De Biechtstoel; ik heb weleens..

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hihi ja 32 dus ben al 4 jaar heel braaf....

maar nee, als ik dat allemaal zou opbiechten dan zou niemand mij meer aardig vinden haha
    ik was ook nogal wraaklustig als mensen mij wat geflikt hadden

en trots ben ik er eigenlijk ook niet op ;)
    van een hoop dingen heb ik best wel spijt :(

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw ok, ben blij dat je nu wel al braaf bent :p En goed dat je wel spijt hebt van dingen die zijn gebeurd. Zo slecht zal je dan wel niet zijn ;) (of toch niet meer zijn :) )

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zandtaartjes bakken op het zebrapad, daar staken we een een tak in, dat was dan zo leuk als er een auto overheen reed, dat maakte zo'n leuk geluid. Deden we wel vaker, maar op die dag was de eerste auto die eraan kwam, juist, een politieauto :) Ze stapten uit en wij doodsbang dat we gearresteerd werden, ik verstopte me achter een auto en mijn vriendinnetje rende weg naar mijn huis terwijl mijn buurmeisje gewoon bleef staan, hahaha ze wilden alleen zeggen dat het gevaarlijk was ;)

Wij hebben bij hele vervelende buren wel eens een krant met een drol erin door de brievenbus gedaan... de krantenbezorger kwam en we vroegen of we mochten meehelpen...

Op de basisschool een biertje drinken achter de peuterspeelzaal

hihi mijn man heeft wel eens met een vriendje en een fototoestel snachts in de middenberm van de snelweg gezeten en auto's geflitst, flitsten ze op een gegeven moment ook een politieauto ;)

4. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    waar moet ik beginnen...:D

-alle wc rollen op de middelbare school gestolen en in de fik gezet op het plein
    -een deo bus in papier wikkelen en dan aansteken
    -stiekem roken op school
    -water moeten destileren voor scheikunde, en het eindproduct vervangen door jenever :D
    -een scheetkussen op de stoel van de wiskunde leraar leggen
    -laxeermiddel in de koffie van de muziek leraar gedaan
    -de muziekleraar opsluiten in het instrumenten hok :$ ( ow wat waren we erg)

uhh ik hou even op.. lijstje word wel erg lang :D

ben nu trouwens heel braaf en burgelijk ;)

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

#45 Sennaaa, 3 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2012
    Toen ik 16 jaar was gespijbeld op school. Het was maar een uurtje, maar ik had zo geen zin meer..

Gevochten met een vriendin van mij. En toen ik vervolgens de schuld kreeg van de hele vechtpartij (waar ik dus niet mee begonnen was) de mijn moeder van mijn vriendin uitgescholden omdat ik boos was.. oeps!

Verder waren er vast nog wel meer dingetjes (en ook dingetjes die ik liever niet vertel).. maar eigelijk was ik vooral een braaf meisje en dat is geen grapje:D.

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Och ik heb zoveel rottigheid uitgehaald vroeger, weet zo niet waar ik moet beginnen haha.

In groep 7 hadden we een tijdelijke juf en wij hadden van die kleine rietjes, die je gebruikte voor schoolmelk en daar kon je mosterdzaadjes mee schieten. Ik was een heel rustig meisje maar had toevallig een rietje en wat zaadjes gekregen en schoot op die juf, in haar nek. Woedend was ze, maar ze zag niet wie het gedaan had.

Zo gingen we ook kerstbomen ophalen voor de kerstboomverbranding. Er lag al een tijdje sneeuw dus ondertussen gingen we ook sneeuwballen gooien tegen de ramen van huizen. We hadden al een stuk of 10 kerstbomen bij ons en een vriendje gooide een sneeuwbal (ijsbal) tegen een heel groot raam van een flat. En deze ging dus helemaal door, wat een herrie. Wij als een speer weg, en de kerstbomen lieten we liggen.

Of nog erger, wij wonen langs een drukke autoweg en liepen daar eens langs (echt levensgevaarlijk maargoed). Een vriendje en ik vonden daar hele ranzige foto's, van een man in zn nakie op de bank met een stijve piemel. We namen 1 foto mee en gingen bij verschillende mensen aan de deur, vragen of zij de betreffende meneer kenden. Toevallig liepen we langs het huis van de leraar van het vriendje en besloten hem daar door de bus te doen.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahaha ik moet zo lachen om die streken hier.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nu kom ik ook weer op een leuke. Bij de speeltuin in de wijk waar wij woonde, kwam er altijd een tweeling, een jongen en een meisje, ik was meestal met een groepje meiden en wij waren wat ouder. Die tweeling had ijsjes, dus een van de meisjes in mijn groep loopt naar de tweeling en pakt dat ijsje, het jongetje dat erbij was was kaal, het waren donkere kindjes, en mijn vriendinnetje keert zo dat ijsje om op zijn hoofd, met de hoorn omhoog. Dat zusje begon dus dat ijs van zijn hoofd af te eten met haar vingers.

Toen ze naar huis gingen kwam later de boze vader op ons af, hij gooide zijn slipper onze kant op en wij renden weg. Een van de meisjes pakte de slipper en die man rende achter ons aan. Zij duwde die slipper ondertussen nog bij een buurtbewoner in de brievenbus dus die man moest aanbellen om zijn slipper terug te vragen.

