Haha ik heb echt geeen idee.. het ene moment was ik nog in actie.. het volgende moment word ik wakker omdat ik omval
Ik biecht op dat ik de leukste biecht die van Cassida vind!! hahahahaahah, geweldig Ik biecht op dat ik werkelijk veel te veel snoep en dus dicht groei! Goeie voornemens zijn er wel... 1 januari En ik biecht ook op dat ik me door ZP werkelijk bijna dagelijks opwind over wat mensen allemaal overkomt, wat ze zich laten overkomen, hoe mensen reageren etc etc. Eigenlijk zou ik gewoon eens wat minder op ZP moeten zitten.. dat zou me een boel rimpels en grijze haren schelen!
Ik biecht op dat ik naar de buitenwereld doe alsof ik over mijn miskraam heen ben en gewoon weer de vrolijke Djonna ben... maar diep van binnen voel ik me ongelooflijk ellendig en heb nu dus weer last van spanningshoofdpijn....
ik biecht op dat ik de aankomende feestdagen gebruik als smoes tegen me man ik moet minstens 10 kilo kwijt (verleden maand nog 6...) ik eet elke dag bijna een zak popcorn gezoet ....uit de magnetron jullie weten wel ik heb gezegd dat ik op internet heb gelezen dat je helemaaaal neit dik ervan word ....van popcorn en ik er zoveel van kan eten als ik wil en 1 jan. ik strak ga lijnen.... weet nu al dat het mischien aankomende Mei word , omdat ik dan een beetje fatsoenlijk in me jurkjes wil passen van de zomer maar heb dus helemaal niks opgezocht op internet tot vanmiddag en wederom na tegenstijdige berichten erover te hebben gelezen en ik dus eigelijk weet dat je er dik van word schaamteloos een zak gemaakt voor mij en me dochtertje (mezelf dus...) en heerlijk heb op zitten eten of me leven ervan af hing
Ik biecht op dat ik het stiekem helemaal niet leuk vind dat we bijna geen kerstkaartjes hebben gehad terwijl ik er zelf al 3 jaar geen meer heb gestuurd omdat ik dat een rotklus vind. Hoe hypocriet is dat.
Ik biecht op dat ik vanmiddag mijn 8e paar laarzen heb gekocht in 1 week en mezelf voor het eerst even achter de oren heb gekrabt over deze aanschaf
Ik biecht op omdat ik vandaag een aantal van mijn collega's ga ontlopen omdat ik woedend op hen ben. Ik kon helaas niet bij een etentje zijn (werd op het laatste moment verzet) en hoor nu achteraf dat ze over iedereen hebben lopen roddelen en afzeiken en luid hebben lopen verkondigen dat zij de harde kern waren, terwijl zij helemaal geen flikker uitvoeren en ik het meeste werk verzet. Zo oncolegiaal. Mijn zwangerschap maakt me niet al te tactisch, dus lijkt me ontlopen maar hetbeste, voordat ikze de huid volscheld (ben zo helemaal niet).
Ik biecht op dat ik het zwanger zijn nu een beetje beu begin te raken en vind dat mijn vriend veel meer voor me zou moeten doen terwijl hij hartstikke veel werkt (ook nog onregelmatig) en ik dus hele dagen thuis ben.. Maaaarrr....ik strijk wel,dat dan weer wel!
Ik biecht op dat ik me vanmorgen al verheugde op de kinderserie 'kerst met Linus' en dat ik er echt van baalde dat het afgelopen was.
Dat ik om 6.15 uur mijn bed uit wou mijn man me ook wakker heeft gemaakt maar ik toch ben blijven liggen tot 7.15 uur. Nu moet ik nog materiaal halen.... Lees, file rijden. En dan kan ik naar ons nieuwe huisje. Verschrikkelijk tegen de kerst op zie, en dan met name het in pakken voor de verhuizing!
Ik baal momenteel zooooo van mijn klas! Ben blij dat ik vakantie heb! De koek is een beetje op en loop op mijn tenen
Ik biecht op dat ik het heel erg vervelend vind dat mijn zoontje weer wakker word in de nacht Hij sliep zo lekker door van 8 tot 8
Ik biecht op dat ik het ontzettend moeilijk heb met hoe mijn kleintje groeit en ik niet weet wat hem mankeerd maar ik voor mijn familie de schijn ophou zodat ze niet steeds erover beginnen en ik weer in tranen uitbarst.. nog 7 dagen en dan krijgen we uitslag bloedonderzoek......
Ik reageer hier eigelijk haast nooit, maar wil je toch even een knuffel geven! Sterkte met het afwachten!
Jeetje heel veel sterkte meid! Ik biecht op dat ik vanmiddag ff met de kleine mee naar bed ben gegaan,terwijl ik eigenlijk nog heel veel moest doen hier thuis. Maar ben nu wel een stuk fitter haha