Dat ik het heel erg vind voor mijn nicht dat ze in de MMM terecht zijn gekomen voor hun kinderwens, net als wij. Maar ze wilt alles met ons delen en dropt haar sores ook bij ons en verwacht dat ik degene ben die haar opbeurd.Terwijl ik mijzelf nauwelijks staande kan houden in ons MMM-traject. Dat ik onder behandeling ben bij de psycholoog omdat ik tegen een depressie en een burn-out aan zit.
Dat ik vandaag tegen mijn vriend zei dat ik em allang had verteld van die bestelling die vandaag binnen kwam. Ondertussen had ik dus helemaal niks gezegd. Maar zo levert ie geen commentaar 🙈
Goh, het lijkt wel op de tweede vrouw van mijn vader jaren geleden. Ook een naar mens, mn pa deed alles voor haar....ook hij ging aan de harley😂 Na jaren van ellende, schulden en ruzie met iedereen heeft mn pa onder druk van vrienden voor zn kinderen gekozen. Drie maanden later had dat w**f alweer een ander slachtoffer gevonden die ze kaal heeft geplukt en na hem nog vele anderen.....sorry..offtopic
Idd. Deze vrouw heeft ook veel schulden en 1 van mijn bezwaren bij haar is ook dat al zijn geld naar haar gaat. En hij weet dat we er zo over denken. Nu kwam hij in de problemen omdat zijn geld ook op was daardoor en straks komt er heel veel geld vrij na de scheiding en verkoop van huis. Maar het is mijn leven niet...
Ooooh daar ben ik ook schuldig aan geweest, hihi. Babykleertjes. Toen vriend het toch echt genoeg van worden haha
Dat ik doe alsof ik energie genoeg heb (niemand weet nog dat ik zwanger ben) en ondertussen op m'n tenen loop en wel kan janken, ben zo moe en met vlagen misselijk!! Zit in m'n 1e trimester en is echt wennen/pittig met een peuter die ik 24/7 heb.
Haha, ja dat zegt mijn vriend (de nuchtere hollander) ook. Als het heel slecht weer wordt ga ik ook niet.
Oh meis.. dit herken ik zo.. Het beste om te doen is toch om het aan te geven. En als je dat niet durft om afstand te nemen. Het is voor haar wellicht niet leuk maar jij bent zelf nu het belangrijkste. Heel veel sterkte..
Dat er morgen, als mijn man thuis is, drie pakketjes bezorgd worden.... Terwijl de bedoeling was dat ze vandaag, op mijn vrije dag zouden komen 🙈 Zag allemaal zulke leuke uitverkoop kleding voor dochter 😍 en natuuuuuuurlijk heeft ze veel te weinig hahahaha Gelukkig kunnen we het ons goed veroorloven. Verder: morgen een belangrijke dag op mijn werk, en ben al de hele week stik-nerveus ervoor, maar zeg tegen iedereen dat het goed komt en dat we alles onder controle hebben.... Nu is het afwachten
Dat ik merk dat mijn vriend stiekem de appjes aan mij leest van een man van mijn opleiding . Gaat gewoon over de opleiding dus helemaal niets spannends hahaha! Maar ik zeg er niets van, vind het wel schattig
Ik ben nu al 3 jaar thuisblijfmoeder en ik vind het veel te zwaar. Ik kijk uit naar april want dan gaat de jongste eindelijk naar school. Ik ben al aan het bedenken wat ik met mijn vrije tijd ga doen, maar aan de andere kant voel ik me dan weer schuldig dat ik niet bijdraag aan het financiële gedeelte. Ons huis staat nu 2 weken te koop en ik ben de bezichtigingen en het opruimen nu al zat! Vooral omdat de meeste 'gewoon' even komen kijken en niet serieus zijn. Vraag me echt af of ze tijd teveel hebben..
Dat ik het eigenlijk totaal niet meer maar mijn zin heb op mijn werk. Werk al 15 jaar bij dezelfde werkgever en heb doorgroeimogelijkheden gehad waardoor ik verschillende functies heb gehad, maar ik ben nu heel hard aan het rondkijken voor iets anders. Ik kan mezelf zo moeilijk motiveren, dus vaak betrap ik mezelf erop dat ik uren nauwelijks iets gedaan heb. Om me vervolgens aan het einde van de dag weer helemaal gek te werken, omdat het anders niet afkomt.
Oja, dat ik al jaren last heb van paniekaanvallen en dat ik het eng vindt om auto te rijden sinds die aanvallen. Dat is ieder dag zo'n opgave, maar ik durf hier bijna niemand iets over te vertellen. Als ik ergens heen moet wat ik niet zie zitten, verzin ik een smoes om niet te hoeven rijden
mijn zus krijgt binnenkort haar vrijgezellenfeest (zeg niet wanneer want weet niet of ze hier ook zit) en ohh ik ben zooo evil bezig het liefst bler ik uit wat ze aan krijgt en wat we gaan doen maar straks leest ze dit en dan gaat t hele feest niet door.. maar ja ik pak haar alleen maar terug wat ze mij 6 jaar geleden heeft aangedaan ik moest in een koeienpak ijs scheppen voor de mensen die aan het eten waren in van der valk
Ik vind het moederschap en fulltime moeder zijn zó zwaar! Ik volg een thuis studie, maar doe dus al een jaar echt niets.. en moet het binnen 6 jaar halen waarvan ook nog flink wat stage uren en een scriptie schrijven.. help o help Vanochtend samen met mijn dochter 3 uurtjes naar 't kdv geweest en haar daar een half uurtje alleen gelaten. Ging best goed. Vanaf aanzag gaat ze echt.. Aan de ene kant ben ik er zo blij mee, 2 ochtenden.. maar aan de andere kant vind ik 't ook heel moeilijk. Vanmiddag ff een potje gejankt omdat ik zo oververmoeid ben en 't allemaal ff niet meer zag zitten.
Het gaat bij ons ook altijd om kleertjes voor mijn dochter hahaha Kind heeft ondertussen meer kleren dan ik
Biecht: Ik ben stik jaloers op thuisblijf moeders waarbij de man zo goed verdient dat ze dus niet hoeven te werken, maar voor hun kinderen kunnen zorgen. Lijkt me heerlijk om mijn dochter elke dag naar school te kunnen brengen en voor mijn zoontje te zorgen. Nu werk ik 3 dagen en vind het jammer dat ik zoveel mis van het schoolleven van mijn dochter.
Laten we ruilen! ik hoef niet maar ik vind t niks om tbm te zijn. minimaal 2 dagen wil ik werken en daar voel ik me schuldig over naar mn kids toe...
Ik baal van het weer en ik moet even opbiechten dat ik ontzettend jaloers ben op iedereen die dit jaar lekker naar de zon op vakantie gaat. Al die berichten op FB, wij zijn al 8 jaar niet naar het buitenland geweest en ik zit 6 weken thuis met mijn zoon