Ik GEEEN ZIN heb om de zooi van de vakantie (6 man) op te ruimen, 12 tassen en 2 campingbedjes....BAHHHHHHHHHHH Het is hier een (tering)zooi!
Ik biecht op dat ik helemaal geen zin heb in de verjaardag van m'n schoonvader vanmiddag. En ik moet er eerst nog alleen naar toe ook (samen met dochter, gelukkig nog een beetje afleiding).
Ik biecht op dat ik nog zoveel moet doen maar dus totaal geen zin heb ,en dus dadelijk als mijn dochter wakker wordt ons oppak en weg ga de hele dag hahaha zodat ik er niet meer aan denk... Ik biecht op, dat er morgen nog een dag is om te poetsen
Ik biecht op dat ik het recept heb opgezocht en hem morgen ga maken voor moederdag!!! En dat ik zo lief ben om hem met jullie te delen!! Romige witte chocoladetaart van Jef - GTST.NL - RTL.NL
ik biecht op dat ik zojuist de inbetweens van de terrasdeuren helemaal dicht heb getrokken en daarmee vieze vettige handjes en kwijlsporen heb verdoezeld...
ik zit nu op de bank met laptop op schoot, naar 24 kitchen te kijken, heb net een hand vol borrelnootjes gepakt, en heb geen zin meer in huishoudelijke activiteiten.......
Ik biecht op dat ik net een halve zak spekkies heb leeg gegeten terwijl ik op dieet ben en al 2 kilo kwijt ben! En oooooh nu ben ik wel wat misselijk....
Ik biecht op dat ik vanochtend boodschappen ben gaan doen en een ananas pakte die er niet lekker uitzag. En ik heb hem gewoon teruggelegd,was te moe het te melden
Ik biecht op dat ik een cliënt niet meer wil helpen eigenlijk, omdat ze een collega beschuldigd van diefstal, omdat hij homosexueel is en zij daar een gruwhekel aan heeft. Vind het zo respectloos. En daar mag ik morgenvroeg weer mijn zorg verlenen, bleh.
Ik biecht op dat ik zó chagrijnig ben vanwege mijn auto die steeds weer wat mankeert, dat ik het op man afreageer... trut die ik ben. Zometeen schuif ik een dikke vette troostpizza naar binnen en daarna ga ik het goedmaken. Eerst zwelgen in zelfmedelijden.
Ik biecht op dat ik de hele middag met dochterlief en een vriendin op stap ben geweest en de tijd ben vergeten. Man en zoonlief belden om half zes of ik al bijna thuis was... oeps... toen maar de frituur aangezet om frietjes te bakken...
Ik biecht op dat ik eigenlijk nog heeeeel veel moet doen in huis (keuken, wassen draaien, opruimen etc) maar ik gewoon domweg te moe ben door twee zieke kids dus ik ga lekker slapen