Hahaha denk maar dat ik serieus hard ga gillen als het zou gebeuren van angst... Broeke schijterd. Ach fantaseren is leuk
Dat ik al mijn geld in ons huis steek en in de komst van de baby. Dat mijn vriend nieuwe spier witte nikes van 140 koopt en nu op een of ander feest is buiten en hoop dat ze super zwart worden en verpest zijn 😈 Lekker kinderachtig hé haha.
Ik ben net weggegaan bij het buurtfeest dat ik mee georganiseerd heb met de smoes dat ik me niet lekker voelde maar eigenlijk had ik geen zin om op te ruimen.
Ik biecht op dat ik de vriendengroep van mijn man echt helemaal niks vind. We zitten op een verjaardag en ik erger me dood aan al die kwetterende wijven.
Haha, mijn 'guilty pleasure' is Vin Diesel. Wat een PLORK* maar serieus: ik zou het ermee kunnen doen als ie z'n mond houdt en de andere kant op kijkt. *Prachtig Lichaam, Ontzettende RotKop
denk dat hij dit inderdaad nog kan ook. Gelukkig zie ik hem niet heel vaak... En mooiste is nog, als,ik hem zie komt ie meestal uit z'n werk, vieze werkkleding aan, van die zwarte slippers, je kent ze wel... Ongeschoren gezicht... Mmmmmm
Dat ik het vreselijk vind om tbm te zijn en het niet uit kan staan als mensen zeggen dat ik ondankbaar ben. Ik voel me zo alleen. En ik weet gewoon niet hoe ik aan een leuke baan kan komen.
Nou ik snap je wel hoor. Van alleen maar kinderen om je heen en geen volwassenen waar je op je eigen niveau mee kunt praten zou ik ook eenzaam raken. Wat deed je voorheen voor werk? Kan je niet in die richting solliciteren?
Van alles en nog wat door lang verblijf in het buitenland. Financieel, medewerkster binnendienst, sales, klantenservice en telefoniste. Ik kom alleen heel weinig banen tegen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gezien dit de biechtstoel is en ik toch ff wil ventileren, doe ik het toch maar. Ik ben bijna een week gestopt met m'n ritalin (slik nu magnesium bisglycinaat en visolie capsules) en ben niet te genieten. Elk geluid is me teveel en m'n dochter is dit weekend zó vervelend dat ik de agressie voel borrelen. Dus ik ben maar aan de borrel (safari) gegaan om de scherpe kantjes er vanaf te halen 😅 Alleen vanavond hoor haha, drink verder weinig. Maar pfff. Even een uitlaatklepje vandaag
Anderhalf maand geleden is een heel belangrijk persoon van mij overleden. Afgelopen week hoorde ik hoeveel ik ongeveer zal gaan erven en stiekem was ik daar heel blij mee . Ik voel me daar zo ontzettend schuldig over. Veel liever zou ik willen dat ze nog bij me was en ik wil helemaal niet blij zijn met geld.
Geniet even lekker van je uitlaatklepje. De eerste week heb je er al op zitten. Het gaat vanaf nu alleen maar beter worden 👍
Gecondoleerd! Wij hebben geld 'geërfd' toen mijn opa stierf. Nou ja, eigenlijk mijn oma en mijn ouders, maar die hebben weer een flink deel doorgeschoven naar ons. En heel eerlijk: ik kan die dingen los van elkaar zien. Ik ben verdrietig omdat hij er niet meer is en mis hem. Ik ben blij dat we een flink stuk extra hebben kunnen aflossen van onze hypotheek (ook met eigen spaargeld trouwens) en het daardoor een stuk ruimer hebben. Mijn opa was ook altijd heel erg vóór 'verstandige dingen doen met geld' dus ik denk dat hij alleen maar blij zou zijn als hij zou weten dat 'zijn' geld zo goed besteed is en dat hij op deze manier heeft kunnen bijdragen aan een nog makkelijker luizenleventje van zijn kleindochter. Ik hoop dat jij, ondanks je verdriet, straks ook van je erfenis kunt genieten. Zonder schuldgevoel. Wel dankbaar.
Wat tupp ook zegt Gecondoleerd en sterkte met het verlies. Het geld zal vast goed terecht komen, ik hoop dat je daar toch nog iets leuks mee kunt doen,