ik biecht op dat ik vanmorgen te hard (10 km) voorbij een flitspaal heb gereden waarvan ik al jaren weet dat ie daar staat
Hier nog een....ik biecht dan maar op dat ik vandaag binnen een uur tijd een hoop geld heb uitgegeven aan kleren en schoenen. Ik was op weg naar de HEMA voor sokken en strings, maar onderweg zag ik zoveel leuke dingen!! Ik kwam thuis met nieuwe (veel te dure) schoenen, een broek, jasje, shirtjes, riem....en geen sokken en strings. Die was ik helemaal vergeten
En als ik dan toch bezig ben...Ik biecht ook maar even op dat op dit moment onder het mom van 'even werkmail checken' stiekem op mn kantoortje ZP zit door te nemen omdat ik even geen zin heb om bij mijn schoonvader in de keuken te zitten......:x eigenlijk schandalig, het is een hartstikke lieve man....
ik biecht op dat ik ons meisje de laatste tij d expres aan het porren ben omdat ik haar nu voort echt goed voel bewegen en er geen genoeg van kan krijgen
Dat de strijk nog steeds in de droogkas steekt, de afwas er nog staat, en de kooi nog niet gekuisd is. En ik zou ook een beetje werk moeten zoeken En dat het maar goed is dat manlief met de auto naar het werk is, anders was ik allemaal junk food gaan kopen
ik biecht op dat ik me veel te lui voel vandaag. Dat ik de vuilnis niet naar de container heb gebracht, geen papier heb weggebracht, het konijnenhok niet heb verschoond.. *zucht* wat een huishouden van Jan Steen weer vandaag en dat erwijl er echt geen enkel excuus is waarom ik het niet heb kunnen doen...
Waw ik was niet de enige die zo lui is vandaag. Heb ook de halve dag op de pc rondgehangen en 1 uur voordat mijn vriend thuis kwam ff snel opgeruimd hihihi. Ssssttt niks zeggen hoor. P.s. als de kindjes iets nodig hebben dan sta ik wel op hoor, maar WOW wat een troep .
Ik biecht op dat ik het recept op gtst heb gevonden en ga maken. Ik biecht op dat ik gisteren de tanden van mijn dochter niet heb gepoetst (bij hoge uitzondering hoor) Ik biecht op dat ik soms wel eens wat minder lief wil zijn en wat meer humor zou willen hebben
Ik heb vandaag niet eens een boterham gegeten. Heb de hele dag chips en snoep gegeten, geslapen en tv gekeken. Maar dit doe ik normaal nooit hoor... Echt niet. Was echt een lambaldag.
ik biecht op dat ik eigelijk al vanaf nieuwjaar op dieet ben, en iedere Maandag weer wil gaan beginnen... maar nog niks van is gekomen whahaha hoezo lui?!
Ik biecht op dat ik vandaag (weer eens) veel te lief en niet consequent ben geweest. Maar zoonlief was ook zó extra lief vandaag, kon het niet opbrengen streng te zijn. En het werkt ook nog, hij luisterde ineens een stuk beter En ik biecht op dat ik zojuist een lepel pindakaas uit de pot gesnoept heb
dat ik nu de zak crocky chips ga open trekken, en de nanny kijken.. dan voel ik me weer goed als ik zie hoe lief mijn kindjes zijn tegen over die kleine ' monstertjes' ( en maar hopen dat dat zo blijft haha)
Ik biecht op dat ik gistermiddag een hamburger heb gebakken en in de avond een patatje heb gehaald!! Vandaag maar een balansdag haha!