De biechtstoel.

Discussie in 'De lounge' gestart door Toverbal, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik GEEEN ZIN heb om de zooi van de vakantie (6 man) op te ruimen, 12 tassen en 2 campingbedjes....BAHHHHHHHHHHH Het is hier een (tering)zooi!

2. Skye

Skye Niet meer actief

Whahahaha, sorry, zie het al helemaal voor me! (dat "kanen" bij de Mc) :D

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik biecht op dat ik helemaal geen zin heb in de verjaardag van m'n schoonvader vanmiddag. En ik moet er eerst nog alleen naar toe ook (samen met dochter, gelukkig nog een beetje afleiding).

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik biecht op.... dat ik dat recept wil hebben...:D

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik biecht op dat ik nog zoveel moet doen maar dus totaal geen zin heb ,en dus dadelijk als mijn dochter wakker wordt ons oppak en weg ga de hele dag hahaha zodat ik er niet meer aan denk... Ik biecht op, dat er morgen nog een dag is om te poetsen

6. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

ik biecht op dat ik gisteravond een hele reep witte chocolade heb gegeten 200gram,was wel lekker.

7. Skye

Skye Niet meer actief

Ik biecht op dat ik het recept heb opgezocht en hem morgen ga maken voor moederdag!!! En dat ik zo lief ben om hem met jullie te delen!!:D

Romige witte chocoladetaart van Jef - GTST.NL - RTL.NL

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    super!!!! Ik denk dat ik er ook nog verse aardbeien op ga doen... :D

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat ik momenteel onze zoon echt heeeel erg vervelend vind... En er ook echt even niet tegen kan. :)

10. Skye

Skye Niet meer actief

Oh lekker!!!!! Ik ook :D

11. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik biecht op dat ik zojuist de inbetweens van de terrasdeuren helemaal dicht heb getrokken en daarmee vieze vettige handjes en kwijlsporen heb verdoezeld...

12. lea

lea Fanatiek lid

ik zit nu op de bank met laptop op schoot, naar 24 kitchen te kijken, heb net een hand vol borrelnootjes gepakt, en heb geen zin meer in huishoudelijke activiteiten.......:)

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik biecht op dat ik net een halve zak spekkies heb leeg gegeten terwijl ik op dieet ben en al 2 kilo kwijt ben!
    En oooooh nu ben ik wel wat misselijk....

14. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik biecht op dat ik vanochtend boodschappen ben gaan doen en een ananas pakte die er niet lekker uitzag. En ik heb hem gewoon teruggelegd,was te moe het te melden:D

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahahaha ! :p

16. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik biecht op dat ik een cliënt niet meer wil helpen eigenlijk, omdat ze een collega beschuldigd van diefstal, omdat hij homosexueel is en zij daar een gruwhekel aan heeft. Vind het zo respectloos. En daar mag ik morgenvroeg weer mijn zorg verlenen, bleh.

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik biecht op dat ik zó chagrijnig ben vanwege mijn auto die steeds weer wat mankeert, dat ik het op man afreageer... trut die ik ben.
    Zometeen schuif ik een dikke vette troostpizza naar binnen en daarna ga ik het goedmaken. Eerst zwelgen in zelfmedelijden.

18. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik biecht op dat ik de hele middag met dochterlief en een vriendin op stap ben geweest en de tijd ben vergeten. Man en zoonlief belden om half zes of ik al bijna thuis was... oeps... toen maar de frituur aangezet om frietjes te bakken...

19. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik biecht op dat ik eigenlijk nog heeeeel veel moet doen in huis (keuken, wassen draaien, opruimen etc) maar ik gewoon domweg te moe ben door twee zieke kids dus ik ga lekker slapen :)

20. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik biecht op dat ik deze taart zeker ook een keer ga maken.

Deel Deze Pagina