Hier ook weer vanaf volgend jaar. Ik doe alsof ik het geweldig vindt voor m, die nieuwe functie (is ook echt zo) maar binnenslapen is niet zo grappig... Maar ja, dan zou hij het gewoon niet doen. En ik gun het hem wel! Kijk een beetje op tegen alles alleen doen met 3 kids volgend jaar. Oh ja, ben vreselijk moe, aan de diarree en moet straks avonddienst werken. Weet niet of ik het volhou
Ik ben als de dood voor de tandarts en zie nu al op tegen mijn afspraak over 3 weken. Maar ik dwing mezelf te gaan, ben al 4 jaar niet geweest.
Mijne gaat naar KMS. dus eerst 7 maanden daar. Dan waarschijnlijk 3 jaar Wezep.. indd ook een betere functie en meer kans op een fase 3 contract. Hij zou het ook niet Doen als ik er niet achter zou staan maar zie dat hij er zo veel zin in heeft.. ik volgend jaar met 1 kleuter en baby. Gelukkig is E. Al 6 dan en kan ze veel zelf.. Mja toch..
Mijn klas gaat morgen (mijn vrije dag) op schoolreisje. Ik ben ziek, heb koorts, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn... Maar er zijn niet genoeg begeleiders, dus ik moet wel mee, terwijl ik het liefst de hele dag in bed zou willen blijven. Pcm, neusspray en de hele reutemeteut maar meenemen, en mijn grootste smile opzetten. Op dit soort dagen baal ik heel erg van mijn baan in het onderwijs.
Ik beken dat ik lastig ben dat de koffieautomaat op het werk stuk is. Heb nood aan een tas koffie (hoewel ik dit beter vermijd omwille van mijn maag). Ik tel de dagen af tot aan mijn verlof! Ik worstel heel erg met mezelf en huishouden enzovoorts en vind mezelf altijd tekort schieten. Ik zo graag weg wil uit ons appartement naar een huisje met tuin dat ik jaloers ben op iemand die net een huis gekocht heeft.
Dat ik mijn studie niet kan combineren met het huishouden en de kinderen. Ik moet nog maar een paar studiepunten om mijn diploma te halen en ben al een eeuwigheid bezig. Het liefst gooi ik de handdoek in de ring maar dat kan ik niet maken en ga ik eeuwig spijt van krijgen. Maar ik ben er zooo klaar mee
Dat ik al een aantal weken zit te fantaseren dat ik misschien nog wel een kindje wil en afgelopen nacht droomde ik zelfs dat ik zwanger was Mijn man moest eens weten. Was de eerste die riep absoluut geen kinderen meer te willen. En nu ga ik de kinderen op bed leggen en ga zelf ook even een dutje doen terwijl ik eigenlijk nog zoveeel moet strijken. Komt later wel..
Ik heb de badkamer al 4 weken niet schoongemaakt... Maar deze week staat hij echt op het lijstje! 😏
Wat knap dat je toch gaat! Ik 'schaam' me soms een beetje dat ik niet zo ambitieus ben als mijn collega's. Ik werk in het onderwijs en vind het echt heel leuk en heb alles voor de kids over, maar mijn team is heel erg van de cursussen en bijscholing, filmen bij elkaar in de klas om er verbeterpunten uit te halen de lessen nog beter te maken.. En ik? Ik denk om 17:00 "Mooi.. Nu kan ik zo naar huis."
Ik heb net voor 80 euro aan speelgoed uitgegeven terwijl ik eigenlijk een tijd niks zou kopen. Was die zelfde oude zooi een beetje zat, even nieuwe inspiratie. Nu proberen om niet alles in een keer te geven.
Dat in in september ga beginnen en tegen iedereen zeg ik dat ik er zo veel zin in heb en er echt voor wil gaan maar ik ben echt als de dood dat ik het niet aan kan.... dan een inmense studieschuld over hou. en de 2de biecht van vandaag ik heb samen met zoontje tot kwart over 10 geslapen terwijl ik vandaag echt bezig zou gaan in huis.
Lig al paar dagen plat met griep en voorhoofdholteontsteking en heb al 2 dagen niet gedouched en geen tanden gepoetst. Oh ja officleel moet ik ook elastieken om mijn beugel dragen omdat mijn kaken moeten worden gefixeerd maar die draag ik ook al 3 dagen niet omdaf het zoveel pijn doet door die ontsteking
Vanochtend mijn kinderen verplicht om iets gezonds te kiezen voor op de boterham. Toen ze naar school waren heb ik zelf een boterham met vlokken gegeten .
De kinderen moeten eigenlijk naar ballet maar ze hebben geen zin en ik eigenlijk ook niet dus zit er aan te denken het af te bellen.
Ik een flirt had vandaag met een hele leuke man en dat ik mij daardoor wel even heel vrouwelijk voelde. (Voor de rest ben ik heel gelukkig met mijn vriend.)