Ik was er alleen maar bij, maar toch... Dit verhaal komt telkens weer naar boven op verjaardagen, want met een van die meiden ga ik nog steeds om.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik biecht op dat ik al dagen elke avond huil uit onmacht en ik niet meer weet waar ik het zoeken moet.

Ik knettergek word van alle goedbedoelde adviezen waar ik geen reet mee kan. En iedereen maar roept het is een "fase"

Zo dat lucht ff op:)

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #50 Gean85, 3 jun 2012
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
    Ik was, toen ik nog op de basisschool zat, eens bij een vriendinnetje. Daar kwam iemand op bezoek die hoog- en hoogzwanger was. Om bij het huis van mn vriendin te komen moest je een bultje opfietsen, zij wilde afstappen en het laatste stukje lopen, maar wij boden heel gedienstig aan om even te helpen met duwen zodat zij kon blijven zitten. Alleen stopten we (expres) niet op tijd, en botste ze tegen de muur aan met fiets en al! Heel erg grappig als je nog kind bent, nu ik later zelf zwanger ben geweest vond ik het toch wel erg ;)

Ach, wie haalt er nooit eens iets uit, belletje lellen bijv. bij een oude vrouw, die ons vervolgens achterna kwam met dr stok, wat waren we bang.

Of bij de leraar biologie die standaard riep dat zijn elastiek nu helemaal uitgerekt was, m.a.w. zijn geduld was helemaal op. Prompt na die uitspraak schoten we collectief met elastiekjes naar hem :D

Ooit waren we eens aan het winkelen, ik was een jaar of 10, en we waren bij de KIEN (bestond toen nog, werd later Vögele volgens mij!). Ik zag daar leuke oorbellen hangen en die wilde ik zo graag hebben, dat ik er één van het kaartje heb geplukt, op de grond heb laten vallen en toen heel schijnheilig naar buiten heb geschopt. Hoe onnozel haha, had toen nog geen eens gaatjes ook :D

Tja, verder was ik ook eigenlijk wel braaf, had alleen een ietwat grote mond tegen docenten, vond ik helemaal stoer :D

11. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hahahahaha:D

12. MamaVanGilani

oo oo oo wat n verhalen weer!! Dit is echt goed voor de lachspieren hahaah!!!!!!!!!

Ik deed toen ik jonger was en kwamen van t stappen af graag belletje lelle met mn zatte klote. Dan belde ik netjes aan, wachte tot er iemand kwam, en zei; "Hallo, ik ben Jan en kijk eens hoe ik rennen kan!" Ging meestal goed, maar een x struikelde in over een tuinhek ( had m niet gezien ) en was bij een Turkse mevrouw en die gaf me nog met de matteklopper na ook! hahahhaha

13. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Hier in het dorp woont een vervelende klier. Op een keer reed hij op zijn fiets en ik en mijn moeder achter hem met de auto. Dus ik zei tegen mijn moeder, die reed, "Toeter eens, dan schrikt ie vast" Dus zij toetert en die vent wipt omhoog van schrik. Wij lagen helemaal dubbel.

Vroeger woonde er een heel stom meisje in de straat, die was van dezelfde leeftijd als mijn jongste broertje en ze speelden weleens met elkaar. Op een dag stond ze bij ons in de tuin op mijn broertje te wachten dus ik zei dat ze op een bepaalde plek moest gaan staan, want ik zag dat daar veel mieren liepen. Ze ging daar ook staan en toen liepen er mieren over haar been. Ze bleef gewoon staan en veegde die mieren er met haar voet af. Mijn moeder en ik hebben het er af en toe nog over:D

Ik was een keer met mijn ex en broertje en zus in de bios. Na de pauze ging mijn ex een rij voor mij en mijn zusje zitten met mijn broertje. Het werd donkerder en er was nog wat reclame voor de film weer begon, dus ik zeg tegen mijn zusje dat ze heel zachtjes naar mijn ex toe moest lopen en een klap op zijn hoofd moest geven. Dat deed ze en hij schrok zich kapot.

Ik was een keertje met mijn moeder, broer en zusje naar het tuincentrum geweest. Het was toen bijna Halloween en ik had een zak nepspinnen gekocht. Op weg naar huis zaten mijn zusje en ik achterin. Toen had ik heel sneeky een nepspin achter mijn zusje op de hoedenplank gelegd. Op een gegeven moment deed ik net of ik schrok en zei "Ieuw!!" en wees achter haar. Zij kijken ziet die nepspin en schrikt zich rot.

Vroeger had ik een collega en die haar vriend moest haar altijd pesten en ze wilde hem een keer terugpakken. Hij was die dag naar de tandarts geweest om een kroon te laten zetten en hij was echt bang voor de tandarts. Dus ik bel hem en deed of ik de tandartsassistente was en zei dat we de verkeerde kroon hadden gezet (kan helemaal niet, maar als je bang bent geloof je alles.) Ik zei dat hij terug moest komen en dat hij dan zijn eigen kroon zou krijgen en dat dat uiteraard op onze kosten was. Hij trapte er helemaal in en je hoorde ook dat ie erg nerveus was. "Nieuwe afspraak" gemaakt en opgehangen. We lagen helemaal dubbel. Zo'n 10 minuten later belde mijn collega haar vriend om te zeggen dat het niet waar was.

Gossie ik heb meer van die lullige grapjes, kan best wel gemeen zijn eigenlijk:)

14. MamaVanGilani

hahahaaa geweldig!!!:D

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

whahhaha gij gek:D

16. ecl

ecl Niet meer actief

Goedzo meid;)

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008