De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, vertel mij wat. Dat heb ik hem ook wel verteld, maar hij vind zichzelf actief genoeg (en ik dus niet). Ik heb zelf jaren rugproblemen gehad en had van 's morgens tot begin van de middag enorme rugpijn. Maar juist door het bewegen zakte het rond de middag af.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Echt erg! Dit had ik ook nooit verwacht hoor. We hebben het er naderhand over gehad en toen vond hij ook wel dat hij niet zo vriendelijk was ;) Dus.. Het komt echt goed!! Gelukkig duurt pensioen voor ons nog járen.
    Wat heeft je man precies? Zit er al verbetering in?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, wat hij nu precies heeft weet ik niet. Hij heeft al een paar mnd fysio gehad maar dat deed niks. Foto willen ze niet maken, want dat heeft toch geen zin, het is omdat hij van functie is veranderd binnen zijn bedrijf. En sinds 2/3 weken gaat hij naar een rug-cursus, die moet hij een x aantal keren naar toe en daarna onderhouden. En er zit wel verbetering is hoor, maar hij zit aan kracht (wat hij zou moeten hebben) op nog geen kwart van wat zou moeten zijn.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Goh, heftig! En wat stom dat ze geen foto willen maken. Rugproblemen zijn zo divers. Hopelijk knapt hij snel weer op.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook :D

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Gelijk heb je! Dat doe ik ook weleens op een vrije dag. :D

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

#107 Elmo, 27 jun 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2016
    ;)..

8. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.130
    113
    Vrouw
    Brabant
    Iemand in mijn familie is bevallen van een kindje. Ik heb met diegene totaal geen band, heb ooit ruzie gehad en diegene weigert nog steeds toe te geven dat hij me toen een 'vieze kanker hoer' heeft genoemd.

Maar goed, de rest van de familie gaat wel goed met hun om en nu zie ik dus elke keer op facebook foto's voorbij komen van de zwangerschap en sinds vandaag dus foto's van samen en baby.

En ik ben gewoon stikjaloers :x
    Ik was al maanden in een traject om te kijken of ik zwanger mocht worden met medicijnen. En hun zijn natuurlijk per ongeluk zwanger geraakt en hebben 'maar besloten om het te houden', heel de zwangerschap gerookt ;)

Ik voel me echt heel erg dat ik daar zo jaloers om ben. :(

9. Mam0523

Mam0523 Niet meer actief

Luchtig:

Mijn zoontje expres overdag wakker houden zodat hij half 6 al in bed ligt.
    Me ergeren aan mijn dochter terwijl ze niet lekker is. Ze kreunt en steunt de hele dag. Zo irritant. Ik uit dit niet naar haar, maar achteraf voel ik me altijd schuldig..arm kind
    Zeggen dat ze in ieder geval een hap groente moeten eten, maar zodra ze het vlees willen laten liggen vind ik het géén probleem. Dat lust ik zelf namelijk wel :D

Iets minder luchtig

Na jaren als een complete mislukkeling te voelen door van baan naar baan te hoppen en bij elke baan tot de conclusie te komen dat ik het verschrikkelijk vind om onder een baas te werken.

Ik heb zo een enorme vrijheidsdrang en ik kan er heel slecht tegen als iemand anders mijn werktijden bepaald, wat voor werk en hoe ik mijn werk moet doen (mijn visie is daarop vaak anders, maarja..ik ben maar een werknemer), of en wanneer ik op vakantie mag, of ik op de verjaardagen van mijn kinderen moet werken of niet en so on.

Ik heb me daar héél erg lang voor geschaamd, want het klinkt ontzettend verwend en 'de meeste werken toch voor een baas?'
    Waarom kan een ander het probleemloos doen en raak ik alleen maar gefrustreerd?

Ik heb me er nu bij neergelegd. Het maakt me geen slecht mens.
    Ik ga mijn droom achterna en ga nu serieus van start met mijn eigen bedrijf. Iets waar ik al jaren mee bezig ben, maar teveel twijfels of ik het wel kan.

Nu besloten geen werk meer te zoeken, maar hier 100000% op storten.
    Ik weet inmiddels wél hoe ik er kan komen en het gaat me lukken ook :)

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik bedoelde meer of je man ook denkt dat ie het super geweldig vind daar

11. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Eigenlijk niet echt een luchtige biecht.

Nadat ik op de telegraaf het artikel over een binnenkomend "signaal" op sensation in het Arena heb gelezen en ze dus extra maatregelen gaan treffen, zit ik stiekem tegenop om zaterdag naar back to the 90 in Tilburg te gaan. Ben stiekem toch een beetje angstig dat er iets gaat gebeuren. Terwijl ik in mijn achterhoofd ook weet dat de kans minimaal is en er een veel grotere kans is dat ik op de weg naar het festival verongeluk. Toch onbewust heb ik een soort gevoel ik mijn buik.

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dat het weer bijna half 6 is en ik van half 8 tot half 2 onwijs druk ben. 😑 inclusief tandarts t laatste uurtje.

13. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Als er wat gebeurd en we gaan, dan gaan we samen.. ik ben er ook. ;) t komt helemaal goed. (Zolang het niet regent als n malle)

14. Elinoa

Elinoa Lid

10 jun 2016
    38
    6
    6
    Amsterdam
    Ik kijk maar naar mijn kind terwijl hij steeds meer speelgoed uit de kast trekt, dit terwijl het huis al bezaaid is met speelgoed van gisteren, waar hij nu dus niet meer naar kijkt terwijl het er wel nog ligt. En ik weet nu al dat wanneer manlief er is het nog steeds niet opgeruimd zal zijn. *Schaam*

Oh en ik heb een heel irritant karretje van mijn zoon verstopt, dat een vreselijk geluid maakt. Hij mist het niet! :D

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Opgemaakt en al de kids naar PSZ gebracht maar duik toch egt elke di morgen weer even terug tot vlak voor ik ze moet ophalen 😚🙈

16. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Mijn man heeft vandaag besloten thuis te werken. Ik heb sinds vandaag een weekje vrij en baal nu enorm dat hij thuis is. Nu voel ik me verplicht van alles te gaan doen en regelen voor de verhuizing ipv dat ik even een dagje kan genieten van m'n welverdiende rust... Normaal gesproken kan hij niet vaak genoeg thuis zijn voor me... Maar vandaag...

17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Haha ik dacht dat ik de enige was:') ik neem alleen niet de moeite om me op te maken..

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier ook hoor! Kids naar school, mama ff op de bank :D

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik moet nog heel veel doen maar heb geen zin. Dus Ik stap straks mooi met de jongste in de auto en ga naar dtc shoppen 😂

20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dat ik lekker op de bank hang terwijl de boodschappen nog in de gang staan..

Dat ik heel blij ben dat ik gescheiden ben maar alleenstaande mama zijn toch best pittig vind. Alle beslissingen alleen nemen, alle taken alleen doen.

Dat ik soms gillend het huis uit wil rennen als de jongste twee elkaar weer eens in de haren vliegen.

Dat ik eigenlijk best wel veel geld uitgeef sinds ik meer ben ga verdienen en me daar wel eens schuldig over voel.

Dat ik eigenlijk best wel een nieuwe relatie zou willen maar niet zo goed durf.

Deel Deze Pagina