Biecht: ik ben strontzenuwachtig voor mijn operatie en heb ineens heel veel spijt dat ik voor lokale verdoving heb gekozen i.p.v. narcose Maar goed. Geen weg meer terug. Over 2 uur heb ik een gaatje in mijn schedel en ben ik bionic woman.
Heeeeel veel succes. En volkomen logisch dat je nerveus bent! Zou toch vet raar zijn als je dat niet was hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en heb je niet teveel last van de operatie.
Ieks, klinkt wel spannend ja. Maar snap je keuze wel hoor... Nog even doorzetten en dan is het voorbij, succes!
Biecht: ik lach wel en houd me sterk voor de kinderen maar diep van binnen ben ik kapot door de situatie waar ik nu in zit.
Ha, en de stad doet mee. Sinds vandaag hangt er kerstversiering. Omg, het is nog niet eens november...
Biecht: deze week van 4 verschillende mensen gehoord dat onze zoon wel "helemaal in zijn eigen wereldje zit, he?". Ik maak me geen zorgen maar dat het anderen ook opvalt zet me wel aan het denken. Zou het iets kunnen betekenen? En zo ja, wat dan? Tegelijk probeer ik het wel van me af te zetten want hij is nog heel jong natuurlijk
Wat bedoelen ze daar precies mee? Is het moeilijk contact te maken met hem? Mijn dochter van nu 15 maanden kan ook geconcentreerd zijn op iets. Het lijkt soms ook alsof ze helemaal wegdroomt.. zou me echt geen zorgen maken op deze leeftijd.
Moeilijk contact maken inderdaad. En ook speelt hij rustig een uur alleen in een hoekje met een boekje of een speelgoedje. Ik maak me geen zorgen hoor, zo ken ik hem gewoon . Maar anderen begint het op te vallen en ik vraag me nu af wat het evt. zou kunnen betekenen.
Begrijpelijk! Mijn oudste was ook zo, zelf spelen deed ze allang en dan vonden mensen haar 'zo'n makkelijke baby'.
Ik lees dit berichtje nu pas, ik wil je heel veel succes en sterkte wensen met je herstel. Hopelijk is het je helemaal meegevallen