De Biechtstoel ..

Discussie in 'De lounge' gestart door Darlagirl, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik biecht op dat ik net zulk lekker brood heb gekocht dat t halve brood al op is :D

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik biecht op dat ik vandaag erg lam ben en alleen het hoognodige in huis gedaan heb. en dat ik nu even lekker met min kleintje in het bed van de oudste ga liggen. ( dat ligt zooooooo lekker onder hello kitty:p:):))

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh ja en ik biecht op dat bepaalde mensen nog stommer dan stom zijn!

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik biecht op: Ik heb net 2 uur op de bank onder een deken gelegen (lees: Liggen pitten) terwijl Jelle Wall-E zat te kijken... En dat is niet de eerste keer... Dat doen we op woensdagmiddag ook altijd... :D

5. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

En zo is het !!

Ik biecht op dat ik nog steeds niet veel gedaan heb :)
    wilde eigenlijk naar een kerstmarkt maar door dat klote weer heb ik gewoon geen zin...

Ow ja ik biecht op dat ik vanavond lekker ga snacken want heb geen zin om te koken..:D

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik heb er 2 kan ik jullie allebei verblijde :cool::D

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Haha, ehm.. maar ja maar dan heb je zelf niks meer :)

Ik biecht op dat ik vandaag even lekker tot 14uur in bed heb gelegen:) Ik ben zoo moe de laatste tijd en had gehoopt dat ik een beetje bij kon tanken. Helaas niet echt gelukt.
    Moet nu dus ook nog steeds douchen maar daar heb ik dus ook echt geen zin in. Gaan straks ook lekker makkelijk een tosti of patatjes eten want zin om te koken heb ik ook niet. Helaas moet vriend straks naar zijn werk.

8. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik biecht op dat ik het moederschap van twee jonge kinderen die allebei nog niet naar school gaan af en toe uitputtend en helemaal niet leuk vind en ik af en toe er van droom een week voor mezelf te hebben....

9. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik biecht ook nog op dat ik stiekem de gerookte zalm al op heb (die eigenlijk voor de verjaardag van mijn dochter is) haha.

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat hoor ik wel vaker en is gelukkig normaal :) iedereen heeft het op een gegeven moment zwaar. Dikke knuff voor jou! Komt allemaal goed.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik biecht op dat ik me zelf ook een zeur vind qua dat piekeren en zeuren.
    Ik heb zo sterk gevoel weer dat deze poging ook weer mislukt is en kan het niet van me afzetten:(

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooohw die vind ik wel slim!!!
    hahahahaahaha :D

@locusta
    gelukkig drinkt mijn vriend niet zo vaak
    en zeker niet zulke hoeveelheden
    maar ik snap je reactie wel!!!
    normaal zou ik ook een kreng zijn en misschien wel wat meer lawaai maken zelfs
    maar door die hormonen ga ik alleen al janken als hij moet kotsen in mijn buurt dus als ik dan beneden blijf heb ik daar geen last van

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik biegt op dat ik al heel de dag iets zoek om te klagen maar hij lacht er gewoon om. Lig heel de dag gedwongen op bed en ook al doet hij nog zo zij best kwa opruimen en de kindjes het gaat niet zoals ik wil. Moet eigenlijk blij zijn dat ik z'n vent heb getroffen want hij doet het echt goed maar toch klagen omdat hij het anders doet dan ik wil. Erg hè. Enige wat ik nu doe isme eigen vol vrete aan snoep, chips, en Chocolade en kan dus straks weer klagen dat ik flink ben aangekomen

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

vurtelll;)

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Niet strijken!? :( Zou ik dus echt niet tegen kunnen ;) Strijk iedere week minstens 2 x, omdat het MOET, het is dus ook niet mijn hobby ;):D
    Maar goed, manlief draagt dagelijks overhemden :( dus t moet ook wel!

Wij zouden zometeen een vrij gezonde maaltijd op tafel zetten, maar geen zin om klaar te maken, druk geweest vandaag! Dus manlief is nu lekker Chinees aan het halen, jammie ;)

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb een geheim plekje in huis waarin ik de lekkere dingen bewaar die ik voor mezelf wil houden :D

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    hihi, ik af en toe ook ;) En dan vouw ik de verpakking netjes op en stop het helemaal netjes onder in de prullenbak zodat manlief het niet ontdekt :D Ik ben namelijk ALTIJD bezig met mn gewicht, maar kan het snoepen niet laten :(

18. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik heb daarom ook een man uitgekozen die dus nooit overhemden draagt :D ..

Nee, mij zal je ook echt niet zien strijken :)

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh das een goeie tip:)

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek