Herkenbaar En dan met 2 oudere kinderen waarvan ik dat niet mag verwachten. Niet te streng zijn voor jezelf. En extra knuffelen met je kindje werkt...en geeff energie ipv dat het je wat kost. En mijn kinderen vinden dit ook een stuk fijner en doen het er beter op. Mijn biecht: de kinderen thuis houden omdat ik geen zin heb in gesleep vandaag Oudste is niet fit. Dus tis niet helemaal in eigen belang
Dat ik mensen afstoot omdat ik bang ben om gekwetst te worden... Thankgod kan hij er redelijk mee omgaan maar man wat vind ik het vreselijk van mezelf
Dat ondanks dat ik wil afvallen en wat actiever aan sport doe, er toch gewoon een pak koekjes naar binnen werk zonder schuldgevoel.....
Dit is net het echte leven. Ik mis ‘in het eggie’ altijd alle roddels, spannende rellen, enz. Nu heb ik weer geen flauw idee. Maar ben wel rete benieuwd wat er dan aan de hand is op het forum.
Manque heeft met haar man samen een forum gemaakt waar veel leden van hier nu lid zijn geworden omdat ze hier niet tevreden waren over sommige dingen en dat forum op bepaalde gebieden anders in elkaar zit. Nou druk ik me netjes uit hoor, er is een hoop gerel geweest maar wil dat niet weer aanwakkeren want het is nou eindelijk weer rustig. Als jullie meer willen weten misschien beter even via pb. Mag je me sturen als je wil!
@Lisanne1811 dankje voor de toelichting. Ik sensatiebeluste ikke had iets heel anders gedacht, maar een ander forum, oooow... Ieder z’n ding.
@Lisanne1811 Dank voor je toelichting. Ach,ieder zijn ding dan toch. Ik zit hier prima, lekker rustig forum met prima onderwerpen. Vond het ook (om heel eerlijk te zijn), dat sommige van die dames altijd erg hoog van de toren blazen en zich erg belangrijk/onmisbaar voelen hier. Maar goed, dat is mijn mening. Gelukkig is het gerel dan dus over en kan een ieder weer verder.
Dat ik vannacht ziek ben geworden. En mij eigenlijk niet ziek wil en durf te melden omdat er al zoveel diensten opgelost moeten worden.
Herken het hoor. Werk zelf in de zorg als kraamverzorgende. Had eigenlijk ma tot & met woe ziekenhuisdienst maar ook ik werd ziek en heb nog even getwijfeld over ziek melden maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee omdat jij beroerd op de vloer staat en je collega's aansteekt waardoor er nog langer diensten open blijven staan. Daarnaast kan je gewoon beter in je bed/op de bank uitzieken. Goed dat je je hebt ziek gemeld. Beterschap!
Zo herkenbaar. Werk ook in de zorg. Ik lig momenteel zelfs in het zh maar nog is het schuldgevoel moeilijk weg te krijgen. Beterschap!
@Elena22 ja , is ook zo dat Dank je! Jij hopelijk een voorspoedig herstel. Helaas is mijn dienst nog niet opgelost