De Biechtstoel; ik heb weleens..

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Een vriendin was heel irritant mijn naam aan het roepen ( hogetoon en iedere 5 seconden) Ik was er zo flauw van en heb gezegt tegen dr als ze niet op zou houden er een leuke verassing kwam. Nou ze deed het weer toen klapte ik mijn broodje besmeerd met een dikke laag jam heb ik recht in dr gezicht gesmeerd. het was in een keer afgelopen

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Als kind kreeg ik bij de tandarts van die roze snoepjes die je in kon nemen en dan zag je of je goed had gepoetst zo niet dan was heel je gebit/tong roze.
    Die had ik dus aan een paar jongens uit mijn klas gegeven vlak voor we de eindexamens gingen maken :D

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hahahahahahhahahahaaa

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Toen ik zes was heb ik in een driftige bui mm broertje van vier geduwd, niet wetende dat hij tegen het hek zou vallen. Blijkbaar zo ongelukkig terechtgekomen dat hij een paar minuten buiten bewustzijn was.. pas veel later schoorvoetend verteld dat hij niet 'gevallen' was, maar dat ik hem had geduwd!

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    uhmm ik heb wel eens bij een hele suffe boekenwinkel een post-it blokje gestolen... pfoe wat heb ik me daar lang schuldig om gevoeld zeg... was een jaar of 11

en ik heb wel eens rond mijn 16e geblowt met vriendinnen en dan helemaal knetter naar de hema, het was opeens heel grappig om iemand een rookworst zien af te rekenen... arme vrouw, maar wat hebben wij gelachen om die rookworst-kopende-vrouw.

ik heb wel eens in een kleding winkel een 50% korting sticker geplakt op een artikel waar geen korting op zat... die sticker haalde ik dan van een wel-korting-artikel af... bij de kassa sloeg ie het natuurlijk niet aan, want die kortingen zijn geregsiteerd. zegt dat kassa meisje: nou wat raar hij slaat hem niet aan, nou ja ik haal het er gewoon af, hadden ze maar niet fout moeten stickeren... en ik heel schijnheilig, owh wat raar zeg!;)
    maar mooi wel 50% korting gekregen.... stout:)

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#26 LittleMonsters, 2 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2012
    Een snoepje gepikt bij kv

Nog ff toevoegen toen was ik nog Inie minie ;)
    Nu zou het nooit in me opkomen een snoepje uit die bak te pikken

7. NicS

NicS Niet meer actief

Hahaha... dat viel dan nog wel mee!! :D ... We hadden echt noooooit verwacht dat hij zou komen....;)

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Een jongen keihard geslagen, waardoor het bloed uit zijn mond kwam.

Ik was het zat om altijd door hetzelfde type jongens, betast te worden tijdens het uitgaan omdat zij vinden dat meiden dat maar moeten ondergaan. Dus die heeft het geweten.

Ben wel de discotheek uit gezet toen.

9. NicS

NicS Niet meer actief

Wat mij betreft verdien je een lintje hiervoor!! ;)
    RESPECT!:D

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heel goed! Moeten ze hun handjes maar eens thuis houden ;)

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hihi, dank jullie

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Op het schoolplein van de middelbare school een hegje in de brand gestoken met een aansteker en een bus deo :),

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb wel eens een hele vieze scheet gelaten, dat iemand anders daarvoor op zijn flikker kreeg (die staat bekend om het laten van hele vieze scheten in gezelschap) en niet opgebiecht dat IK hebt was. :D

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Weer ZO krom, hè! HIJ moet er juist uitgegooid worden! Ongewenst onzedelijk betasten = aanranding...

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, ik haalde bij de HEMA vroeger stickertjes/prijsjes van artikelen en plakte die dan op de rug of tas van een nietsvermoedende klant. En als die dan door de poortjes gingen, ging het alarm af. :D

Of bij de Blokker alle kookwekkers op 10 minuten zetten en dan maken dat je wegkomt (maar wel dichtbij genoeg om het effect te zien) :D

16. ecl

ecl Niet meer actief

Ik heb wel meerdere dingen gedaan.......;)

Zoals nepnagels bij de etos gestolen toen ik 14jaar was, moest de cel in:)

Ik ben nooit een pester geweest en heb het nooit oké gevonden om te spotten met het uiterlijk van iemand, toch heb ik dat wel eens in de klas gedaan wat echt te komisch was!

