indalen

Discussie in 'De bevalling' gestart door MuscleMe, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik ben benieuwd wanneer de baby begint te draaien met het hoofd naar beneden en in te dalen?

2. Mama200

Mama200 Lid

20 sep 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het schijnt dat bij een eerste zwangerschap de baby al vroeg kan indalen....
    Bij volgende zwangerschappen kan het laat zijn.... Omdat alles al een keer opgerekt is geweest.. En de kleine dus genoeg ruimte heeft!!
    Soms zelfs pas als de bevalling al begonnen is!
    Ik ben nu 39 weken en de baby is nog niet volledig ingedaald...

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Verschilt heel erg per persoon en per zwangerschap!.

Bij mij ligt hij al een aantal weken met zijn hoofd naar beneden en is ook al ingedaald. Ik zit op 36 weken en 4 dagen.

4. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Dat is inderdaad heel wisselend, ons meisje ligt al vanaf 26 weken netjes met haar hoofdje naar beneden maar is nu 1 dag vor de uitgerekende datum nog steeds niet ingedaald, waar bij zwangerschapsyoga-genootjes de meesten met 33 weken al ingedaald waren.

5. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Die van ons ligt ook al geruime tijd met het hoofd naar beneden en is rond 33 weken gaan indalen.

6. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel verschillend volgens mij. Oudste met week of 33, jongste lag al met 30 weken vast! Deze ligt sinds week 34 ingedaald en vast.

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    De eerste was al vrij vroeg ingedaald, wanneer hij vast lag weet ik niet meer. De tweede ligt vanaf ong week 33 ingedaald, en sinds afgelopen week vast in het bekken

8. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn oudste lag met 32 wkn met hoofdje naar beneden, maar nooit ingedaald tot de bevalling al lang en breed bezig was.

Mijn 2e is met 36 wkn van stuit gedraaid naar hoofdligging, nooit ingedaald. Zelfs met 10 cm ontsluiting lag ze nog erg hoog, maar toen pats braken de vliezen en floepte ze zo ongeveer met vruchtwater mee naar buiten ;).

Mijn 3e is met 37 wkn van dwarsligging naar hoofdligging gegaan, ook niet ingedaald. Heb zelfs nog uren platte bedrust gehad toen de vliezen als eerste braken, toen ik 3 cm ontsluiting had begon ze een beetje in te dalen en mocht ik weer staan/lopen.

Deel Deze Pagina