De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Het is om kwart voor twee rustig geworden, maar de vuurkorf heeft hij aangelaten, deze brandde vanmorgen nog steeds

2. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Dat vind ik eigenlijk best wel lomp met die droogte, een vuurkorf de hele nacht laten branden zonder toezicht.

Rizzoli vindt dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.269
    113
    We willen met wat schoonfamilie een weekje in een villa gaan zitten dus we zijn nu opzoek naar een geschikte villa.
    Ik wijs elke villa af welke een zwembad heeft zonder hek. Al ligt het zwembad 30 meter van het huis.
    Ik voel me daardoor wel een beetje een zeikerd, maar de gedachte dat ik van de wc kom, vraag of iemand R. gezien heeft en dat het dan al te laat is. Brrr.. Nee, echt een hek of we gaan niet.

Ysabella, Eva2011, Ffion en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier had ik dus wel de politie voor gebeld. Met deze droogte en hitte de hele nacht een vuurkorf laten branden? Is hij betoeterd?

Rizzoli vindt dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.269
    113
    Biecht:
    Ik vind die oproepjes waarin gevraagd wordt om foto's te maken van hun land/stad met een geschreven briefje : "Hennie loves so you much, it has reached Paris, France!" Zo stom!
    Lijkt een hoop geregel en moeite maar de enige 'moeite' die je doet is een berichtje plaatsen op fb. Nou romantisch hoor :|

6. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Gelijk heb je! Ik ben echt geen paniekerige moeder. Mijn kinderen spelen al vanaf dat ze een jaar of 4/5 zijn alleen buiten, maar water....dat vind ik echt eng!

baby90 vindt dit leuk.
  7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dat is toch sowieso verplicht in Frankrijk? Ik begrijp je helemaal hoor, ik zou dat zelf ook echt niet willen...

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.269
    113
    Ja precies, water is zo link! Ik ben ook geen water gewent hier dus ik ben bang dat ik mij dan pas te laat realiseer waar hij kan zijn. Dus ik moet verstandig zijn en zeggen dat zonder hek geen optie is.

Ysabella, baby90, Ffion en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.269
    113
    Hek of alarm dacht ik.
    Maar meerdere villa's tegengekomen waarvan de eigenaren niet Frans zijn maar Nederlands of Duits en die hebben dus gewoon geen hek o_O

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Misschien ligt het ook gewoon aan het feit dat je 3 kinderen hebt... ik herken het heel erg... vooral het gevoel van geen tijd hebben en niks kunnen schoonhouden ed...

We zijn net terug van vakantie, en zoontje van net 3 gaat fan ook lekker zn eigen gang, voor een groot deel.
    Dan bedenk ik me maar dat over 1-2 jaar de jongste dat ook doet en dat het gewoon echt even tijd uitzitten is...

Nescio vindt dit leuk.
  11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hij vindt zichzelf ook perfect voor jou?:roflmao:

Haha flauw sorry :p

famofthree, Nellie4 en Pinkblossom vinden dit leuk.
  12. Marchella

Marchella Niet meer actief

Had ik al eens opgebiecht dat er in mijn huis veel dingen zijn die niet dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks aan de beurt komen om uitgebreid gepoetst te worden? :o::oops:

Ik heb in de afgelopen 2,5/3 uur een hele (!) fles Dettol, 2 schuursponjes en een tandenborstel gebruikt om de bovenste keukenkastjes, aanrechtblad en afzuigkap minutieus schoon te maken.
    Nu moeten de onderste keukenkastjes en de oven nog maar de was is nu eerst aan de beurt. En ik weet niet wanneer ik weer voldoende puf en moed verzameld heb voor keukenschoonmaakactie deel 2.

Sorry milieu en sorry schoonmaakkoninginnen :)

HvO, tessa321, famofthree en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Haha ik biecht op dat ik al twee uur naar de stofzuiger staar die middenin de woonkamer staat.

Voel me schuldig dat ik nu niet bij mijn kindjes in het pretpark ben, maar voel me heerlijk wanneer ik mijn buik wild zie bewegen en de kleine uk voel ipv continue alleen maar harde buiken.

Ga nu maar stofzuigen..

Ysabella, baby90, heidiane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik wil al de hele dag ‘iets’ doen maar weet niet wat, nu hebben we dus de hele dag niks gedaan en gaan ook niks meer doen want het is al te laat.

En ik biecht op dat ik geen reet zin heb om te koken en het liefst ergens wil gaan eten maar man dit echt niet goed vind, jammerrrrr

famofthree vindt dit leuk.
  15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Herkenbaar! Wij gaan nu alsnog de auto in en ergens heen... maar waar we nu precies heengaan is nog steeds niet bekend :roflmao:

16. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Zo gaan wij ook heel vaak wat doen, en uiteindelijk stranden we meestal bij de mac Donalds of de friettent haha

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.269
    113
    Dan mag je man koken :thumup:

famofthree, Liekje81, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ik zei ook al, lekker naar de stad rondje wandelen en dan sushi eten oid. Maar man vindt het zonde van de ribeye steak die ik vanochtend uit de vriezer heb gehaald om op de BBQ te gooien. :( (lekker BBQ weer ook, not!) dus nu op de bank bij mijn ouders :roflmao:

Pinkblossom vindt dit leuk.
  19. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik biecht op.... dat mijn man met dochter naar een verjaardag is en ik op de bank hang met Netflix en een Magnum! (Ik moet echt even bij komen!)

Chocolat en Eva2011 vinden dit leuk.
  20. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Dat heeft ie gelukkig ook nog gedaan, dus dat was de mee valler van vandaag!:)

Vulpen, marb en KleineLai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina