De biechtstoel #2

Discussie in 'De lounge' gestart door Lilium, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ik vroeg het me ook steeds af betreffende Mamabri.. Ik las al dat ze er weer was, maar heb ik haar nog niet herkent.

Biecht: Ik heb zin in mijn avondje alleen en ik ga wat meer avonden voor mezelf inplannen. Leuk hoor, een relatie.. maar ik mis mijn eigen tijd enorm.

Biny vindt dit leuk.
  2. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ereader kopen?

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Mijn oudste kwam thuis van school, haar vriendin was boos omdat ze in de pauze even met iemand anders om ging ipv haar. Zielig doen bij andere meiden zorgde ervoor dat ze #snitch naar mijn dochter riepen. Omdat ik het belachelijk en kleuter gedrag vind, ze zit in groep 8, heb ik haar gezegd dat ze de volgende keer als iemand last heeft van aanstelleritis ze gewoon een liedje moet gaan zingen. Er zat een klein kaboutertje te huilen op een steen..

famofthree, masami, Appeltje22 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dat is het ergste nog, die heb ik al! :roflmao:
    Ik vind papieren boeken gewoon nog steeds zo fijn. De geur van het papier, die knisperende bladzijden. Het meeste lees ik wel op mn e-reader, maar een aantal boeken hebben een bijzonder plekje in mn hart dat ik ze in het echt wil hebben. Of ik liep toevallig in een boekenwinkel en zag een leuk boek voor een mooi prijsje en ging weer overstag.

Bekijk bijlage 591856

Zie je deze mensen, ik hou van dit soort mensen. :D

famofthree, Posh, In your eyes en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Manque

Manque Niet meer actief

Maar waarom dan minimaliseren in je boekenkast?

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Die zitten overvol. En niet alle boeken ben ik (nog steeds) aan gehecht. Veel zijn er in een opwelling gekocht, heb ik gekregen en al gelezen en wil ik niet meer bewaren etc.

En minimaliseren is voor mn hele huis het doel de komende maanden trouwens. :)

famofthree vindt dit leuk.
  7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Boeken minimaliseren wordt echt makkelijker! Ik ben van ruim 20 dozen naar een stuk of 8 gegaan

iMoeder vindt dit leuk.
  8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ja ik dacht ook aan slecht nieuws. Vandaar dat ik elke keer aan haar moest denken. Ik heb haar overigens niet herkend op een andere nick, ben daar zo slecht in. Maar ik ga het in de gaten houden haha.

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dank je. Dat geeft moed. :thumup:

10. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Bij mij heeft mijn ereader voor heel veel minimaliseer mogelijkheden gezorgd. Bijna alle boeken weg, een paar gehouden, en nu lekker lezen op mijn Kobo, zelfs in bad.

11. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Irritant he, ik zit nu al te verzinnen hoe ik dat überhaupt ga doen als ik zwanger ben.. heb helemaal geen zin om ze erbij te gaan betrekken. Ze vragen nu ook nooit hoe het gaat ofzo. En ik ben bang dat ze dan wel ineens aan mij gaan plakken...

Vind het sneu voor je kinderen, zijn toch hun opa en oma. Maar ik snap je wel hoor!! sterkte

12. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Mijn dochter zei vandaag tegen me, mama je ogen lachen niet...

Dat zet me aan het denken.
    Ik ben tevreden. Niet extreem gelukkig maar wel oké met hoe het gaat.
    Ik hoop dat het door mijn slechte nacht komt. Ben wel erg moe de laatste tijd.

13. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Gatver de gatver de gatver ik ben zojuist de man tegengekomen waar ik een paar jaar geleden kriebels voor had.
    ...en waar ik de afgelopen week bijna elke nacht over gedroomd heb.:$

Ik word echt langzaam gek. Voel me zo schuldig naar mijn vriend toe. Ik dacht dat ik dit hoofdstuk achter me had gelaten :(
    Ook al is er niets gebeurd toen, de gedachten waren er wel en het heeft flink gedoe opgeleverd met mijn vriend.

En het erge. Ik wil hem niet zien. En toch stiekem wel. En draai ik me om. Hoop ik dat hij me aanspreekt...

14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    He wat vervelend zeg!

15. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ja ik vind het echt zo moeilijk. Enerzijds wil ik hem gewoon, we hadden een klik, konden over alles lachen en praten, echt chemie. Het was gewoon zo... Gezellig. Leuk.
    Anderzijds weet ik dat we best verschillende opvattingen hebben over dingen, en dat het op de lange termijn nooit goed zou kunnen gaan. En ik ben al zo lang samen met mijn vriend, en we hebben echt een goede relatie. Ik zou hem absoluut niet kwijt willen.

Maar stiekem hoop ik op iemand die zegt: joh, doe gewoon, probeer het eens... Wat maakt het uit.

16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Temptations....

Niet doen hoor! Je weet pas wat je mist als het weg is.
    Loopt je relatie wel goed dan?

17. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb net een partij zitten huilen bij One Born Every Minute. Bij de een was ik stikjaloers op de vlekkeloze bevalling, bij de ander had ik zo een vreselijk medelijden en voelde ik alle ellende weer.
    Ik ga er niet meer naar kijken

Ik vertel iedereen heel stoer dat het goed is zo en dat ik gelukkig twee gezonde kinderen mocht krijgen (waar ik ook heel dankbaar voor ben!!). Ik had alleen zo graag ook een normale bevalling meegemaakt, met alle oerkracht die daar bij komt kijken. En nu gaat dat ook nooit meer gebeuren.

18. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    “Joh, doe gewoon, probeer het eens... Wat maakt het uit.”

Nou, succes he? :p

Marchella en masami vinden dit leuk.
  19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Heerlijk he, die boeken.
    Ik kan er zo ontzettend van genieten. Ik heb laatst 2000 (ja 2000) boeken weggedaan.
    Ik ben nu aan het proberen te minderen haha, maar ik heb alweer plus minus 36 nieuwe boeken voor mijn verjaardag gekregen.
    Ach ik kom de winter wel door.

famofthree, Vulpen, Lilium en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Treez

Treez Niet meer actief

Ik herken het problemen. Ik heb bijna alles weggedaan. Alle boeken die ik van mijzelf mag houden, moet passen in de twee grote boekenkasten die ik heb.
    Mijn oplossing bleek de bibliotheek. Elk boek wat ik wil kopen, leen ik eerst in de bibliotheek. Wil ik het nadat ik het gelezen en geleend heb nog steeds hebben, dan koop ik het. Meestal blijkt 1 keer lezen genoeg en verdwijnt mijn drang dat ik het boek moet kopen.

iMoeder, DastyQueen, Vulpen en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina