De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier ook weer vanaf volgend jaar. Ik doe alsof ik het geweldig vindt voor m, die nieuwe functie (is ook echt zo) maar binnenslapen is niet zo grappig... Maar ja, dan zou hij het gewoon niet doen. En ik gun het hem wel! Kijk een beetje op tegen alles alleen doen met 3 kids volgend jaar.

Oh ja, ben vreselijk moe, aan de diarree en moet straks avonddienst werken. Weet niet of ik het volhou :(

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben als de dood voor de tandarts en zie nu al op tegen mijn afspraak over 3 weken. Maar ik dwing mezelf te gaan, ben al 4 jaar niet geweest.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mijne gaat naar KMS. dus eerst 7 maanden daar. Dan waarschijnlijk 3 jaar Wezep.. indd ook een betere functie en meer kans op een fase 3 contract. Hij zou het ook niet Doen als ik er niet achter zou staan maar zie dat hij er zo veel zin in heeft.. ik volgend jaar met 1 kleuter en baby. Gelukkig is E. Al 6 dan en kan ze veel zelf.. Mja toch..

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn klas gaat morgen (mijn vrije dag) op schoolreisje. Ik ben ziek, heb koorts, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn... Maar er zijn niet genoeg begeleiders, dus ik moet wel mee, terwijl ik het liefst de hele dag in bed zou willen blijven. Pcm, neusspray en de hele reutemeteut maar meenemen, en mijn grootste smile opzetten. Op dit soort dagen baal ik heel erg van mijn baan in het onderwijs.

5. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

#45 Pink Peony, 27 jun 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2016
    Ik beken dat ik lastig ben dat de koffieautomaat op het werk stuk is. Heb nood aan een tas koffie (hoewel ik dit beter vermijd omwille van mijn maag).

Ik tel de dagen af tot aan mijn verlof!

Ik worstel heel erg met mezelf en huishouden enzovoorts en vind mezelf altijd tekort schieten.

Ik zo graag weg wil uit ons appartement naar een huisje met tuin dat ik jaloers ben op iemand die net een huis gekocht heeft.

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dat ik mijn studie niet kan combineren met het huishouden en de kinderen. Ik moet nog maar een paar studiepunten om mijn diploma te halen en ben al een eeuwigheid bezig. Het liefst gooi ik de handdoek in de ring maar dat kan ik niet maken en ga ik eeuwig spijt van krijgen. Maar ik ben er zooo klaar mee :(

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Dat ik al een aantal weken zit te fantaseren dat ik misschien nog wel een kindje wil en afgelopen nacht droomde ik zelfs dat ik zwanger was ;) Mijn man moest eens weten. Was de eerste die riep absoluut geen kinderen meer te willen.

En nu ga ik de kinderen op bed leggen en ga zelf ook even een dutje doen terwijl ik eigenlijk nog zoveeel moet strijken. Komt later wel..

8. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik heb de badkamer al 4 weken niet schoongemaakt...

Maar deze week staat hij echt op het lijstje! 😏

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat knap dat je toch gaat!

Ik 'schaam' me soms een beetje dat ik niet zo ambitieus ben als mijn collega's. Ik werk in het onderwijs en vind het echt heel leuk en heb alles voor de kids over, maar mijn team is heel erg van de cursussen en bijscholing, filmen bij elkaar in de klas om er verbeterpunten uit te halen de lessen nog beter te maken..
    En ik? Ik denk om 17:00 "Mooi.. Nu kan ik zo naar huis."

10. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik heb net voor 80 euro aan speelgoed uitgegeven terwijl ik eigenlijk een tijd niks zou kopen. Was die zelfde oude zooi een beetje zat, even nieuwe inspiratie.

Nu proberen om niet alles in een keer te geven.

11. Troelala

Troelala Lid

31 mei 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat in in september ga beginnen en tegen iedereen zeg ik dat ik er zo veel zin in heb en er echt voor wil gaan maar ik ben echt als de dood dat ik het niet aan kan.... dan een inmense studieschuld over hou.

en de 2de biecht van vandaag ik heb samen met zoontje tot kwart over 10 geslapen terwijl ik vandaag echt bezig zou gaan in huis.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Lig al paar dagen plat met griep en voorhoofdholteontsteking en heb al 2 dagen niet gedouched en geen tanden gepoetst. Oh ja officleel moet ik ook elastieken om mijn beugel dragen omdat mijn kaken moeten worden gefixeerd maar die draag ik ook al 3 dagen niet omdaf het zoveel pijn doet door die ontsteking

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel veel succes morgen en daarna met het herstel! Hoop dat het allemaal meevalt...

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dat ik eigenlijk altijd doe alsof ik heel gelukkig ben maar in werkelijkheid valt dat wel mee:$

15. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Vanochtend mijn kinderen verplicht om iets gezonds te kiezen voor op de boterham. Toen ze naar school waren heb ik zelf een boterham met vlokken gegeten :).

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat ik hoop dat man zich binnenkort scheert, want ik ben een beetje uitgekeken op die baard. :)

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    De kinderen moeten eigenlijk naar ballet maar ze hebben geen zin en ik eigenlijk ook niet dus zit er aan te denken het af te bellen.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Dat ik net heerlijk een uur heb geslapen samen met mijn zoon. Dan vanavond maar strijken.

19. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geweldig dit :pzo herkenbaar!!

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik een flirt had vandaag met een hele leuke man en dat ik mij daardoor wel even heel vrouwelijk voelde. (Voor de rest ben ik heel gelukkig met mijn vriend.)

Deel Deze Pagina