De biechtstoel.

Discussie in 'De lounge' gestart door Toverbal, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Idd op dieet zijn, en kanen bij de MAC vind ik tot nu toe de beste.
    Verder valt het aardig mee, ik dat dat we veel ergere dingen konden lezen....
    Jullie zijn dus allemaal lekker lui, en snoepen uit de pindakaas of nutella pot.
    Ha ha.
    Tja wat heb ik te bieden, ook niet zo iets ergs eigenlijk.
    *Dat ik m'n boodschappen nu niet haal bij de supermarkt waar ik werk, ik heb verlof en heb daar geen zin aan.
    *Als ik mensen tegen kom, en ik heb geen zin om ze te groeten kijk ik gewoon de andere kant op.
    *Ik er soms gek van wordt van die vragen; hoe lang moet je nog?
    *Dat ik dikke scheten kan laten ha ha ha.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    ik biecht op..ben aan het sonjabakkeren, en mocht net 2 bolletjes ijs.. maar mn ben en jerry ijs (ja,lag ernaast!) kon ik niet laten liggen....

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik biecht op dat ik enorm boos ben op mijn man.. Hij om het goed te maken B&J mee genomen had en ik het weiger op te eten omdat ik zo boos ben dat zelfs B&J het niet goed kan maken..

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dat ik nog steeds trek heb in Chocotaart.. Thanks kippie.., hoop dat ie erg vies was

5. LittleMonsters

Oh jeej.. Maar wel een beetje lief

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat wel maar dat mag ook wel na wat ie geflikt heeft:x:x:x

7. joxa

joxa Actief lid

22 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel... ik heb de hele dag geschoonmaakt voor het feest morgen en vond dat ik na de witte tornado van vandaag wel een klein borreltje had verdiend heb dus een borrelglaasje van liquor 43 gepakt, maar aangezien ik zelden drink lig ik na een 3 ml al plat ( seriues) dus gevolg ik zit hier lichtjes aangeschoten achter of voor ( nog net niet onder) de pc :D:D:D:D

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik biecht op dat ik nu al bijna een hele zak blauwe doritos heb leeg gegeten, terwijl ik af wil/moet vallen.
    Dat ik eigenlijk naar bed moet omdat ik morgen vroeg op moet om te werken en helemaal geen zin heb.

9. LittleMonsters

Hoop dat jullie eruit komen. En je daarna je ijs kan opeten :D

10. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik biecht op dat ik eigenlijk aan mijn scriptie moet werken die ik volgende week moet af hebben, maar te moe ben en totaal geen zin meer in heb.
    Dat ik eigenlijk een vreselijke schoonmaakdrang heb (vraag me niet hoe ik daar aan kom :p), maar hier niet aan toe kan geven omdat ik dus moet studeren.
    Dat ik geen zin meer heb in mijn huidige werk, en eigenlijk zo snel mogelijk iets anders wil.
    O, ja als ik dan eindelijk mijn studie heb afgerond, ik keihard wil zingen "het lukte, het lukte, ja het lukte....Yes we did it" van Dora. En dat ik daar nu al van droom.

Zo dat was het wel.....:D

11. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik kan het nergens anders kwijt, dus biecht ik hier maar op dat ik:
    helemaal hopeloos verliefd ben!!!

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hoewel ik gezegend ben met een vaste baan heb ik vandaag een sollicitatiebrief gestuurd... Voel me er best schuldig over, maar zal me bijna 80 minuten reistijd schelen op een dag..

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    leuk!

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb mijn zoontje vanavond later naar bed gedaan zodat ik morgen kan uitslapen :)

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    haha.. ik baalde daarom dat Eef om kwart over 7 al in de auto in slaap viel..

16. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Moes, wat leuk! Of is het niet helemaal de bedoeling?

17. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik zit nog middenin een scheiding, dus voor mezelf vind ik het wel snel. maar het zou dus wel mogen.:D
    alleen jammer dat ik niet weet hoe hij er over denkt...

18. LittleMonsters

ohh weer zon pubbergrvoel hihihi ik wel verlieft maar niet weten of het wederzijds is hihi
    heerlijk.. Zou ik ook nog wel eens willen voelen.

19. Yuma

Yuma Lid

9 mei 2012
    32
    0
    0
    Grootbereidings apotheek
    Twente
    Ik biecht op dat ik Baäl van het feit dat er niet meer pagina's met leuke biechts zijnDat ik nog steeds in bed lig en geen zin heb om eruit te komen
    Dat ik gister avond de binnengekomen rekening van de Wehkamp na het bekijken weer netjes dichtgeplakt heb en in het betaalmandje van mijn vriend heb gelegd en nu maar hopen haha

Deel Deze Pagina