Een meisje in mijn klas toen heete Awo (spreekt uit awa, betekend water), ze had/heeft een heel groot hoofd/voorhoofd. Ik noemde haar vaak waterhoofd, bedoel awo(water) in combinatie met een groot hoofd.....1+1=2
    maargoed ik had dus een tekening van haar gemaakt met een groot hoofd en aan de klas laten zien. Zonder iets te zeggen wist iedereen in de klas dat zij het was. Zij was de laatste die keek en begon meteen heel hard te lachen en zei, 'zo kijk wat een waterhoofd, die is echt lelijk'. Jullie snappen dat ik en de rest van de klas helemaal stuk gingen. Ze weet tot de dag van vandaag niet dat zij dat lelijke poppetje met dat waterhoofd was!:D:)

17. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Wij hadden op school in de kelder van de A-blok allemaal materialen staan voor de studenten van Voeding-verzorging...Ik volgde de richting verkoop maar daar in die kelder stonden ook etalagepoppen enzovoort..

Ik en een kameraad moesten een paar etalagepoppen gaan halen en toen zagen we allemaal flessen alcohol staan...Daar hebben we ons goed aan gegeven toen :D toen terug de klas in beetje tipsy en de anderen van de klas ingelicht en zo ging iedereen om de beurt 'een paspop' halen...Haha !!

IEDEREEEEEN VAN DE KLAS WAS BESCHONKEN!!!

18. ecl

ecl Niet meer actief

oh heb op de basisschool in groep 3 ofzo. een paaseitje van de juf gestolen. Ze had hem van een meisje in de klas gekregen en hij lag op haar bureau. ik was gevallen en was huilend naar haar opzoek, ging het lokaal in en daar was ze niet(maar dat eitje wel:D). Heb het eitje op gegeten en het papiertje in mijn jaszak gedaan. Na de pauze kon ze het eitje niet vinden zo ze was echt pised. Niemand zei dat ze het gedaan hadden ik natuurlijk ook niet....We moesten allemaal naar de gymzaal en onze broekzakken leeghalen. Daar zat niks in, dus ging ze de jassen doorzoeken en ja hoor in mijn zak zat het lege papiertje! Ik moest in de gymzaal blijven zitten en zij ging weer met de rest terug naar de klas. Ben toen naar huis gegaan:$....en thuis(waar mijn vader was) zei ik dat de juf boos op mij was en dat ze mij de schuld gaf maar dat ik het niet gedaan had. Dat een jonge(een vreselijke klier) het papiertje wast in mijn jaszak had gedaan. Ik moest natuurlijk weer terug naar school van mijn vader. Daar vertelde ik het zelfde over dat jongetje....:)
    Na het einde van de schooldag, moesten ik en dat jongetje met onze moeder naar de klas komen en ook daar bleef ik in eerste instantie volhouden dat hij het had gedaan. Na denk een uur gaf ik het eindelijk toe, omdat zowel de juf als mijn moeder doorhadden dat ik aan het liegen was!
    Heb een partij straf gekregen toe.......;).........nee hoor was helemaal terecht;)

Oh wat een liegbeest was ik joh, bijna alles wat uit mijn mond kwam was uit mijn duim gezogen:):D
    zo vertelde ik ook aan de juf dat mijn vader naakt in de tuin rond liep en dat mijn moeder haar borsten heel erg hingen(was wel waarheid):D

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik biecht op dat als ik alles op moet biechten wat ik fout of stouts heb gedaan ik tekort kom aan 1 hele pagina :):cool:

ik ben nou eenmaal gewoon geen lief persoontje geweest vooral niet tussen mijn 12e en 28e :cool:;)

20. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opbiechten! :D Ben je nu trouwens al ouder dan 28? :p ;)

Deel Deze Pagina