.

Hmm, klinkt wel een beetje mega-preuts zo, of alsof ik bedekt ben met monsterlijke zweren of zo. :D Dat is het dus niet hoor, maar gewoon lekker aangekleed zijn vind ik net ff een tikkie meer ontspannen.

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Bij mooi weer lekker in een bos op park met speeltuintje.
    Kleedje mee, tas met lekkers en wat drinken.

Welke omgeving zoek je iets?

5. giraf

giraf Niet meer actief

Picknicken in het bos / stadspark
    Kinderboerderij
    Bij iemand thuis in de tuin (zoveel is 12 volw toch niet? :))
    Speeltuin / Ballorig

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ons pufclub groepje spreekt regelmatig af sinds de geboorte van onze kids. De ene keer indd bij iemand thuis en dan neemt iedereen wat mee. We zijn ook al eens in Ballorig geweest en op de kinderboerderij. De volgende is bij mij thuis als ik bevallen ben van onze 2e en die keer erna is bij een ander meisje (okt/nov) en ergens in februari/maart weer bij een ander thuis ( alledrie voor de 2e keer zwanger)

Nu met dit weer is het toch ook leuk om bij iemand thuis in de tuin wat af te spreken? Deden wij laatst ook. Lekker makkelijk toezicht houden en je kunt gezellig met elkaar praten. Ik vind met zn 12en in de tuin niet veel hoor. Misschien vind ik dat zelfs wel leuker als ergens heen gaan omdat iedereen zn kindje ook in de gaten moet houden. xx

7. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Wij hebben bij een cafeetje afgesproken. Eentje die een beetje beschut en kndvriendelijk was, zodat de kleintjes (als ze dat al wilden/konden) lekker rond konden scharrelen.

8. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,829
    3,624
    113
    In de tuin of iets van een picknick lijkt me ook leuk, maar dan moet het natuurlijk wel aardig weer zijn, en dat is eind september moeilijk te voorspellen. Wat mij betreft doen we het inderdaad ook bij iemand thuis eerlijk gezegd, maar omdat het idee werd geopperd het ergens buitenshuis te doen dacht ik 'laat ik eens creatief meedenken' :) Maar ik ga inderdaad voorstellen om het gewoon lekker hier te doen.

Share This Page