Nog nooit hebben mijn man en ik zó lijnrecht tegenover elkaar gestaan. Mijn allerliefste viervoeter en maatje kan niet wennen aan ons kindje. Aan alles laat hij merken dat we hem niet kunnen vertrouwen. In mijn hoofd heb ik al een beslissing gemaakt en denk ik dat hij ergens anders veel gelukkiger is, alleen mijn man denkt hier heel anders over.
Biecht: ik vind zp de laatste tijd best saai. Ik kom hier voor afleiding en niet om(met alle respect) te lezen over stofzuigers en avondeten. Maarja zelf een topic openen durf ik dan weer niet. Edit: en dan bedoel ik niet dat ik een reltopic wil want dat vind ik al helemaal niks aan.
Dat ik een uur te vroeg bij school sta Te lui geweest om de klokken in huis terug te zetten en nu in mijn eigen val getrapt. Is een kwartier/20 minuten rijden, dus terug naar huis was geen optie. Lange leve de smartphone, patience en zp
Ik heb zo'n zin in een peuk! Maar doe het niet. Heeft al zoveel moeite gekost om te stoppen dat het zonde is om nu weer te beginnen, of na de bevalling dan he... Nee, ik doe het NIET! Ik weiger toe te geven aan die stomme trek. Niet zwak zijn! Maar gadver wat heb ik er vandaag zin in zeg
Oh ik ben al 8 jaar gestopt en ik heb het af en toe nog steeds als ik het ruik, zie of alcohol op heb ofzo.
Ahw.. kan toch gebeuren! Inmiddels weer een beetje bijgekomen? Biecht; ik moet studeren, mmaar ik ben zooo moe en mijn huis is een bende.. Het gaat om een cursus die best pittig is en ik denk inmiddels dat ik het niet ga redden op deze manier.
Ik ken het helaas. Wij hebben dat ook gehad. Ze kon er niet aan wennen, zat steeds in haar bench en gromde richting de jongste. Als hij met zijn vingerstjes maar in de buurt van de hond kwam, trok ze haar lip op. Ook het blaffen van de hond ging van kwaad tot erger. Bij elk geluidje wat ze hoorde sloeg ze aan en was niet meer stil te krijgen. Ze had echt stress, zo zielig. Vele ruzies verder en discussies later kreeg mijn vriend toch re zien dat het echt niet werkte en hebben we haar wel zsm weg gedaan... Ze is via via bij een stel mensen gekomen en is daar helemaal op haar plek. Dat vind ik fijn al mis ik haar wel elke dag!
Leuk voor mijn collega dat ze een nieuwe baan heeft. Maar eigenlijk denk ik hoe kun je ons dat aan doen, wij komen al om in het werk.
Ik irriteer me echt kapot aan mensen in mijn omgeving die een heel verhaal beginnen over zwarte piet, negerzoenen en al dat gezeik, en vervolgens van mij verwachten dat ik het helemaal met ze eens ben, maar ik durf er niks van te zeggen. Het liefst zou ik er tegenin gaan, dat die stomme negerzoen al jaren lang geen negerzoen meer heet en het onderhand wel eens tijd wordt om daar over op te houden. Dat roetveegpiet een prima oplossing is. Maar ik vind het zo moeilijk om er tegenin te gaan, en die confrontatie aan te gaan dat ik vanmiddag weer een half uur heb geluisterd naar het relaas over 'onze tradities afpakken', en ik niks anders heb gedaan dan een beetje verveeld om me heen gekeken en een 'hmhm' eruit heb gegooid. Waarom raak ik steeds zo geïntimideerd in gesprekken met iemand met een felle mening? Ik vind het echt niet normaal hoeveel mensen er zijn van wie ik het niet verwacht die het normaal vinden om hun mening overal te verkondigen aan wie het ook wil horen, in de meest onacceptabele situaties, maar ik baal nog het meest dat ik te bang ben om te zeggen dat ze dat maar bij iemand anders moeten doen.
Ik biecht op dat ondanks ik het op z'n beloop wilde laten gaan, ik toch behoorlijk bezig ben met zwanger worden.
Ik biecht op dat ik de laatste week erg veel ruzie aan het maken ben met mijn vriend. We snappen elkaar nog niet helemaal en doordat ik mij niet goed voel en me onzeker voel kan ik weinig van hem hebben. Hij zegt niet wat hij bedoelt en ik interpreteer het nog slechter. Zojuist voelde ik me totaal niet serieus genomen en heb ik midden in een discussie opgehangen. Nu leest hij mijn berichtjes niet, neemt ook niet op en heb ik buikpijn. kan wel janken
Ik hoor nu te studeren, maar kan me totaal niet concentreren en ga het dus nu maar opgeven. Ik heb in de tussentijd namelijk gekeken naar de prijs voor een busabonnement naar mijn nieuwe werk (€82) en een potje zitten surfen op het web naar kaartjes voor Freek Vonk. Maar ontzettend weinig aandacht besteed aan het strategisch plan waar ik eigenlijk naar had moeten kijken. Ik ga nu lekker "ik weet wie je bent" kijken!
Sterkte. Een nieuwe relatie opbouwen is vaakst gewoon bizar lastig. We zijn geen onbevangen pubers meer die blanco in een relatie komen. Hopelijk hebben jullie inmiddels weer contact gehad en is er weer toenadering.
Ik moet bekennen dat ik soms niet de auto neem maar door de regen ga fietsen (of in het ergste geval niet ga) omdat ik niet goed durf te parkeren... Ik voel me er af en toe zo'n loser door! Dan heb ik een week stres omdat ik volgende week ergens een cursus heb en niet weet hoe de parkeergelegenheid is. Eerst durfde ik zowat helemaal geen auto te rijden, dat gaat nu veel beter, alleen dat parkeren vind ik zo lastig.... Ik ben echt een wandelend vrouwencliché
@Zwitsal @cosdy Lief dat jullie er naar vragen. Gisteren na mijn post heb ik hem nog een keer geprobeerd te bellen en toen nam hij wel op. Ik heb toen in ieder geval mijn excuses kunnen aanbieden voor het ophangen. Vanmorgen nog een appje gestuurd dat ik hele week absoluut niet leuk vind om bonje te maken en dat de laatste week echt kut was. Daarop kreeg ik een heel lief appje terug met de strekking wat cosdy ook al schreef; dat we allebei een aardige rugzak hebben, een sterke mening en over sommige dingen gewoon anders denken. Maar dat zolang we het maar kunnen uitpraten of uitleggen aan elkaar en ondertussen de handdoek niet in de ring gooien, dat we daar echt wel uitkomen. Hij was vooral boos omdat ik hem vorige week een flinke sneer heb gegeven omdat hij mij niet uit liet praten en ik hem waarschuwde mij de mond niet te snoeren.. Die kreeg ik nu dus even terug
Mag je ook iets opbiechten voor een ander? Een vriendin van mij komt regelmatig bij me langs en neemt dan een lege zak van de mac donalds mee, of een lege chipszak, loempiazakje, leeg bakje van donuts etc mee om bij mij thuis weg te gooien zodat haar vriend niet merkt dat ze heeft lopen snoepen